Autor |
Zpráva |
BoŠ
|
Napsal: úte 25.04.2017 19:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 26.5.2013 Příspěvky: 1538 Bydliště: Brno
|
Ještě jednou (oprava mnou vnesených nepřesností a upřesnění) : V menu Přiřazení funkcí si vytvořím funkce Sytič a Zapalování, obě závislé na stejném třípolohovém přepínači. Funkce Sytič a Zapalování přiřadím servům ( v menu Přiřazení serv) V menu Křivky funcí upravím křivky pro funkce Sytič a Zapalování tak, aby při přepínání přepínače -100,0,100 dávaly výstupy 100,100,-100 pro Zapalování a 100,-100,-100 pro Sytič. Křivka pro zapalování i sytič bude pětibodová, souřadnice bodů (vstup - vodorovná osa, výstup - svislá osa) budou pro zapalování (-100;100), (50;100),(51;-100),(60;-100),(100;-100), a pro sytič (-100;100), (-51;100),(-50;-100),(60;-100),(100;-100). Edit: Jeti umí i dva body nad sebou, takže to může být i takhle: zapalování (-100;100), (-50;100),(50;100),(50;-100),(100;-100), sytič (-100;100), (-50;100),(-50;-100),(50;-100),(100;-100).
_________________ MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
jozefbb
|
Napsal: úte 25.04.2017 20:32 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.1.2008 Příspěvky: 2370 Bydliště: Ban.Bystrica
|
Urcite by som zapalovanie /Predpokladam, ze sa jedna o elektronicky vypinac zapalovania/, nedaval na jeden prepinac so syticom. K comu to je ? Ved tam mas prepinacov , ze nevies co s nimi. Celkove na motor mam tri packy , sytic ak pouzivam cez servo, zapalovanie na dvojpolohovom, a trojpolohovy , kde mam v prvej polohe zamknutu plynovu paku , pri ktorom startujem a dva posunute volnobehy, na pristatie a letovy. Na packy si navlec farebne zmrstovacky a nepomylis sa .
Odoslané z P00C a podpis odstránim
|
|
Nahoru |
|
|
BoŠ
|
Napsal: úte 25.04.2017 20:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 26.5.2013 Příspěvky: 1538 Bydliště: Brno
|
jozefbb píše: Urcite by som zapalovanie /Predpokladam, ze sa jedna o elektronicky vypinac zapalovania/, nedaval na jeden prepinac so syticom. K comu to je ? Ved tam mas prepinacov , ze nevies co s nimi. Celkove na motor mam tri packy , sytic ak pouzivam cez servo, zapalovanie na dvojpolohovom, a trojpolohovy , kde mam v prvej polohe zamknutu plynovu paku , pri ktorom startujem a dva posunute volnobehy, na pristatie a letovy. Na packy si navlec farebne zmrstovacky a nepomylis sa .
Odoslané z P00C a podpis odstránim Nastavení radia pro tento případ bude v případě volby 3p přepínačů odlišné pouze v definici zdrojů funkcí - nebude to jeden přepínač pro dvě funkce, ale pro každou funkci bude definován jiný přepínač. Pro dvoupolohové přepínače nebudou křivky funkcí potřeba vůbec.
_________________ MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570
|
|
Nahoru |
|
|
hates
|
Napsal: úte 25.04.2017 20:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
|
Tak se mi to nakonec povedlo. Vtip byl v tom ze bylo vhodne nastavit to prirazeni funkci mezi -100 az 100 a ne od 0 do 100. Potom ta krivka byla posunuta. Ted to funvuje tak jak potrebuji.
Pri pacce nahore je sytic uzavren a zapalovani vypnutu. Uprostred je sytic uzavren a zapalovani zapnuto. Zde se muze protocit ale motor chcipne. No a poloha dole je zapalovani zapnuto a sytic otevren. Motor hiz pobezi.
Na jeden dvoupolohovy si chci dat prave stazeny plyn na volnobeh abych nenastatoval nechtic s plnym plynem a nedoatal jsem po hube. Az teprve na rozjeti se prepinac precvakne a plyn bude moci jit prodavat.
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: úte 25.04.2017 21:07 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
A nechceš si to dát na ten stejný třípolohový přepínač?
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
hates
|
Napsal: úte 25.04.2017 21:23 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
|
jak to myslis na ten stejny. Jiz mam vsechy tri polohy vyzrane. Dat bych to tam mohl treba tak, ze zapalko bych vyhodil na dvoupolohovy a na tom tripolohovem bych nechal pouze sytic s plynem.
Poloha 1: sytic uzavren a plyn na volnobeh v cele siri Poloha 2: sytic otevren ale volnobeh porad v cele siri paky Poloha 3: sytic otevren a plyn odblokovan
takto jsi to myslel ?
Pokud ano, tak me vic vyhovuje na dvoupolohovem mit blokaci plynu. ALe mozna je lepsi moznost. Hraju si s tim radiem teprve mesic tak porad tapu. Jedine co jsem zatim napipal byl houbolet a jedna spalovaci heli. Ale velkeho akrobata pipam vubec poprve a vubec svuj prvni benzinak.
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: úte 25.04.2017 21:29 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
prepinac nahore - zapalovani vypnuto + sytic uzavren Prepinac uprostred - zapalovani zapnuto + sytic uzavren (klapka uzavrena - pouze pro startovani motoru) + motor omezen do 10% plynu (třeba) Prepinac dole - zapalovani zapnuto + sytic otevren (klapka otevrena - motor pobezi)
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
hates
|
Napsal: úte 25.04.2017 21:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
|
to nezni spatne s tim plynem ale pouze v malem rozsahu, ale to asi bude pro me malinko vyssi divci jak to k tomu pripipat. Vubec me nenapada jak bych k tomu dostal ten plyn. abych nemusel hrabat do letoveho rezimu.
|
|
Nahoru |
|
|
BoŠ
|
Napsal: stř 26.04.2017 5:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 26.5.2013 Příspěvky: 1538 Bydliště: Brno
|
hates píše: to nezni spatne s tim plynem ale pouze v malem rozsahu, ale to asi bude pro me malinko vyssi divci jak to k tomu pripipat. Vubec me nenapada jak bych k tomu dostal ten plyn. abych nemusel hrabat do letoveho rezimu. Možné řešení je přes dvojité výchylky na plynu ovládané střední polohou přepínače.
_________________ MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: stř 26.04.2017 22:44 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Já nevím jestli se dvojí výchylky na plyn dají nastavit. Ale asi by to šlo mixem z plynu do plynu? Vysílačku budu mít v ruce až tak v sobotu, tak pokud na to nikdo nepřijde tak se hates připomeň.
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
shevrey
|
Napsal: čtv 27.04.2017 1:48 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 7.2.2010 Příspěvky: 458
|
Pripoj radio usb a vem ze slozky dany model a posli mi na email vlastimil.srna@seznam.cz vratim ti to hotove. Osobne si myslim ze si zadelavas na problem, ale to neni zadani . Tve zadani je jednoduse resitelne.
|
|
Nahoru |
|
|
BoŠ
|
Napsal: čtv 27.04.2017 4:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 26.5.2013 Příspěvky: 1538 Bydliště: Brno
|
HonzaS píše: Já nevím jestli se dvojí výchylky na plyn dají nastavit. Ale asi by to šlo mixem z plynu do plynu? Vysílačku budu mít v ruce až tak v sobotu, tak pokud na to nikdo nepřijde tak se hates připomeň. Ano, dvojí výchylky se na plyn nastavit dají.
_________________ MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570
|
|
Nahoru |
|
|
TomasC
|
Napsal: čtv 27.04.2017 9:36 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 24.4.2003 Příspěvky: 10764 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Dovolím si pár nápadů... Křivkování plynu bych doporučil řešit pomocí "Křivky funkcí", popsáno v návodu na straně 85 http://www.jetimodel.com/cs/katalog/Vys ... ukt/DC-16/ . Neříkám, že to jinde nejde, ale myslím, že tohle je to správné místo. Příloha:
Bez názvu.png [ 407.5 KiB | Zobrazeno 1517 krát ]
prepinac nahore - zapalovani vypnuto + sytic uzavren Prepinac uprostred - zapalovani zapnuto + sytic uzavren (klapka uzavrena - pouze pro startovani motoru) Prepinac dole - zapalovani zapnuto + sytic otevren (klapka otevrena - motor pobezi)Můj názor je, že je to logicky/zvykově obráceně. Osobně se snažím na vysílači nastavit ovládací prvky tak, že směrem dopředu "zrychlují", k sobě "zastavují". Stejná logika jako VOP, jako plyn. Ale tohle je spíše o zvyku. NIcméně si dovoluji doporučit o tom v nějakém podobném duchu přemýšlet. A nastavení: Přímo v nastavení MODELU bych vytvořil dvě nové funkce "Zapalování" a "Sytič". Napíšu to jak bych to nastavil u tebe viz výše. Dal bych přepínač nahoru a vstoupil bych do přiřazení ovladače "Zapalování" a cvakl doprostřed. Následně kliknout na "REVERZOVAT". Dal bych přepínač dolů a vstoupil bych do přiřazení ovladače "Sytič" a cvakl doprostřed. Následně kliknout na "REVERZOVAT". Jestli si to z hlavy dobře pamatuji, tak tohle mi funguje. Zkus to, pokud si to pamatuji blbě, tak napiš, doma nad vysílačem přesně opíšu. Používám zcela běžně jako spínač jen 1/2 trojpolohového vypínače.
|
|
Nahoru |
|
|
hates
|
Napsal: čtv 27.04.2017 12:30 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
|
Jiz se mi to povedlo pomoci tech krivek ale je mozne ze tvuj zpusob by mohl fungovat taky. Nicmene prepinace je asi o zvyku ze stareho radia palcovky kdy vypnuto jsem mel vzdy nahore a zapnul pohybem dolu (k sobe)
Ad srna. Je nejaky duvod se tomuto vyhnout a dat to radeji na dva prepinace ?
|
|
Nahoru |
|
|
BoŠ
|
Napsal: čtv 27.04.2017 12:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 26.5.2013 Příspěvky: 1538 Bydliště: Brno
|
TomasC píše: Dovolím si pár nápadů... Křivkování plynu bych doporučil řešit pomocí "Křivky funkcí", popsáno v návodu na straně 85 http://www.jetimodel.com/cs/katalog/Vys ... ukt/DC-16/ . Neříkám, že to jinde nejde, ale myslím, že tohle je to správné místo. Příloha: Bez názvu.png prepinac nahore - zapalovani vypnuto + sytic uzavren Prepinac uprostred - zapalovani zapnuto + sytic uzavren (klapka uzavrena - pouze pro startovani motoru) Prepinac dole - zapalovani zapnuto + sytic otevren (klapka otevrena - motor pobezi)Můj názor je, že je to logicky/zvykově obráceně. Osobně se snažím na vysílači nastavit ovládací prvky tak, že směrem dopředu "zrychlují", k sobě "zastavují". Stejná logika jako VOP, jako plyn. Ale tohle je spíše o zvyku. NIcméně si dovoluji doporučit o tom v nějakém podobném duchu přemýšlet. A nastavení: Přímo v nastavení MODELU bych vytvořil dvě nové funkce "Zapalování" a "Sytič". Napíšu to jak bych to nastavil u tebe viz výše. Dal bych přepínač nahoru a vstoupil bych do přiřazení ovladače "Zapalování" a cvakl doprostřed. Následně kliknout na "REVERZOVAT". Dal bych přepínač dolů a vstoupil bych do přiřazení ovladače "Sytič" a cvakl doprostřed. Následně kliknout na "REVERZOVAT". Jestli si to z hlavy dobře pamatuji, tak tohle mi funguje. Zkus to, pokud si to pamatuji blbě, tak napiš, doma nad vysílačem přesně opíšu. Používám zcela běžně jako spínač jen 1/2 trojpolohového vypínače. Poznámka: Přiřazení přepínačů musí být zvoleno jako neproporcionální vstup - v menu Přiřazení funkcí.
_________________ MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 42 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|