ufon13
|
Napsal: ned 21.01.2018 11:17 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.10.2011 Příspěvky: 1722 Bydliště: uhlířská lhota 74
|
paráda...... odkazuju na tvou stavbu všechny ,,prdiče lodněmodelářských vaniček,, co tvrdí jak je tisk obludek obohacuje.
|
|
Nahoru |
|
|
Zenair
|
Napsal: čtv 25.01.2018 17:16 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 7.7.2011 Příspěvky: 259 Bydliště: Kladno, ČR
|
Tohle je opravdu nádhera - konstrukce i provedení. Musím smeknout a zejména před tím, jak to celé rychle roste...
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: sob 27.01.2018 7:35 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
jsyrovat píše: ... Na zkoušku už jsem do trupu i usadil jeden motor. Sleduji a obdivuji, parádní práce. (mně modelovat ve 3D zatím moc nejde...) Jen se zeptám - jak bude zajištěno dobré chlazení toho motoru? Ony tyhle plasty znatelně měknou už při 60-80°C...
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
ufon13
|
Napsal: sob 27.01.2018 18:28 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.10.2011 Příspěvky: 1722 Bydliště: uhlířská lhota 74
|
odhadnu , že 24V motor na 12 V napájení pro pohodovou jízdu bude tak akorát na dotyk neutrální.....chladit nebude třeba vubec.
je to prostě paráda a Jirka to fakt ukazuje ostatním jak by se měl 3D používat v modelařině.... to je přesně ten styl o kterém jsem odzačátku psal, že má smysl narozdíl od nesmyslu který Jirka popsal v minulém příspěvku. Tisknout celý model v kuse nikoho nic nenaučí spíše opačně ho oblbne že vlastně PC za každého vše dořeší....a to je zhoubná teze pro budoucnost. P.S. omlouvám se Jirko za obšírné komenty..... pokud nesouhlasíš vyruš mě.
|
|
Nahoru |
|
|
jsyrovat
|
Napsal: sob 27.01.2018 20:07 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 2.11.2017 Příspěvky: 189
|
Přesně tak, chlazení bude zajištěno tak, že se nebude příliš zahřívat. 24V má max., standardně na 12V, a já ho možná budu mít jen na 6V, uvidím, co bude stačit. Každopádně to nebude točit tolik (i co se výkonu týče), aby to bylo potřeba nějak chladit. Mám třeba 720BB Torque ve větších lodích s většími šrouby, a na 2000 nebo i 4000 ot./min. to nehřeje vůbec. Tyhle MIG 650 na tom zřejmě nebudou o moc hůř.
|
|
Nahoru |
|
|
Bořík
|
Napsal: sob 27.01.2018 22:44 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 22.1.2016 Příspěvky: 758 Bydliště: Brno-Maloměřice
|
Migy 650 mám v remorkérovi se šrouby Robbe 50 mm ( třílist ) a pohon 10-ti článkem NiCd Sanyo 5000. Nad každým motorem mám dva malé ventilátory, ale ještě nebylo potřeba je zapínat. Výkon těch motorů ( a tím i ztrátový výkon ) není až tak velký, aby bylo chlazení nezbytné. Kdyby byly v provozu nepřetržítě třeba 5 minut, tak by se chlazení hodilo. Ale toto nebude stroj, kde by mělo význam jezdit tak dlouho na plný plyn. http://boricek.galerie.cz/6477931-springos#102083878
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|