Autor |
Zpráva |
petrfm
|
Napsal: ned 27.03.2016 15:05 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Máte už to někdo? http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.htmlTěch 500W při 12V je slibných, to vychází okolo 19A do 6článku, to už se dá, ale alternátor by se mnou brzy přestal kamarádit Neřešil někdo DC-DC z 12V na řekněme 20V, tak 500W ? Usnadnilo by to hodně život.
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Brodhaq
|
Napsal: pát 01.04.2016 17:56 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 19.8.2007 Příspěvky: 193 Bydliště: Beroun + Praha 1 + Praha 6
|
Ahoj, napadá někoho důvod, proč raději koupit 300W nabíječku + 350W zdroj (viz např. videa od jyrryho), než vzít nabíječku s vestavěným zdrojem: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html ? O hmotnost při vození na letiště mi nejde, to už je jedno. Z auta s tím podle všeho nabiju v pohodě, a doma na stole mi přijde jedna krabice méně překážející než dvě (zdroj + nabíječka). Cenově to vychází stejně - jen tohle není skladem v EU. Pavel
|
|
Nahoru |
|
|
automet
|
Napsal: pát 01.04.2016 18:00 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 28.2.2014 Příspěvky: 1871 Bydliště: Blatnica, SR
|
Dva dovody: 1. Ak umre nabijacka, nemusim vyhadzovat funkcny zdroj 2. Ak umre zdroj, nemusim vyhadzovat funkcnu nabijacku - toto sa ale netyka fajnsmekrov, ktori si to dokazu za kazdych okolnosti opravit.
|
|
Nahoru |
|
|
mamoulian
|
Napsal: pát 01.04.2016 19:18 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 27.11.2009 Příspěvky: 334 Bydliště: Praha 9
|
Dva výše uvedené důvody+jeden,že čínským zdrojům nevěřím. Jim je uplně jedno,kde má být fáze.Měl sem jeden zdroj a dost kousal.
_________________ Aurora 9T-Rex 550X DominatorT-Rex450sportT-Rex250Phoenix simICharger 208BReaktor 300W 20A
|
|
Nahoru |
|
|
honz74
|
Napsal: sob 02.04.2016 17:55 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 311 Bydliště: Tišnov
|
Brodhaq píše: Ahoj, napadá někoho důvod, proč raději koupit 300W nabíječku + 350W zdroj (viz např. videa od jyrryho), než vzít nabíječku s vestavěným zdrojem: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html ? O hmotnost při vození na letiště mi nejde, to už je jedno. Z auta s tím podle všeho nabiju v pohodě, a doma na stole mi přijde jedna krabice méně překážející než dvě (zdroj + nabíječka). Cenově to vychází stejně - jen tohle není skladem v EU. Pavel Již jsem to tady psal, ta s vestavným zdrojem má napětí 15,66V, ten 350W zdroj má 13,8V.
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: sob 02.04.2016 20:23 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
honz74 píše: Již jsem to tady psal, ta s vestavným zdrojem má napětí 15,66V, ten 350W zdroj má 13,8V. ?????????
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
honz74
|
Napsal: ned 03.04.2016 8:28 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 311 Bydliště: Tišnov
|
Asi se "špatně" vyjadřuju. Ta s vestavným zdrojem je napájena 15,66V. Ten extra zdroj z hobbykingu co má Jyry 13,8V. Líp to napsat neumím.
|
|
Nahoru |
|
|
coro
|
Napsal: ned 03.04.2016 9:16 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.5.2006 Příspěvky: 9047 Bydliště: Bratislava dnv SK
|
Brodhaq píše: ..., a doma na stole mi přijde jedna krabice méně překážející než dvě (zdroj + nabíječka). Cenově to vychází stejně - jen tohle není skladem v EU.
Pavel No, ale obojstrannú lepiacu pásku by si možno našiel na sklade, a tak keď si zlepíš DC nabíjač s nejakým zdrojom, nebude to "nastejno"? Plus menší prestup tepla plus lepšia možnosť výmeny plus možnos prípadne to aj nezlepiť..
|
|
Nahoru |
|
|
petrfm
|
Napsal: ned 03.04.2016 12:58 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
honz74 píše: Asi se "špatně" vyjadřuju. Ta s vestavným zdrojem je napájena 15,66V. Ten extra zdroj z hobbykingu co má Jyry 13,8V. Líp to napsat neumím. Já tě pochopil, ale kde jsi našel, že vestavěný zdroj má 15.6V? V manuálu? Pokud je to skutečně tak, pak je to jistě výhoda.
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
honz74
|
Napsal: ned 03.04.2016 20:44 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 311 Bydliště: Tišnov
|
petrfm píše: Já tě pochopil, ale kde jsi našel, že vestavěný zdroj má 15.6V? V manuálu? Pokud je to skutečně tak, pak je to jistě výhoda. Mám ji doma, viz foto
Přílohy: |
IMG_9058.JPG [ 136.04 KiB | Zobrazeno 3501 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
Cserv
|
Napsal: pát 22.04.2016 9:38 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 12.7.2013 Příspěvky: 86 Bydliště: Praha - Žižkov Obrázky: 15
|
Omlouvám se, že skáču do řeči. Včera jsem nabíjel z auta, když jsem auto nastartoval, nabíjení přerušilo. To je pochopitelné Pak jsem znovu nabíjel, dojel jsem domů, vypnul motor a jdu se podívat na nabíječku a vidím tam error, podle výpočtu času nabíjení se to přerušilo už při odjezdu z letiště. Je pravda, že nabíječka nemá ráda hodně kolísání napětí?
_________________ Graupner MX-12 HoTT, Beta 1400, Funcub 1400, T-Rex 450Pro
|
|
Nahoru |
|
|
petrfm
|
Napsal: pát 22.04.2016 20:07 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
To jsi nabíjel za jízdy? Nějak se v tom odstavci neorientuju a nepochopil jsem to. Nepřerušil se ti spíše spoj třeba klepáním za jízdy?
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
Cserv
|
Napsal: pon 25.04.2016 16:41 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 12.7.2013 Příspěvky: 86 Bydliště: Praha - Žižkov Obrázky: 15
|
petrfm píše: To jsi nabíjel za jízdy? Nějak se v tom odstavci neorientuju a nepochopil jsem to. Nepřerušil se ti spíše spoj třeba klepáním za jízdy? Jj, omlouvám se za špatné vyjádření. Ano za jízdy se to přerušilo. Ale v autě jsem sám natáhnul silný 4mm kabel od baterie až k nabíječce, přes pojistku. A to ještě minulý rok. Nikde to nemůže vyklepat, ověřováno.
_________________ Graupner MX-12 HoTT, Beta 1400, Funcub 1400, T-Rex 450Pro
|
|
Nahoru |
|
|
eddiex
|
Napsal: ned 22.05.2016 13:10 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 24.6.2013 Příspěvky: 950 Bydliště: MidWest of Ireland
|
Jen strucny report po 9ti mesicnim pouzivani Reaktoru 300W 20A. Presnost mereni nekolikrat porovnavana multimetrem - vse ok, nerozhazuje se. Zahrivani, spolehlivost a obecne funkcnost - perfektni Balancovani perfektni ve vsech moznych nastavenich, ktera se nabizi. Celkove jsem velmi spokojen.
Pouzivam se zdrojem 12V a take s autobaterii.
Minusy - Pri cyklovani LiPo nebalancuje !! Je to i v navodu, ze nebalancuje. To je podle mne skoda. Diky tomu cykluju manualne s balancovanim a program Cyklovani nepouzivam.
Dalsi minus - pri vybijeni nevypina podle nejnizsiho clanku, ale podle vzorce: nastavene minimum x pocet clanku. Navic v tomto bode je i manual dost zavadejici a poskytuje protichudne informace. Az pri nejnizsim clanku 3.0V vypne jakoby bezpecnostni funkce.
Celkove za mne VELKA SPOKOJENOST !!!
_________________ Taranis B; F450 s APM 2.5; Bixler 2
|
|
Nahoru |
|
|
AR1
|
Napsal: pát 17.06.2016 12:03 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.11.2005 Příspěvky: 5337 Obrázky: 0
|
Dotaz na vybíjení s rekuperací. Vybíjení je omezeno 20W, ale nějak jsem doufal, že s rekuperací to pofrčí líp, ale i tak si nabíječka upraví proud tak, aby se držela těch 20W. Rekuperaci mám povolenou, vybíjím DSCH+, kde v dalším kroku ještě rekuperaci musím potvrdit, tak nevím, ale asi to špatně nedělám... Samozřejmě připojeno na autobaterii. PS návod jsem vyhodil, protože návody jsou pro blbce, takže to teď nevím
_________________ http://ar1.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|