Standa Stuchlý píše:
křidélka na 1 a 6 jsou i v režimu modely letadel ( ACGL) PRO 6ti kanálový přijímač. U 5ti kanálového je to trochu jinak, ale to jsem neprogramoval. Já používal přiřazení 1 a 6.
Pokud se bavíme o vysílači OPTIC, platí to co píšu dále, Optic Sport má nastavení trochu jinak. Původní OPTIC mátrochu zmatek v manuálu, protože nemá rozlišeny režimy ACRO a GLID. Letadlo je vždy ACGL, ale v manuálu jsou jiné kanály pro akrobat a jiné pro obyč. elektrolet a větroň. V podstatě jde o to, že akrobat nemá klapky ani diference křidélek, ale může mít zatahovací podvozek na kanálu 5. Takže po zapnutí ADIF se v podstatě vypne režim akrobat, kanál 6 je uvolněn pro klapky a levé křidélko se zapojí do kanálu 5. Na tohle zapojení je nastaven i CROW mix a ovládání klapek.
Další chyba je v popisu ovládání motoru vypínačem SW-1. Nikde v manuálu není uvedeno, že se tím automaticky přesouvá ovládání brzdy na knipl plynu - tím je tedy nastaven plný režim GLID. To ale platí jen pro zapnutý mix CROW.
OPTIC Sport už má rozlišeny režimy ACRO a GLID, tam bude asi pár věcí jinak. Ten ale nemám, nevím jak moc se odlišuje.