Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 211 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 12.01.2018 22:21 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 2.11.2017
Příspěvky: 130
ufon13 píše:
bylo to rychlé:
http://www.etchworks.cz/


Díky, asi je využiju, mají i 0.4mm plech, což se mi na ty sloupky hodí, mají ve skut. 10mm :-)


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: pát 12.01.2018 22:23 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 2.11.2017
Příspěvky: 130
Sekce 1 paluby je vytištěna, druhá se tiskne.


Přílohy:
WP_20180112_13_38_51_Pro.jpg
WP_20180112_13_38_51_Pro.jpg [ 79.12 KiB | Zobrazeno 838 krát ]
WP_20180112_21_18_58_Pro.jpg
WP_20180112_21_18_58_Pro.jpg [ 80.85 KiB | Zobrazeno 838 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 13.01.2018 0:00 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 2.11.2017
Příspěvky: 130
A první kousky slepené, pár dalších na sucho. Vše do sebe krásně zapadá :-).


Přílohy:
WP_20180112_22_56_05_Pro.jpg
WP_20180112_22_56_05_Pro.jpg [ 78.44 KiB | Zobrazeno 814 krát ]
WP_20180112_22_56_13_Pro.jpg
WP_20180112_22_56_13_Pro.jpg [ 56.06 KiB | Zobrazeno 814 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 13.01.2018 8:48 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 15.2.2016
Příspěvky: 20
pěkná stavba. Pěkné držáky motorů, ale nebylo by lepší, kvůli chlazení mít držáky kovové. Překvapuje mne, že mají oba šrouby stéjný směr otáček.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 13.01.2018 11:11 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 2.11.2017
Příspěvky: 130
Díky, snad to teď už bude taky přibývat :-) Další kousek paluby, vytištěný v noci, ještě druhá půlka a k večeru zas něco poslepuju k sobě...
Nemám moc obavy o přehřívání motorů, zas tolik netočí. Mám to takhle už v několika starších lodích, makety nejsou FSR'ka. Každopádně nějaké i vodní chlazení by se dalo dodělat, když by to bylo třeba.
To že mají oba šrouby levé, překvapilo i mě, ale je to tak na všech fotkách, které mám. Asi se jim nechtělo dělat druhou formu na šroub, jestli je to odlitek :-)


Přílohy:
WP_20180113_09_07_53_Pro.jpg
WP_20180113_09_07_53_Pro.jpg [ 86.73 KiB | Zobrazeno 784 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 13.01.2018 23:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2011
Příspěvky: 1293
Bydliště: uhlířská lhota 74
ono jde o rozměry.... šrouby ve skutečné lodi jsou tak daleko od sebe , že je uplně jedno, jestli pravé či levé.... u modelu uvidíš, jestli to bude mít vliv když jsou měřítkově méně vzdálené....... tipnu si , že ano, ale v dnešních technických možnostech bych to nechal na nastavení křivek......


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 14.01.2018 16:09 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 2.11.2017
Příspěvky: 130
Fakt je, že ty šrouby jsou daleko od sebe a směr při couvání se dá tak celkem dobře ovlivňovat změnou otáček.
Paluba a trup už se postupně kompletuje, ale je to pořád docela na začátku, přeci jen je potřeba čekat pokaždé, až to lepidlo trochu zaschne.


Přílohy:
WP_20180114_14_39_01_Pro.jpg
WP_20180114_14_39_01_Pro.jpg [ 54.95 KiB | Zobrazeno 711 krát ]
WP_20180114_14_39_20_Pro.jpg
WP_20180114_14_39_20_Pro.jpg [ 56.3 KiB | Zobrazeno 711 krát ]
WP_20180114_14_39_33_Pro.jpg
WP_20180114_14_39_33_Pro.jpg [ 44.48 KiB | Zobrazeno 711 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 15.01.2018 1:04 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 2.11.2017
Příspěvky: 130
Ještě další dnešní foto - pomalu se kompletuje sekce 1. Ještě mi chybí dokreslit poslední horní boční díl plátů a pravděpodobně budu muset opravit jeden spodní vnitřní plát, neb mi při kreslení asi nechtěně o milimetr ujel, což se mi nelíbí...


Přílohy:
WP_20180114_23_56_04_Pro.jpg
WP_20180114_23_56_04_Pro.jpg [ 65.98 KiB | Zobrazeno 682 krát ]
WP_20180114_23_56_41_Pro.jpg
WP_20180114_23_56_41_Pro.jpg [ 61.51 KiB | Zobrazeno 682 krát ]
WP_20180114_23_56_17_Pro.jpg
WP_20180114_23_56_17_Pro.jpg [ 53.65 KiB | Zobrazeno 682 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18.01.2018 20:10 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 2.11.2017
Příspěvky: 130
Opravené a chybějící pláty sekce 1 a 2 jsou již vytištěny, takže kompletace trupu zdárně pokračuje :-).


Přílohy:
20180118-001114_WP_20180118_00_07_27_Pro.jpg
20180118-001114_WP_20180118_00_07_27_Pro.jpg [ 47.29 KiB | Zobrazeno 597 krát ]
20180118-001108_WP_20180118_00_08_04_Pro.jpg
20180118-001108_WP_20180118_00_08_04_Pro.jpg [ 45.01 KiB | Zobrazeno 597 krát ]
20180118-000725_WP_20180118_00_06_44_Pro.jpg
20180118-000725_WP_20180118_00_06_44_Pro.jpg [ 42.58 KiB | Zobrazeno 597 krát ]
20180118-000700_WP_20180118_00_06_20_Pro.jpg
20180118-000700_WP_20180118_00_06_20_Pro.jpg [ 53.74 KiB | Zobrazeno 597 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 19.01.2018 1:44 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 2.11.2017
Příspěvky: 130
Další kousky trupu zádi. Tady ten roh bude potřeba přece jen přebrousit a zakytovat. Jinak to všude zapadá velmi dobře, drobné problémy by mohly dělat jen ty zakřivené díly spodku trupu.


Přílohy:
WP_20180119_00_25_45_Pro.jpg
WP_20180119_00_25_45_Pro.jpg [ 54.93 KiB | Zobrazeno 575 krát ]
WP_20180119_00_26_02_Pro.jpg
WP_20180119_00_26_02_Pro.jpg [ 40.97 KiB | Zobrazeno 575 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 19.01.2018 2:34 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2011
Příspěvky: 1293
Bydliště: uhlířská lhota 74
vypadá to skvěle, když bych si to v makovici obarvil na ,,železno,, je to jakoby se stavěl originál.......parádní aplikace 3D tisku
až to bude možné, dej sem prosím nějaké detailní fotky povrchu trupu z venčí ......furt mám v hlavě zaseklé ,,ornice,, na modelech které se prezentují jinde, mám pocit , že tady u tebe nejsou tak ,,nezkousnutelné,,......


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 19.01.2018 10:25 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 2.11.2017
Příspěvky: 130
Tady je víc detailů. Ty boční díly jsou jen nasucho. Úchyt na boku je nalepený, před tiskem jsem ho rozkrojil na půlky.


Přílohy:
WP_20180119_08_27_20_Pro.jpg
WP_20180119_08_27_20_Pro.jpg [ 25.95 KiB | Zobrazeno 572 krát ]
WP_20180119_08_32_44_Pro.jpg
WP_20180119_08_32_44_Pro.jpg [ 23.93 KiB | Zobrazeno 572 krát ]
WP_20180119_08_33_51_Pro.jpg
WP_20180119_08_33_51_Pro.jpg [ 30.03 KiB | Zobrazeno 572 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 19.01.2018 18:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2011
Příspěvky: 1293
Bydliště: uhlířská lhota 74
skvělý, jsem zvědavej jak to bude po vytmelení spár a vybroušení.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 19.01.2018 18:38 
Mazák
Mazák

Registrován: 22.1.2016
Příspěvky: 785
Bydliště: Brno-Maloměřice
pokud plátuje jak ve skutečnosti, tak to tmelení a broušení by bylo spíš na škodu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 19.01.2018 19:27 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 2.11.2017
Příspěvky: 130
Pokud jde o povrchy, které jsou tištěné na podložce, tak tam opravdu není co přebrušovat, to se jen přestříká jemným stříkacím tmelem (on by ani asi nebyl potřeba, ale přece jen, někdy to při tisku trošku od té podložky uteče, stačí si vyhledat "Prusa) live z", je to potřeba hlídat skoro při každém tisku). Pokud je Live-Z příliš vysoko (stačí pár tisícin mm), tak se už v některých místech, a je to hlavně na spojích perimetrů a výplně první vrstvy, objevují větší či menší nespojitosti, záleží na tvaru dílu a taky Sliceru, jak nastaví pohyb hlavy. Pokud je příliš nízko, tak se první vrstva "rozplácne" víc do šířky, pak je nutné takovéhle hrany obrousit, jsou rozměrově o něco větší. Snažím se to mít při tisku nastavené spíš o něco málo níž než výš. Je jednodušší mít dokonale hladký povrch a zbavit se případně lemu na hraně první vrstvy, než mít (mikro) děravý povrch.

No a ty díly, co jsou tištěné na výšku, jako ten zakulacený roh nebo spodní díly mezi oběma trupy, tak tam je to jasně na hrubší přebroušení a tmelení. Některé spoje hladkých dílů asi taky.

https://www.simplify3d.com/support/print-quality-troubleshooting/ - tady jsou obecně popsané nejčastější problémy a jak je řešit, je toho víc, ale není to zas až taková věda. Po sestavení stavebnice tiskárny jsem v podstatě hned tisknul a Live-Z bylo to jediné co bylo potřeba řešit a hlídat. Problémy dělá hlavně změna materiálu a změny teplot - pokud nenechám po tisku vše vychladnout a chci rychle pokračovat, Live-Z se strašně rozhodí, musím ji přenastavit při začátku tisku třeba i o 0.2mm, což je síla celé první vrstvy (další můžou být u ABS 0.1, u PLA 0.05).


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 211 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz