|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Malina
|
Napsal: sob 02.12.2023 13:30 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 1.1.2012 Příspěvky: 40
|
Ahojte. Po výměně pravého křížového ovladače mod 1 se mě vždy po zapnutí vysílače ozvou vibrace a na displeji je nápis, abych dal plný plyn. Dám plný plyn a zpět a vibrace se vypnou. Plyn funguje opačně (nahoře je nula a dole plný plyn). Provedl jsem kalibraci ovladačů, ale nic se nezměnilo. V menu Servo Setup jsem zadal u plynu Revers a plyn funguje normálně. Při zapnutí vysílače ale musím dávat plný plyn, jinak to vibruje. Před výměnou ovladače to fungovalo normálně (při zapnutí vysílače jsem měl plynovou páku dole a vibrace to nedělalo). Může mi prosím někdo poradit čím to je. Jak to uvést do stavu, jako před výměnou ovladače.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
guchar
|
Napsal: sob 02.12.2023 13:44 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7461 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
@Malina Požadavek: Mít plyn na nule při zapnutí. A po té odblokovat (set RX - TX) přesunem na max. a zpět, je normální a obvyklý postup. (Brání nechtěnému roztočení motorů při zapínání.) Za mne nový stav je správný a žádoucí. Pátrat jak se tam podařilo nastavit "staré" nevhodné nastavení, považuji za zbytečné. Ba i nerozumné. Leda, že bych nový stav ponechal. A řešení "problému" bych měl jako hledání "zajímavosti".
|
|
Nahoru |
|
|
dudaj
|
Napsal: sob 02.12.2023 15:08 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4518 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
Asi jsou jinak zapojený potenciometry, ne? Znova a lépe
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: sob 02.12.2023 17:55 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Tak, prohozený krajní vývody potenciometru plynu. Navíc u spousty rádií je defaultně definován plnej plyn dopředu a souvisí to s trimem, kterej na plným plynu nefunguje, jen na ubraným. Jestli to tak je u Tvýho rádia nevím, ale to "křížový" zapojení potenciometru plynu a jeho trimu ať samostatným potenciometrem či digitálním spínaním trimu bude dělat problémy. Zkus jestli souhlasí směr páky plynu a trimu. Pokud ne, je to jasný.
|
|
Nahoru |
|
|
Malina
|
Napsal: úte 05.12.2023 16:48 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 1.1.2012 Příspěvky: 40
|
Tak je to vyřešené. Na konec jsem musel přehodit krajní vývody potenciometru v konektoru i když prodejce (Astra-Uh.Brod) psal, že levý i pravý jsou identické včetně konektorů viz poznámka. No všemu se věřit nedá. Poznámka: Levý a pravý křížový ovladač jsou zcela totožné až na doraz omezující délku dráhy ovladače plynu (levý ovladač má kratší chod, v ovladači jsou tedy našroubovány dorazy). Zapojení konektorů pravého a levého ovladače je totožné. Centrování ovladače výškovky se nastavuje pomocí šroubu eliminující funkci vahadla. Chod plynu se nastavuje pomocí dvojice plechů, které zajišťují brzdu a zubatý chod. Po výměně ovladače je potřeba provést kalibraci ovladačů v systémovém menu vysílače.
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|