Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: RC souprava pro začátečníka
PříspěvekNapsal: stř 12.01.2005 8:54 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 12.1.2005
Příspěvky: 7
Zdravím,
co se týká RC modelů, jsem začátečník.
Chtěl bych se zeptat na pár drobností.
Uvažuju o koupi nějaké RC soupravy a HITEC OPTIC 6 se mi docela zamlouvá. Pro začátek bych chtěl začít s moji lodí, později případně s autem nebo letadlem. Dá se tato souprava použít i na loď nebo auto?

K tomu bych si měl asi pořídit nabíječku. Dá se jedna nabíječka použít na obě baterie? Tzn. vysílače a přijímače.

Když budu mít více modelů, dá se přijímač lehce přehodit z jednoho na druhý nebo se musí koupit nový?

Díky


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 12.01.2005 9:09 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 4.8.2004
Příspěvky: 28
Bydliště: Hradec
Až ji seženeš /Optic 6/ , tak mi dej prosím vědět, já ji sháním od konce listopadu a řekli že bude snad tak koncem ledna. Tomu sem skoro nemoh ani uvěřit, že nějakou věc kterou inzerujou v každým časáku 2 měsíce vůbec nemaj :-((


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 12.01.2005 9:51 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 6.10.2004
Příspěvky: 160
Ahoj,
pokud chceš používat jednu vysílačku pro všechno (auta , lodě letadla) rozhodně bys měl koupit 40MHz, protože třeba 35MHz je vyhrazeno jen pro letadla.
Pokud se týká jenoho přijímače není to zrovna moc šikovný protože vždy budeš muset odpojovat konektory od serv popř. regulátoru a tahat anténu , ale jde to.
Nabíječka- nepíšeš jastli se chceš věnovat elektrám, nebo spalovákům, pokud koupíš nějakou lepší, zvládne jak Tx a Rx (vysílač, přijímač) tak i pohonné články pokud se budeš chtít věnovat elektrám.


Majkl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 12.01.2005 12:26 
Nováček serveru