semi
|
Napsal: sob 05.04.2014 16:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.12.2009 Příspěvky: 1164 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (4)
|
Tak už ji mám taky. A mám problém, páka plynu (po nastavení) nejde dát na 100%, vždy se vrátí na 98%. Šroubek ST1 je už nadoraz. Video: http://pitts.rajce.net/Problem
_________________ KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF DS-14
|
|
Nahoru |
|
|
stas
|
Napsal: sob 05.04.2014 16:31 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 19.5.2012 Příspěvky: 174 Bydliště: Lednické Rovne SK
|
|
Nahoru |
|
|
semi
|
Napsal: sob 05.04.2014 16:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.12.2009 Příspěvky: 1164 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (4)
|
Lark píše: Máš nastavenou "zoubkovou" brzdu a aretace vychází těsně před konec dráhy páky, takže se páka nepatrně vrátí. Ze zvuku je slyšet, že to máš utažené hodně "na tvrdo". Zkus jí trochu povolit a naopak přitáhnout "hladkou" (nevím jak to líp nazvat). Možná by šlo ten zoubkový pásek uvnitř posunout, aby to vycházelo na konec dráhy, ale u těchto rádií se myslím dovnitř neleze Hladká brzda, to je ta nalevo (for helicopter) ? Edit: ano je to tak.
Přílohy: |
NastaveniPlynu.jpg [ 63.59 KiB | Zobrazeno 2122 krát ]
|
|
_________________ KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF DS-14
Naposledy upravil semi dne sob 05.04.2014 17:10, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
semi
|
Napsal: sob 05.04.2014 17:07 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.12.2009 Příspěvky: 1164 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (4)
|
Lark píše: Máš nastavenou "zoubkovou" brzdu a aretace ... Díky, je to ono. Musí být nastavena správná kombinace hladké(šroubek nalevo) a zoubkové (šroubek napravo) „brzdy”. Plyn už zůstává na 100%.
_________________ KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF DS-14
|
|
Nahoru |
|
|
semi
|
Napsal: sob 05.04.2014 17:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.12.2009 Příspěvky: 1164 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (4)
|
Lark píše: Já tohle rádio nemám, ale snadno to poznáš. Obě povol, aby ti šla páka volně, a pak pomalu přitahuj a zkoušej Dík, je to ono. To se mi ulevilo
_________________ KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF DS-14
|
|
Nahoru |
|
|
semi
|
Napsal: ned 06.04.2014 8:59 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.12.2009 Příspěvky: 1164 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (4)
|
Jak ji nabíjíte? Nabíjel jsem dodaným zdrojem celou noc a hlásí jen 4V. Předpokládal jsem , že když je to LiPo tak (i když pomalu) max 3 hod a musí být plně nabitá. Ještě dotaz, je tam nějaká indikace, že se nabíjí (nabito)?
_________________ KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF DS-14
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: ned 06.04.2014 9:16 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Nevím jak MZ-24, ale MC-20 žádnou indikaci nabíjení nemá. Musíš spoléhat na automatiku v nabíječce Ta moje má dávat 4,2V/max.0,5A, což je v pořádku, ale abych pravdu řek, zatím jsem to neměřil. Vůbec bych to neřešil. Hlavně nedoporučují během nabíjení zapínat Tx, z důvodů možnosti poškození.P.S. Já mám aku 6000mAh, takže naníjení 0,5A při úplném vybití klidně 12h.
|
|
Nahoru |
|
|
semi
|
Napsal: ned 06.04.2014 9:45 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.12.2009 Příspěvky: 1164 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (4)
|
Lark píše: Nevím jak MZ-24, ale MC-20 žádnou indikaci nabíjení nemá. Musíš spoléhat na automatiku v nabíječce Ta moje má dávat 4,2V/max.0,5A, což je v pořádku, ale abych pravdu řek, zatím jsem to neměřil. Vůbec bych to neřešil. Hlavně nedoporučují během nabíjení zapínat Tx, z důvodů možnosti poškození.P.S. Já mám aku 6000mAh, takže naníjení 0,5A při úplném vybití klidně 12h. Můj zdroj dává taky 4,2V-0,5A, takže je to tak, nabíjení bude trvat dlouho.
_________________ KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF DS-14
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: ned 06.04.2014 23:27 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Tak jsem dnes nechal MC-20 na nabíječce asi 12h (měl jsem jí už na 3,7V) a po zapnutí mi ukazuje 4,1V.
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: pon 07.04.2014 4:18 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
semi píše: Jak ji nabíjíte? .... Mám Mx-20 a v ní také LiIonky. Používám nabíječku z ebay - adaptérek rovnou "do zdi" za pár USD. Má dávat 4,2V a 1500mA; voltíky jsem kontroloval, Ampéříky ne ale asi to souhlasí (zhruba, podle nabíjecího času). Má na sobě LEDku, ta při připojení k Tx zčervená a když je nabito zezelená. http://www.ebay.com/itm/Intelligent-Sma ... 0876740839
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
semi
|
Napsal: pon 07.04.2014 5:56 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.12.2009 Příspěvky: 1164 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (4)
|
jyrry píše: Mám Mx-20 a v ní také LiIonky. Používám nabíječku z ebay - adaptérek rovnou "do zdi" za pár USD. Má dávat 4,2V a 1500mA; voltíky jsem kontroloval, Ampéříky ne ale asi to souhlasí (zhruba, podle nabíjecího času). Má na sobě LEDku, ta při připojení k Tx zčervená a když je nabito zezelená. http://www.ebay.com/itm/Intelligent-Sma ... 0876740839To vypadá líp než ten dodaný zdroj a hlavně ukazuje nabití. Tak jsem nabíjel 20 hod a Tx ukazuje 4,0 V. Po půl hodině chodu, ukazuje 3,9V. To je nějaké divné.
_________________ KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF DS-14
|
|
Nahoru |
|
|
MiSe
|
Napsal: pon 07.04.2014 21:17 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 1.9.2010 Příspěvky: 176 Bydliště: Vysočina ČR Obrázky: 2
|
Moje vysílajda se nabíjí tak (taky mi mimochodem chybí indikace probíhajícího nabíjecího procesu), že když ji sundám z nabíječky, tak mi vysílač ukazuje 4,0 V, ale když změřím samotnou vyndanou baterii, tak má bez zátěže správné 4,2 V, tak nevím.... Jen je mi líto, že nejde ve vysílači nastavit spodní hranici alarmu označujícího nízké napětí baterie o aspoň dvě desetinky níže, což by i tak vzhledem k vybíjecí křivce tohoto typu baterie mělo být bezpečné. Také bych se vás chtěl zeptal (pokud už jste to někdo zkoumal) - lze nastavit, aby se obrazovka displeje, která se otevře u aktuálně alarmovaného údaje, zase zpět sama vrátila na tu úvodní? Uvedu případ - při letu ve velké vzdálenosti modelu se mi stalo, že vysílač vteřinově hlasově zahlásil "ztráta signálu přijímače" a na displeji se otevřelo okno s detailními parametry alarmovaného parametru a to zůstalo otevřené. Přestože se jednalo o mžikovou situaci a signál byl dál v pořádku, tak jsem po zbytek letu (pokud jsem nepřepnul obrazovku manuálně zpět) neměl např. vizuálně přístupný ukazatel letového času na hlavním displeji, na který občas během létání koukám
_________________ Cellpro10, C60, iCharger106b; Graupner MZ-24 Hott; Jeti DS-16 www.letadelka.com
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Woita a 63 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|