guchar
|
Napsal: sob 30.06.2018 10:46 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7461 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
@graup15 Podle zelené barvy bych hádal VTCx, x = 4, 5, 6 ? 16.47 V to je 4.12 V/článek, o čem je údaj 69.13 Ap? Wh pro 7P ?
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: sob 30.06.2018 11:25 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.5.2003 Příspěvky: 7429 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
guchar píše: @graup15 Podle zelené barvy bych hádal VTCx, x = 4, 5, 6 ? 16.47 V to je 4.12 V/článek, o čem je údaj 69.13 Ap? Wh pro 7P ? Ono to je na tom štítku baterky Je to Sony VTC6-3000mAh v řazení 4S7P. 16.47V je napětí v klidu bez odběru proudu (po nějakém čase vybíjení motorem). 69.13Ap..je prostě 69.13 Amper Celková kapacita baterie (ale nevyužitelná pro let..,jedině při vybíjení tak 1A možná) je 21000mAh. Moje odhadovaná využitelná kapacita je něco okolo 19Ah .
|
|
Nahoru |
|
|
guchar
|
Napsal: sob 30.06.2018 15:27 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7461 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
Na štítek jsem koukal, ale údaje (VTC6, 3 Ah, 7P, ...) mi v hlavě nezůstaly. 69.13 Ap proud v ampérech,16.47V při 0A jak souvisí s hodnotou 1042,7 Wp ? Není možné, že Ap a Wp je označení pro "peak" veličiny? Pak by při proudu 69.13 A muselo napětí slézt na 15.08 V = (1042.7 / 69.13) při Ri = 0.020 ohm, přepočtený ekvivalent jako při stanovení stejnosměrnou metodu ?
|
|
Nahoru |
|
|
zbek
|
Napsal: pon 09.07.2018 22:55 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.11.2003 Příspěvky: 624
|
kolik A ? se da tahat z VTC 6 ? Max
_________________ zbek
aircombat
|
|
Nahoru |
|
|
skybreaker
|
Napsal: pon 09.07.2018 23:45 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 26.5.2014 Příspěvky: 451
|
datasheet snad není problém vygooglit
|
|
Nahoru |
|
|
zbek
|
Napsal: úte 10.07.2018 17:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.11.2003 Příspěvky: 624
|
Nevite zda jeti použiva VTC5 nebo VTC5A ? V Power ion 2600 baterkach ?
_________________ zbek
aircombat
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: stř 11.07.2018 8:24 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 22.6.2008 Příspěvky: 6038 Bydliště: Praha ČR
|
Taky si je dobře uvědomit, jak moc je odlišná vybíjecí křivka - u LiIon v podstatě za jistých okolností může napětí klesat lineárně až někam k 3V/čl a nedá se říct, že by to pro baterku bylo škodlivé. Proti LiPOL, kde se napětí drží a pak spadne (a snaha o další ždímání je pro ně víc než riziková) veliký rozdíl. Z hlediska odolnosti je chování LiION výhoda, ale je nutno počítat s velmi slušným rozdílem výkonu na začátku a na konci cyklu...
Jinak já sám létám 4s Konion 2600mAh v copteru 250, který je určen na focení s Xiaomi, tedy plynulé létání po delší dobu. Pro tento účel je tato LiION sada naprosto geniální, dát ji ale do na pohled stejně velkého copteru, ale určeného pro divoký racestyl, by byla katastrofa a výsledek zcela nepoužitelný. Chce to opravdu vybírat správné určení...
|
|
Nahoru |
|
|
zbek
|
Napsal: stř 11.07.2018 18:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.11.2003 Příspěvky: 624
|
litam VTC4 4S a 3S2P do napěti 2,8 až 3V na članek v kombatech a neni to nejhorší .
_________________ zbek
aircombat
|
|
Nahoru |
|
|
Seba
|
Napsal: čtv 12.07.2018 6:28 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 5.9.2014 Příspěvky: 416
|
graup15 píše: Zaokrouhlil jsem datum na konec měsíce..líp se to pak počítá:-):-) Baterka stála 7 litrů. Kupoval jsem články v CZ v Jinu. Příště je vezmu někde venku, vyjde to levněji. Nevím jestli znáte prodejce baterek z EU https://eu.nkon.nl/rechargeable/18650-s ... t-top.htmlCeny jsou myslím dobré na to , že už nic navíc neplatíte, jsou tam i množstevní slevy. Já Li-Ion ještě nepoužívám, ale hodně známých je kupuje na elektrokola.
|
|
Nahoru |
|
|
Golfista
|
Napsal: čtv 12.07.2018 8:36 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
Kupoval jsem tam letos. Rychlost dodání jak v čechách. Parádní obchod i ceny.
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
pepin
|
Napsal: čtv 12.07.2018 16:36 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2008 Příspěvky: 12832 Bydliště: praha 5
|
zbek píše: litam VTC4 4S a 3S2P do napěti 2,8 až 3V na članek v kombatech a neni to nejhorší . lionky používám pouze na elektrokolobrndě, moje zkušenost je oproti lipolkám taková, že i vyhnilý lipolky, který už neudrží setrvale delší dobu dávat víc ampér a padá na nich při delším setrvalém odběru pak napětí--méně otáček na vrtuli, se ale ve fázi kdy vystoupám, s větroněm už jen plachtím zase zmátoří--opět vyskočí ale napětí na další nastoupání pod motorem. lionkám to napětí padá plynule---a to myslím nové neopotřebované články--plně nabité dají co umí---což není opravdu moc---10A tahat setrvale ze sony VTC4 je si myslím tak maximum--když jsou nové, nic méně mátoření se u lionek uplně moc nekoná---3 volty dkyž je už téměř vybitý, né jako už skoro vybitá lipol, která když si odpočine, zase vyskočí na alespon 3,5v. je to krásně vidět na tacháku na kolobrndě----z 5P sady beru na rovince když přeženu--4A plně nabitá lion cyklo baterie dá 24km, jak ji vybijim, padne to na 20kmh a ani na chvilku si neprdne víc.
|
|
Nahoru |
|
|
Wormsnake
|
Napsal: sob 04.08.2018 11:16 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2015 Příspěvky: 1421 Bydliště: Šternberk, ČR
|
Jaký 18650 článek vybrat pro sestavení baterie na ekolo? Doporučte někdo něco kdo má zkušenost.
Baterie 12S ješte nevým kolik článku paralelně. Prioritou je rozumná cena cca 3000,- a dobře poměr výkonu a kapacity.
Co doporučíte?
_________________ NazaM F550-Rozebraná, RCT800-Padená rozbitá Vektor XXL, EasyGlider,Taranis HB-D8T Brushless
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 31 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|