Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 16.11.2016 21:55 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 30.9.2016
Příspěvky: 52
Konečně jsem se dostal změřit Lipolku multimetrem. Na dvou krajních kabelech z nabíječky je 7,5 V a na posledním vedle černého je 3,7 V. Tak nevíte co s tím? Je 7,5 v pořádku?


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: stř 16.11.2016 23:27 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.4.2011
Příspěvky: 7262
Bydliště: ČR
Obrázky: 0
organak píše:
Konečně jsem se dostal změřit Lipolku multimetrem. Na dvou krajních kabelech z nabíječky je 7,5 V a na posledním vedle černého je 3,7 V. Tak nevíte co s tím? Je 7,5 v pořádku?


Nezlob se na mě, ale ta tvoje věta nedává smysl. Změř to pořádně - všechny piny servisního konektoru proti tlustému mínus kabelu. Vypadá to na vadný (zkratovaný) článek, ale napřed to pořádně změř a napiš sem výsledek.

_________________
Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 16.11.2016 23:51 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 30.9.2016
Příspěvky: 52
Sorry píšu blbě. Měřil jsem jednotlivé napětí na servisním konektoru. Na dvou jsem naměřil 7,5 V a na jednom 3,7 V. Také si myslím, že to bude zkratované. Tak dej vědět jestli to můžu vyřešit nebo zbývá reklamace?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 16.11.2016 23:59 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.4.2011
Příspěvky: 7262
Bydliště: ČR
Obrázky: 0
organak píše:
Sorry píšu blbě. Měřil jsem jednotlivé napětí na servisním konektoru. Na dvou jsem naměřil 7,5 V a na jednom 3,7 V. Také si myslím, že to bude zkratované. Tak dej vědět jestli to můžu vyřešit nebo zbývá reklamace?


Vždyť ty to píšeš pořád blbě :roll: . Já už fakt nevím, jak ti pomoci. Pokud je to tříčlánek, jsou na servisním konektoru 4 piny. K tomu máš ještě dva silové kablíky. Změř proti mínusovému černému silovému kablíku postupně napětí na všech čtyřech pinech servisního konektoru (začni černým a postupuj na těch červených), poslední změř červený silový. Budeš mít tedy celkem 5 hodnot.

_________________
Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17.11.2016 1:37 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 10080
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Tomuhle už rozumíš? Ta naměřená napětí sem napiš i s tím označením.
Např.:
U1 +3,7V
U2 +3,8V
...
...
...

Pro jistotu i s tou polaritou.


Přílohy:
Mereni.png
Mereni.png
[ 26.11 KiB | Zobrazeno 670 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17.11.2016 13:43 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 30.9.2016
Příspěvky: 52
Já mám na servisním konektoru 3 červený a 1 černý. Proměřil jsem tedy silový černý mínusový kabel se servisním konektorem
1. černý silový a černý servisní____0V
2. červený silový s černým servisním______7,5V
3. červený vedle černého na servisním s černým silovým_____3,7V
4. druhý červený na servisním s černým silovým_______7,5V
5. třetí červený na servisním s černým silovým_______7,5V
6. černý a červený mezi sebou na silovém konektoru_____7,5V

Prostě si myslím že vevnitř se to musí zkratovat. Doufám, že už jsou to všechny hodnoty.


Přílohy:
20161117_123308.jpg
20161117_123308.jpg
[ 63.21 KiB | Zobrazeno 665 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17.11.2016 14:10 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 19315
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
ještě pro jistotu:
7. červený vedle černého na servisním s druhý červeným.......
8. druhý červený na servisním s třetím červeným...........

_________________
jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17.11.2016 14:23 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.4.2011
Příspěvky: 7262
Bydliště: ČR
Obrázky: 0
Mě fakt nebaví, když chci někomu pomoct a on si ze mě dělá bžundu. Tím tuhle diskuzi končím, dál ať radí "odolnější".

_________________
Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17.11.2016 15:47 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 30.9.2016
Příspěvky: 52
jyrry píše:
ještě pro jistotu:
7. červený vedle černého na servisním s druhý červeným.......
8. druhý červený na servisním s třetím červeným...........

0 voltů a 0 voltů. Jde to spravit nebo to mám reklamovat?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17.11.2016 15:50 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 30.9.2016
Příspěvky: 52
JosefSvejk píše:
Mě fakt nebaví, když chci někomu pomoct a on si ze mě dělá bžundu. Tím tuhle diskuzi končím, dál ať radí "odolnější".

Mimochodem z nikoho si srandu nedělám, ale prostě tomu nerozumím. Koupil jsem si baterku, která mi nejde nabít tak jsem se tupě zeptal. Čekal jsem odpověď: "Je to špatná baterka vyreklamuj to." A ne milion hodnot které jsem uvedl na začátku furt přepisovat a kombinovat s multimetrem jak při logické olympiádě. Ale stejně děkuju za čas věnovaný mému dotazu!!!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17.11.2016 17:01 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 19315
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
organak píše:
0 voltů a 0 voltů. Jde to spravit nebo to mám reklamovat?

Tak to bude třeba nějaká blbost v připojení servisního kabelu na články... Aby článek měl 0V... to se mi nezdá.
Reklamovat. Nebo rozbalit a najít to.

Jinak to hledání bohužel obnáší měření několika hodnot, jak jinak by se dalo na dálku vyčuchat co té baterce asi je?
Přijít mi taková, jinak bych to nehledal. Ovšem rychleji, já vím kam se napíchnout, tobě to museli nejdřív osvětlit.

_________________
jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17.11.2016 18:24 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 10080
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Problém je, že on ignoruje i ty polopatické návody a stejně si to změří a popíše zase po svém. Pak je nějaké radění těžké.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17.11.2016 20:18 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 30.9.2016
Příspěvky: 52
Tak vám všem moc děkuji a omlouvám se za tu strašnou nechápavost. Baterie tedy opravdu nejsou mojí silnou stránkou. Baterii jdu vyreklamovat a rozebírat jí JÁ fakt nebudu, vždyť to vidíte. Místo baterky bych složil nazpátek koblihu :(


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17.11.2016 21:20 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 4.1.2008
Příspěvky: 1253
Bydliště: Praha
...tak já to ještě jednou zkusím :)

Nějak si zafixuj ten balanční konektor, aby se nehýbal (na ty kablíky něco těžkého polož) a vem měřidlo, pokud možno co má špičaté měřící hroty. Zapíchni mínus měřidla do krajního kontaktu na servisním konektoru, ke kterému vede černý kablík.
A tam ho měj po celou dobu měření !!!

Teď duhým měřícím hrotem od měřáku píchni do druhého kontaktu na balančním konektoru, to je ten hned vedle toho černého.
Tam by mělo být napětí prvního článku, třeba 3,8 V.

Ted píchni do dalšího kontaktu, tam by mělo být napětí dvou článků, to jest asi 7,6 V a nakonec do třetího, posledního kontaktu, tam by mělo být napětí celé baterie asi 11,4 V.

PO CELOU DOBU MĚŘENÍ JE HROT KABLÍKU OD MĚŘÁKU POŘÁD NA TOM ČERNÉM KRAJNÍM KONTAKTU NA SERVISNÍM KONEKTORU. !!!
Dá se to zvládnout, jednou rukou pořád hrot na tom černym kontaktu servisáku a druhou rukou "přepíchávám" na druhý, třetí a poslední pin servisáku. Akorát pozor, aby se ti nedotkly spolu ty hroty od měřáku při měření. :wink:

Tak snad už to polopatičtěji napsat nejde 8)


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17.11.2016 21:34 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 30.9.2016
Příspěvky: 52
rakos píše:
...tak já to ještě jednou zkusím :)

Nějak si zafixuj ten balanční konektor, aby se nehýbal (na ty kablíky něco těžkého polož) a vem měřidlo, pokud možno co má špičaté měřící hroty. Zapíchni mínus měřidla do krajního kontaktu na servisním konektoru, ke kterému vede černý kablík.
A tam ho měj po celou dobu měření !!!

Teď duhým měřícím hrotem od měřáku píchni do druhého kontaktu na balančním konektoru, to je ten hned vedle toho černého.
Tam by mělo být napětí prvního článku, třeba 3,8 V.

Ted píchni do dalšího kontaktu, tam by mělo být napětí dvou článků, to jest asi 7,6 V a nakonec do třetího, posledního kontaktu, tam by mělo být napětí celé baterie asi 11,4 V.

PO CELOU DOBU MĚŘENÍ JE HROT KABLÍKU OD MĚŘÁKU POŘÁD NA TOM ČERNÉM KRAJNÍM KONTAKTU NA SERVISNÍM KONEKTORU. !!!
Dá se to zvládnout, jednou rukou pořád hrot na tom černym kontaktu servisáku a druhou rukou "přepíchávám" na druhý, třetí a poslední pin servisáku. Akorát pozor, aby se ti nedotkly spolu ty hroty od měřáku při měření. :wink:

Tak snad už to polopatičtěji napsat nejde 8)

Děkuji. Cítím se jak totální blb, ale konečně to pořádně chápu!!!! DĚKUJU :D :D :D :D :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: MartinMartin a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz