Frenkí píše:
U JETI vysílačů se ta funkce jmenuje servobalancer. Já to použil loni na akrobatu, když jsem měl nastavené velké výchylky a pro zálet nastavil malé. Zjistil jsem, že levé křidélko se vychyluje dolů míň než pravé. Vychýlení nahoru bylo v pořádku. Tak jsem si v servobalanceru pohnul s dráhou (křivkou) tak aby byly kormidla nastejno a "nerozjely" se mi velké výchylky.
Nebo když máš na jedné půlce křídla 2 a více serv tak i když máš úplně stejné serva (třeba i ze stejné šarže) tak nemusí chodit stejně a tímto si pomůžeš. Obecně to slouží pro nastavení toho co je mezi koncovým bodem výchylky a středem na obě strany samozřejmě zvlášť.
JETI ale nebyli první kdo to vymyslel. Prvně s tím přišel PowerBox Systems v těch svých "konzolích."
Když už jsi vytáhl tohle vlákno, tak reaguji na Frenkiho. Nedávno jsem u MC-20 nastavoval brzdy na káčku a právě jedna klapka byla dole níž než druhá. Pomocí nabídky u mixu jsem ji snadno srovnal, aniž bych ovlivnil horní výchylku, takže si myslím že už to MC- 20 má, natož pak probíraná 26ka.