Vigo píše:
Celkem bych i souhlasil s názorem, že to nezpůsobují serva. To mně napadlo když jsem jich zkusil několik, ale ve finále to stejně jako problém se servy musím řešit. Pochopil bych že to dělá čínskej ss regl ale proč to s origo china mikroservama nedělá a proč to dělá střídavej (ne zrovna levnej) JETI Advance 18- 3P to mi nějak nedochází. Další divnost je že to dělá i s jediným připojeným HS-55 servem. Nakoupil jsem jiná mikroserva (teď si nepamatuju výrobce ale asi GWS) a zkusím co to dělá. Jo a baterka byla nabitá Yuntong 3S 1500mAh 20C.
V principu to nedělají ani serva, ani regl, nýbrž přijímač. Serva žerou, kolik žerou. Regl dává, na kolik je dimenzovaný. A pokud není regl nebo accu zvolen tak, aby uživil zvolená serva bez poklesů napětí, odskáče to přijímač - pokud nemá dobře udělanou stabilizaci. A pokud je disproporce mezi zdrojem a odběrem serv příliš velká, nezachrání to ani přijímač.
Další věci:
- Pokud se trvale tepelně přetěžuje BEC v reglu (velký odběr, špatné chlazení) tak vypne jeho tepelná pojistka a RX a serva zůstanou bez štávy. Éro jde k zemi. Než přijdeš k troskám, regl vystydne a vše chodí jak má. Další záhadná havárie na "rušení". Rušení jo, ale mezi ušima.
- Proudová zatížitelnost reglu pro motor je absolutně něco jiného než zatížitelnost BEC. Je to řešeno úplně jinými součástkami a obvody na společné desce. I moc ampérový regl nemusí uživit pár serv. Jediná souvislost mezi oběma obvody je vzájemné ohřívání s následným ofektem z předchozího bodu. Kdo pak vozí regl zapíchnutý do škvíry v EPP?
- BEC je tepelně namáhán tím více, čím je větší odběr RX a serv, také tím čím je větší napětí zdrojového packu. Rozdíl napětí se při odebíraném proudu musí vytopit na BEC a už zase jsme u prvního bodu. Tudíž čím více článků, tím méně serv. Nad deset NIxx či tři Lixx už se rozdíl vytopit nedá a je třeba použít optoregl a oddělený zdroj pro RX. Částečně to řeší spínané regly JETI SPIN, které tak moc netopí. Zato ale mají jiné mouchy, speciálně ve vrtulnících.