Nastavení režimu učitel-žák na vysílačích Graupner Hott
1. Princip činnosti
Žák si vytvoří prázdný model a nabinduje ho na přijímač v modelu. Učitel přichází se svým vysílačem, který má plně nastavený model, včetně rozsahů a středů serv a všech mixů, ale nemá pro daný model nabindován žádný přijímač (ten se do učitelského vysílače nabinduje při bindování propojení učitel-žák). Učitelský vysílač je definován přiřazením přepínače učitel - žák. S modelem je nakonec propojen RF modul učitele (ověřeno pokusem vypínáním vysílače žáka a učitele). Při přepnutí na žákovský model vstupují jednotlivé kanály žáka do učitelského vysílače tak, že se na ně uplatní nastavení mixů a serv učitele. Po vypnutí žákovského vysílače učitelský vysílač i nadále ovládá model, v opačném případě je model neovladatelný. Pokud vypnu a zapnu učitelský vysílač bez žákovského, tak pro daný model nemám nabindován přijímač modelu. Pokud zapnu nejdříve žákovský vysílač v režimu žák, a poté teprve učitelský, tak ovládání letadla nebude funkční, a všechny výstupy přijímače budou nastaveny na střed - roztočí se i motor. Model doporučuji zapínat až po zapnutí obou vysílaček a nastavení spojení učitel-žák. Motorstop učitelského vysílače blokuje CH1 i při předání řízení žákovi.
2. Postup při nastavování spojení Učitel - Žák
a) Nastav na žákovském vysílači model, a nabinduj ho s přijímačem modelu b) Vypni napájení modelu c) Zapni a nastav model na učitelském vysílači, ale NEBINDUJ ho s přijímačem modelu d) Nejpozději nyní vypni žákovský model e) Na učitelském modelu přiřaď v menu Teacher/Pupil přepínač pro přepínání režimu Učitel/Žák f) Zapni žákovský vysílač a oba vysílače v menu Teacher/Pupil nabinduj vzájemně oba vysílače g) Na učitelském vysílači nastav, které kanály budou uvolněny pro žáka h) Zapni model, mělo by dojítk navázání spojení a model by měl být ovladatelný i) Kdykoliv budeš po vypnutí vysílačů znovu používat režim učitel-žák, tak vždy musíš jako PRVNÍ ZAPNOUT VYSÍLAČ UČITELE, PAK ŽÁKA. Tento postup použij i v případě, že bod h) bude neśpěšný. Pokud se jako první zapne žákovský vysílač v režimu žák, tak se sice propojí žákovský RF modul s modelem, ale PPM signál na něj nepůjde, a přijímač v modelu vyšle na výstupy kanálů jejich středy - to se pak většinou roztočí i motor.
_________________ MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570
Naposledy upravil BoŠ dne sob 10.09.2016 22:05, celkově upraveno 1
|