Autor |
Zpráva |
petrfm
|
Napsal: pát 13.05.2016 12:58 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
pepinozbrna : na 3s 2200 bych centralu vubec neresil. Kdyz jsem letal tyhle aku, vozil jsem si sebou gelovku 12V 18Ah, co se dava do UPS. Vaha skoro zadna, stoji asi 8 stovek a vydrzela mi dve sezony (pak jsem presel na centralu). Nabil jsem z ni cca 10x + co jsem mel nabito uz z domova, takze zadny problem. Kvuli 3s 2.2 by se mi fakt nechtelo tahat s centralou. Zalezi, kolik jich za den potrebujes nabit, ale mi tech 13 letu se 450tkou prislo az az. Kdyz si to rozpocitas, tak by te benzin vysel draz, nez porizeni tech gelovek, i kdyby vydrzely treba jen ty dve sezony, protoze centrala by bezela skoro naprazdno.
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
pepinozbrna
|
Napsal: pát 13.05.2016 13:45 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2014 Příspěvky: 1500 Bydliště: Mikulov na Moravě Obrázky: 6
|
petrfm píše: pepinozbrna : na 3s 2200 bych centralu vubec neresil. Kdyz jsem letal tyhle aku, vozil jsem si sebou gelovku 12V 18Ah, co se dava do UPS. Vaha skoro zadna, stoji asi 8 stovek a vydrzela mi dve sezony (pak jsem presel na centralu). Nabil jsem z ni cca 10x + co jsem mel nabito uz z domova, takze zadny problem. Kvuli 3s 2.2 by se mi fakt nechtelo tahat s centralou. Zalezi, kolik jich za den potrebujes nabit, ale mi tech 13 letu se 450tkou prislo az az. Kdyz si to rozpocitas, tak by te benzin vysel draz, nez porizeni tech gelovek, i kdyby vydrzely treba jen ty dve sezony, protoze centrala by bezela skoro naprazdno. Peťo super díky za radu i zkušenost. Já si to taky myslel uvidíme kolik vydrží ta auto baterka a až umře půjdu do té gelovky. Ty 2,2-jky nabíjím tak 6 x za lítání mám 4 takže těch deset baterek je tak akorát. Jen mne lákala ta cena centrály z Lídlu
_________________ Nahoru to půjde ... dolů musí.
|
|
Nahoru |
|
|
petrfm
|
Napsal: pát 13.05.2016 14:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Nebo ještě lépe tohle - http://eskutr.cz/cs/lifepo4-bateriove-p ... 20ah-.htmlPřípadně 4x tohle a spojit si to sám, třeba do tvaru velké placky http://eskutr.cz/cs/wina/512-baterie-li ... -alu-.htmlA máš to skoro na věky a zvládne to i vyšší nabíjecí proudy. (ta gelovka časem změkne) Pokud nepotřebuješ dobíjet velké kapacity, je to paráda, nesmrdí to, nemusíš měnit olej, kupovat benzín a taková baterka se vejde do bedny s vysílačkou jako nic, narozdíl od centrály, co váží desítky kilo. Další výhoda, že nemusíš tahat zdroj 230 na 12/24V a nabíječku připojíš přímo. Zase pár kilo dolů a o další krám méně. Bohužel lifepo pro rozumné nabíjení 6s 5Ah baterek už stojí trojnásobek ceny té lidlovky, takže tam se většině lidí stále vyplatí, dělat kravál a smrad
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
pepinozbrna
|
Napsal: pát 13.05.2016 16:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2014 Příspěvky: 1500 Bydliště: Mikulov na Moravě Obrázky: 6
|
No je to sice pěkné ale ta cena je skoro jako celé centrály Pokud by Gelovka vydržela 2 roky při mé frekvenci nabijení 6 baterek za týden, zdá se mi to být rozumnější investice.
_________________ Nahoru to půjde ... dolů musí.
|
|
Nahoru |
|
|
JosefSvejk
|
Napsal: pát 13.05.2016 17:20 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.4.2011 Příspěvky: 6500 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Baterku 2200 mAh v pohodě nabiji pětkrát přímo z baterie auta, potom nastartuji a jedu domů. A nabíjet 2200 mAh akumulátor z 2600 mAh akumulátoru považuji spíš už za úlet .
|
|
Nahoru |
|
|
pepinozbrna
|
Napsal: pát 13.05.2016 19:27 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2014 Příspěvky: 1500 Bydliště: Mikulov na Moravě Obrázky: 6
|
JosefSvejk píše: Baterku 2200 mAh v pohodě nabiji pětkrát přímo z baterie auta, potom nastartuji a jedu domů. A nabíjet 2200 mAh akumulátor z 2600 mAh akumulátoru považuji spíš už za úlet . Strejdo promiň ta kapacita baterie je samozřejmě překlep baterka má kolem 60Ah ... to jsem pomotal s kapacitou LiPolky No to nabíjení z autobaterie není problém pokud bych jel kus cesty, ale já to mám na letiště 2km a to se moc baterie v autě nedobije
_________________ Nahoru to půjde ... dolů musí.
|
|
Nahoru |
|
|
petrfm
|
Napsal: pát 13.05.2016 20:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
pepinozbrna píše: Já to měl loni na "letiště" asi 500metrů po panelové cestě, takže přesně z toho důvodu jsem vozil tu gelovku, protože jsem raději jezdil bez světel, aby se mi aku v autě stíhala dobít. Pak i těch 10-15Ah, (alias 5x nabiju 2-3 aku z auta) může být problém, pokud jdu létat každý den a mezi tím absolvuji jen cestu pár km do práce, kdy se ani neohřeje motor.
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: sob 14.05.2016 0:44 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20846 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
honz74 píše: ... Co jsi objednal za baterku? Je doma... Příloha:
LFS_105.jpg [ 91.94 KiB | Zobrazeno 2197 krát ]
Při 20A by měla poskytnout 85Ah, to by se mi líbilo... A je úplně tichá
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Lukš_Herr
|
Napsal: úte 17.01.2017 14:32 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 5.10.2016 Příspěvky: 59
|
Mate nekdo typ na 2kw centralu? Nejlepe invertor s AVR do 10 tacu Sent from my iPhone and I will remove the signature
|
|
Nahoru |
|
|
Arcicorsa
|
Napsal: pon 20.02.2017 15:27 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
|
Registrován: 12.1.2013 Příspěvky: 1444 Bydliště: Pardubice
|
Tak jsem také neodolal když byla v Lídlu centrála Parkside PGI 1200.. Nabíjím s tím aku do heli a coptérek, max příkon 400W.. Včera centrála dosáhla 50 namotaných motohodin a rád bych se podělil o mé zkušenosti.. Takže, první a jediné co za tu dobu na centrále odešlo byl snímač hladiny oleje v motoru po asi deseti motohodinách, něřešil jsem to, jednoduše ho odpojil a pokračoval jsem bez něj.. Centrála jinak šlape jako hodinky a i v -10 neměla žádný problém.. Spotřeba je řekl bych přijatelná, na jedno natankování není problém nabíjet dva dny (8h každý den) a ještě v nádrži zbývá palivo.. Celkově je to poměrně solidně zpracované a hlavně je to opravdu malinkaté a i tiché, s odběrem 400W se ani nezadýchá pořád se převaluje na nízkých otáčkách.. Ani v létě na letišti kdy byla celé odpoledne na slunku si nestěžovala. Opravdu mi dělá radost! Jediné z čeho mám trochu strach je ozubené kolo na vačkovém hřídeli.. Je totiž z "plastu" ale jak jsem koukal tak to používají i jiní renomovaní výrobci tak s tím snad problém nebude.. Dále jsem při údržbě zjistil že se díky vibracím poškodila izolace na jednom kabelu u invertoru (kolega má tu samou a má ho také poškozený, tak je to problém pravděpodobně u všech).. Nic dalšího se s centrálou nepřihodilo a jede jako Švícarské hodinky .. Rozhodně její koupě nelituji a za ty prachy ...... Jo a snímač oleje se dá snadno opravit, je v něm klasický skleněný magnetický spínač který praskl, stačilo vypreparovat původní, vložit nový spínač a snímač jede zase dál.. Na závěr přidávám pár fotek z včerejší údržby..
Přílohy: |
20170220_135319.jpg [ 54.51 KiB | Zobrazeno 1628 krát ]
|
Poznámka: Poškozená izolace vodiče
20170220_135350.jpg [ 42.22 KiB | Zobrazeno 1628 krát ]
|
Poznámka: Snímač oleje připravený na montáž nového magnetického spínače
20170220_135545.jpg [ 49.91 KiB | Zobrazeno 1628 krát ]
|
Poznámka: "Plastové" rozvodové kolo na vačce
20170220_135445.jpg [ 31.25 KiB | Zobrazeno 1628 krát ]
|
|
_________________ Goblin 500 Spirit@MiniProtos Spirit@Oxy3 Spirit@Taranis + Xlite RC@ www.arcitimer.com
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|