boříku mám to ověřené díky člověku co původně navrženou zakrmku na pohon venkovním motorem , ukecán nejmenovaným olomouckým guru vehementně prosadil k úpravě na klasiku s hřídelí a ,,raboesch brusy,, pro vysoký tah přesně dle hesla zakrmovačka má tahat jako remorkér....... následovala výroba osazení a testování..... za 20 dní od předání byla lod zpět že nefunguje jak měla dle zadání(původnímu) a abych tedy udělal co uznám za vhodné aby fungovala.....
přestavěl jsem ji tedy na pohon né silnými 700 motory a drahými šrouby z leštěné mosazi ale na 2x 2830 venku a s 50 šrouby jako na fotce šedozelené obludky a lod se stejným nákladem 5kg krmiva jede najednou né 70m za minutu na plný kniply a mírně začmoudlými regulátory ale 110m za minutu na 3/4plynu s autíčkářskými obousměry za cenu obou jako jeden d-sys , nenabíjí se co každá druhá jízda, ale jednou za den se stejnými 3články li-fe-po/8Ah aku a kupodivu nejezdí jen za klidné hladiny ale i ve 30cm vlnách na pískovně.......ani nepřepaluje 30A pojistku použitou jako vypínač.....
TAKŽE fakt žádné teoretické měření už nepotřebuju , to proudění mě zajímalo protože kolega na monaku také nechtěl a nevěřila hlavně věděl že to rozhodně nemůže fungovat(a ví to dotedka)
nicméně to funguje a já už díky příbuznému nejspíše tuším na jakém principu.
,,šedá je teorie, zelený strom reality,,
ale asi bychom neměli tímto zanášet jiným směrem toto plodné téma o tištěných škopcích, omlouvám se.......
šlo jen o to nebát se utopit střídáky