|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Autor |
Zpráva |
TiroP3s
|
Napsal: sob 09.04.2022 8:55 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 3.9.2016 Příspěvky: 137 Bydliště: Brno
|
Zdravím pánové, Funtek MTX - celkem dobrý autíčko, jak jsem již někde psal, tak vítr pořád fouká tak z nebe na zem. Jezdí na moje první autíčko skvěle. Ale nevím co se stalo. Z hlediska mé logiky při otáčení volantu dopředu by to mělo zatáčet doprava a otočení k sobě by to mělo otočit doleva. Pletu se? Od jisté doby mě to funguje obráceně. Je fakt, že mi ten ovladač spadl z lavičky na zem na kachličku. Nicméně nic se nerozbilo, nepoškodilo, jenom jsem zaznamenal jakési přeskakování při otáčení volantem. Pak to přestalo, jenomže se mi zdá, že to teď tedy funguje obráceně resp. otáčení volantu - tedy dopředu otočím doleva a obráceně. Nedá se to nějak napravit? Předem děkuji za případné rady. Karel Brno
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
TiroP3s
|
Napsal: sob 09.04.2022 14:30 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 3.9.2016 Příspěvky: 137 Bydliště: Brno
|
Zdravím macil, chlape, tebe mi poslal sám Pánbůh. Moc děkuji za radu. Už je to jak má být. Já už ten vysílač 2x rozebral, nijakou mechanickou závadu jsem však nenašel a tak jsem ještě jednou pročetl dodaný návod (v češtině) a teď při konfrontaci s tím návodem co jsi mi na něj poslal odkaz je to jasné. V tom CZ návodu chybí ten bod C, (viz foto) nějak jim to vypadlo . Ještě jednou moc děkuji. Karel Brno
Přílohy: |
IMG_2011.jpeg [ 80.31 KiB | Zobrazeno 3502 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
rik
|
Napsal: úte 08.11.2022 19:48 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 8.11.2022 Příspěvky: 1
|
Dobrý večer. Vím, že je to pozdě od dubna, ale souhlasím s Vámi, že ovládání volantu u pistolového ovládání je tak nějak podivně řešené - proti logice a nejen to. Hledal jsem na webu, ale nikdo nic nevyrábí - jestli to někoho napadlo. Nedávno jsem si pořídil expediční RC. Ovládání proporcionální je též pistolové - 6 kanálů. Sice mám záruku, ale prostě mi to nedalo a ovládání jsem rozebral - vysílač. Nyní mám ovládání na levou i pravou ruku. Ve směru jízdy - volantem levá a pravá, volat se nevrací do středové polohy ( centrování mi vadilo ). V trialové jízdě mi tak poloha předních kol zůstane a mohu levou rukou ovládat uzávěrky diferenciálů, aniž by mi auto někam spadlo. Dále plyn - jízda vpřed i vzad je na pravou ruku - velmi jemné a citlivé ovládání plynu, při malém přidání plynu v terénu (zapotřebí), vpřed - pohyb dopředu; vzad - pohyb dozadu. A pak pravou rukou ovládám řazení 1 a 2 rychlostního stupně. Prostě tak jako by jste si sednul do auta, v terénu je zapotřebí mít cit při řízení i plynu, atd. Teď jsem spokojený, auto je zatím co mohu posoudit včetně nového upraveného ovládání super. Foto Vám posílat nebudu, jelikož nové ovládání mám teprve 2 dny a může se objevit jakýkoliv problém a nechci nikomu dát foto k návodu.
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|