Čtu to až teď. Co se týče obsazování slotů, není to automatické, ale fixní. Je to popsáno v každém manuálu od vysílače s telemetrii. Třeba T16SZ
https://www.rc.futaba.co.jp/english/dl_ ... 16sz_e.pdf viz strana 92.
Základem je, že každý senzor má jedinečné UID, pokud ho nemá, může to být problém. Originál senzory ho samozřejmě mají, SM senzory ho mají také a v softwaru k jejich nastavení ho lze měnit, což je nutné jen v případě kolize. Jak je to u ostatních výrobců nevím.
Jakmile jsou jedinečná UID, mohou byt jednotlivé senzory na slotech dle tabulky v manuálu. První komplikace nastává už i v případě originálních multisenzorů, které jsou víceslotové, ty pak mohou začínat pouze na slotech 8, 16, 24. V případě neoriginálních senzorů je to mnohem složitější. Každý neoriginální multisenzor se pak chová jako kombinace řady originálních senzorů, jejichž možné pořadí je dané opět tabulkou. Takže pokud je neoriginální senzor např. z části ekvivalentem originálního GPS senzoru, bude tato část multisenzoru začínat na 8,16,24 slotu. Ostatní senzory musí být před nebo za, totéž platí o senzoru ekvivalentu ESC (Kontronik, Castle).
No a pokud je připojeno více neoriginálních multisenzorů, je to o to komplikovanější. Takže v případě problému je vhodné vše přeregistrovat, zjistit si ekvivalentní originální senzory a ověřit, zda sedí možné počáteční sloty u ekvivalentních senzorů a pokud ne přesunout je jinam.
Jen dodám, pokud se použijí originální senzory, problém v podstatě žádný není. Systém je to debilní, o tom žádná.