coro píše:
Minule som sa niekde začítal do článku o dotykáčoch v autách. Môže to súvisieť, ak by sa dotýkal pilot za letu.
Ide len o to že čudlík, mechanický "predpotopný", je stále na svojom mieste a dá sa po hmate po pamäti použiť.
A o to že na dotykči, ak to programuje blbeček, môže byť potrebná funkcia každú chvíľku inde a treba ju hľadať očami
- čo samozrejme znamená stratu kontaktu s realitou či už modelu či toho auta a súvisiace riziká.
Výnimoku je dotykáč čo má tie potrebné tlačítka trvale na jednom mieste. Síce stráca zmysel že je to na dotyk,
ale je to zrejme lacnejšie než pridať ten čudlík navyše, a vyrieši sa ten problém s nenahmataním / hľadaním.
Zostane už len otázka čitateľnosti na slnku a spotreby, to je vec technológiea iste sa už dá riešiť...
Ja si teda osobne ešte počkám na e-Ink (ako čítačky) a nejaké základné čudlíky mechanicky by ma určite potešili.
Niečo ako tie tri tlačidlá androidov.. alebo dve tlačidlá myši - jedno mi nestačí, nech je jako chce "i" či "aj" (Mac) .
Viem čo myslíš, ale to je niečo iné. Ja som za zachovanie ovládacich prvkov letu! (Pák, prepínačov atď.)
Len pri programovaní a celkového ovládania menu rádia mimo letu podla mňa je lepší-pohodlnejší dotykový DSP. Myslím (speje to k tomu čo je vidieť na nete), že aj tak bude raz rádio (z časti) v mobile (tablete), ktorí sa iba pripne a zapojí do konzoly s ovládacimi prvkami, Aku. a vysielacím modulom podľa vlastného výberu a kompatibility. Po lete si hodíte mobil do vačku a potom môžete pozerať videa, logy, programovať, simulovať atď. kedy budete chcieť. Nemyslím to, ako sa dajú ovládať už dnes rôzne hračky cez VIFI s mobilom.