Edit: Upravil jsem nazev vlakna, RC soupravu sem objednal, budu se zde delit o zazitky s ni, tak at neni ten nazev zavadejici
Zkušenosti s vysílači značky Absima
- Xenomorfus
- Příspěvky: 1248
- Registrován: pon 10.06.2013 17:38
- Bydliště: Ostrava
Zkušenosti s vysílači značky Absima
Zdravim, ma nekdo zkusenosti s RC soupravama Absima? Pripadne konkretne s typem CR4T? Dekuji za pripadne odpovedi.
Edit: Upravil jsem nazev vlakna, RC soupravu sem objednal, budu se zde delit o zazitky s ni, tak at neni ten nazev zavadejici
Edit: Upravil jsem nazev vlakna, RC soupravu sem objednal, budu se zde delit o zazitky s ni, tak at neni ten nazev zavadejici
Naposledy upravil(a) Xenomorfus dne ned 14.07.2013 19:27, celkem upraveno 1 x.
Xenomorfus
Traxxas,Absima CR4T,Hotwing,Crack Jak-55,150cm Mlok,P-51D,Stuka
Si vis pacem, para bellum
Traxxas,Absima CR4T,Hotwing,Crack Jak-55,150cm Mlok,P-51D,Stuka
Si vis pacem, para bellum
Re: Má někdo zkušenosti s vysílači značky Absima?
Asi bych se toho nebal - http://rc.305.cz/view.php?cisloclanku=2013020004 - ale prijde mi to celkem drahe. Nak
- Xenomorfus
- Příspěvky: 1248
- Registrován: pon 10.06.2013 17:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Má někdo zkušenosti s vysílači značky Absima?
Diky, neco sem o tom na netu nasel, rikal sem si,zda nema nekdo osobni zkusenost. Zrovna je na modelbazaru jedna 3 mesice stara Absima CR4T za 2700,-. Netlaci mne to, v tuhle chvili, jen pomalu davam dohromady informace o "volantovkach".
Xenomorfus
Traxxas,Absima CR4T,Hotwing,Crack Jak-55,150cm Mlok,P-51D,Stuka
Si vis pacem, para bellum
Traxxas,Absima CR4T,Hotwing,Crack Jak-55,150cm Mlok,P-51D,Stuka
Si vis pacem, para bellum
Re: Má někdo zkušenosti s vysílači značky Absima?
Xenomorfus píše:Diky, neco sem o tom na netu nasel, rikal sem si,zda nema nekdo osobni zkusenost. Zrovna je na modelbazaru jedna 3 mesice stara Absima CR4T za 2700,-. Netlaci mne to, v tuhle chvili, jen pomalu davam dohromady informace o "volantovkach".
Volantovky mám dvě. Jednu co byla k Traxasu, druhou Futabu 4PK. S oběma jezdí děti. Ten Traxas je dost "plasťák", něco na tom nastavovat je šílenost, ale v podstatě s tím jde to auto řídit bez problémů.
Futaba je z druhého konce nabídky. Můžeš tam nastavit na co si vzpomeneš, jezdíme s tím buginu na benzín od FG a malou elektročtyřkolku. Možnosti toho TX nevyužiješ, pokud nejezdíš závodně.
Ta Absima je za ty peníze dost slušná, neviděl bych to jako problém.
Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka
- Xenomorfus
- Příspěvky: 1248
- Registrován: pon 10.06.2013 17:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Má někdo zkušenosti s vysílači značky Absima?
Dekuji za info, mam taky Traxxase, uvazuju jeste o dalsim aute a jak jsi psal, na te Traxxasacke vysilacce neco nastavit je pro odolne "klikery"
. Futabu taky zvazuju, pripadne Sanwu. Narazil sem i na Kopropo Ex10 za slusne penize. Kazdopadne to vidim na nejakou kvalitnejsi starsi vysilacku. Jeste dotaz, existuje neco obecne na starsich volantovkach, co by treba odchazelo a spatne se to shanelo jako dil nebo byla oprava draha? Myslim u znacek jako Futaba, Sanwa, Absima, Kopropo?
Edit: Tak Absima CR4T objednana (bazar), pokud vse dobre pujde, v utery bych ji mohl mit. Pak se podelim o prvni dojmy
.
Edit: Tak Absima CR4T objednana (bazar), pokud vse dobre pujde, v utery bych ji mohl mit. Pak se podelim o prvni dojmy
Xenomorfus
Traxxas,Absima CR4T,Hotwing,Crack Jak-55,150cm Mlok,P-51D,Stuka
Si vis pacem, para bellum
Traxxas,Absima CR4T,Hotwing,Crack Jak-55,150cm Mlok,P-51D,Stuka
Si vis pacem, para bellum
- Xenomorfus
- Příspěvky: 1248
- Registrován: pon 10.06.2013 17:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkušenosti s vysílači značky Absima.
Prvni dojmy s volantovkou Absima CR4T: Dnes mi prisla bazarova (stari 3 mesice, odzkousena a pak vymontovana z modelu - takze jako nova) volantovka. Abyste nemuseli hledat na netu (ktere to tolik nezajima), je to 4 kanal s telemetrii, dotykovy displej, plne nastavitelne i mechanicky (tuhost a dorazy), volant jde "naklopit" i prehodit na druhou stranu, soucasti baleni je snimac otacek, teplomer a meric napeti, 4x aku 1000mAh (tuzkova k napajeni).Alternativne lze napajet clankem, kapsa na 4 tuzkovky se vytahne, odpoji konektor, da clanek (baterie). Srovnavat budu se seriovym Traxxasem, pro nekoho mozna zavadejici, jinou osobni zkusenost nemam. Plast a zpracovani nad me ocekavani dobre, nic nevrze, presne slicovano. Mechanicke ovladace (volant a plyn) prijemne, okamzite padnou do prstu. Prijimac s telemetrii se (natesno) vleze do Traxxasackeho vodeodolneho pouzdra, pripojeni a sparovani klasika, zadny problem (btw prijimac lze pouzit i z jinych typu Absimy, pripadne Flysky, Ansmann, apod)). Po sparovani mi jen rizeni slo naopak, reverz kanalu to vyresil. Veskere ovladani nastaveni pomoci stylusu ci prstem na dotykovem displeji - jednim slovem bomba. Moznosti nastaveni jednotlivych kanalu, jakoz i tlacitek v podstate neomezene. Nejen linearni zavislosti u rizeni a plynu, vse hezky graficky, pohoda. Ovladani vlastniho modelu (Bandit VXL) lepsi nez s originalem, auto se lepe "cte", ovladani dlouhych tahlych smyku mnohem lepsi. Celkove vzato posun o dost vpred. Pokud nekoho zajima dany vysilac vice a pohybuje se obcas na ostravsku, neni problem se sejit a muze si to osahat, zajezdit si. Nabizim to z duvodu, ze tento typ vysilace je pomerne novy a malo znamy. Bude-li nekoho zajimat neco konkretniho, rad zodpovim.
Xenomorfus
Traxxas,Absima CR4T,Hotwing,Crack Jak-55,150cm Mlok,P-51D,Stuka
Si vis pacem, para bellum
Traxxas,Absima CR4T,Hotwing,Crack Jak-55,150cm Mlok,P-51D,Stuka
Si vis pacem, para bellum
- Xenomorfus
- Příspěvky: 1248
- Registrován: pon 10.06.2013 17:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkušenosti s vysílači značky Absima
Dalsi zkusenosti s volantovkou Absima CR4T po cca 4 mesicich. Prispevek z cervence je platny v plnem rozsahu, nic nemenim, pridam par dalsich postrehu.
Co se tyce vydrze akumulatoru, setove Absimy 1000mAh se vybiji vcelku tychle, odhadem tak za tyden, pri jezdeni 2h/den. Muzou se sice nabijet proudem 1C!, ovsem mel sem dve sady aku Enelop 1900mAh, takze neresim, ty vydrzi priblizne dva az tri tydny (dle intenzity jezdeni).
Co se tyce nastaveni sklonu a strany volantu, idealne si to muze kazdy prizpusobit a predevsim dle velikosti rukou to jde nastavit tak, ze se da na prejezdy ovladat jednou rukou.
V srpnu Absima dodala novy firmware, pribyl mod pro crawlery, nejaky mix. Po prehrani softu ale dojde k resetu nastavenych hodnot, coz je vcelku nemile.
Na zimni mesice lze pouzit volantovku na trenink, pripojenim pomoci USB se to chova jako standartni ovladac k PC a daji se s tim ovladat i bezna auticka v hrach.
Vlastni nastaveni ovladani auticka je jednim slovem dokonale. Rekl bych ze spoustu funkci jeden nevyuzije, ale nastaveni chodu serva, nastaveni krivek plynu a nastaveni mrtvych zon je k nezaplaceni. Vse lze samozrejme nastavit po jednotlivych procentech, a to pak jak v linearni, tak i exponencialni ci vicebodove krivce. Zkratka tak, jak jsme zvykli u lepsich vysilacek pro letadla.
Pamet na modely (20 modelu) je skoro nevyuzitelna, kazdopadne vzhledem k nastaveni lze potlacit vykon a reakce ovladani a toto ulozit pro stejne auticko nekolikrat s ohledem na uzivatele, ktery s nim pojede. Idealni, kdyz mate doma dite, ktere si chce taky zajezdit a v normalnim (pripadne i v 50%-nim vykonu jako ma Traxxas) je to mnoho. Pro dceru sem nastavil cca 40% vykon, mensi citlivost volantu a dost plochou krivku plynu, takze ovladani zvladne i 9-ti lete dite s prehledem a vydrzi pak auticko pres hodinu na jednu aku.
Tato volantovka umoznuje i nastaveni tuhosti a vzdalenosti koncovych bodu plynu, coz je taky vyhoda, zrovna treba kdyz dite nema tak dlouhe prstiky a zkusenemu jezdci
to je jedno.
To je tak asi vse, co mne v tuto chvili napada po par desitkach hodin s volantovkou Absima CR4T.
Co se tyce zpracovani a kvality plastu, zatim bez jakehokoliv problemu a znaku opotrebeni ci vznikajicch vuli. Mozna snad jen kryt akumulatoru jde vysunout prilis snadni, ale zatim v pohode.
Na zaver snad jen verdikt, zda bych si ji koupil znova, tak rozhodne ano, nelituji ani koruny do ni investovane a oproti setove vysilacce Traxxas je to uplne jina liga.
Co se tyce vydrze akumulatoru, setove Absimy 1000mAh se vybiji vcelku tychle, odhadem tak za tyden, pri jezdeni 2h/den. Muzou se sice nabijet proudem 1C!, ovsem mel sem dve sady aku Enelop 1900mAh, takze neresim, ty vydrzi priblizne dva az tri tydny (dle intenzity jezdeni).
Co se tyce nastaveni sklonu a strany volantu, idealne si to muze kazdy prizpusobit a predevsim dle velikosti rukou to jde nastavit tak, ze se da na prejezdy ovladat jednou rukou.
V srpnu Absima dodala novy firmware, pribyl mod pro crawlery, nejaky mix. Po prehrani softu ale dojde k resetu nastavenych hodnot, coz je vcelku nemile.
Na zimni mesice lze pouzit volantovku na trenink, pripojenim pomoci USB se to chova jako standartni ovladac k PC a daji se s tim ovladat i bezna auticka v hrach.
Vlastni nastaveni ovladani auticka je jednim slovem dokonale. Rekl bych ze spoustu funkci jeden nevyuzije, ale nastaveni chodu serva, nastaveni krivek plynu a nastaveni mrtvych zon je k nezaplaceni. Vse lze samozrejme nastavit po jednotlivych procentech, a to pak jak v linearni, tak i exponencialni ci vicebodove krivce. Zkratka tak, jak jsme zvykli u lepsich vysilacek pro letadla.
Pamet na modely (20 modelu) je skoro nevyuzitelna, kazdopadne vzhledem k nastaveni lze potlacit vykon a reakce ovladani a toto ulozit pro stejne auticko nekolikrat s ohledem na uzivatele, ktery s nim pojede. Idealni, kdyz mate doma dite, ktere si chce taky zajezdit a v normalnim (pripadne i v 50%-nim vykonu jako ma Traxxas) je to mnoho. Pro dceru sem nastavil cca 40% vykon, mensi citlivost volantu a dost plochou krivku plynu, takze ovladani zvladne i 9-ti lete dite s prehledem a vydrzi pak auticko pres hodinu na jednu aku.
Tato volantovka umoznuje i nastaveni tuhosti a vzdalenosti koncovych bodu plynu, coz je taky vyhoda, zrovna treba kdyz dite nema tak dlouhe prstiky a zkusenemu jezdci
to je jedno.
To je tak asi vse, co mne v tuto chvili napada po par desitkach hodin s volantovkou Absima CR4T.
Co se tyce zpracovani a kvality plastu, zatim bez jakehokoliv problemu a znaku opotrebeni ci vznikajicch vuli. Mozna snad jen kryt akumulatoru jde vysunout prilis snadni, ale zatim v pohode.
Na zaver snad jen verdikt, zda bych si ji koupil znova, tak rozhodne ano, nelituji ani koruny do ni investovane a oproti setove vysilacce Traxxas je to uplne jina liga.
Xenomorfus
Traxxas,Absima CR4T,Hotwing,Crack Jak-55,150cm Mlok,P-51D,Stuka
Si vis pacem, para bellum
Traxxas,Absima CR4T,Hotwing,Crack Jak-55,150cm Mlok,P-51D,Stuka
Si vis pacem, para bellum