Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: TRX4 vymena povodneho motora
PříspěvekNapsal: úte 09.02.2021 13:19 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 9.2.2021
Příspěvky: 3
Zdravim páni,

cez vikend sa mi podarilo odpalit povodny motor (Titan 21T - 550), mal som na aute totiz pasy a motor to nezvladol :(

tak riesim aktualne vymenu a uz by som zainvestoval do niecoho lepsieho...
podla toho co som sa docital aj tu na fore by som asi isiel do:
Combo Xerun Axe540L R2-2800kV (https://www.mz-racing.net/hw38020313-combo-xerun-axe540l-r2-2800kv-foc/)
alebo nieco taketo https://www.rajmodelov.sk/traxxas-stridavy-motor-velineon-550-4p-reg-vxl-3s-v2-p94875

na Xerun som pocul len chvalu, neviem ci to ale nebude uz trochu moc... priznam sa ze s pasmi to bolo stranse pomale na polovicnom vykone (tak ako sa odporuca s nimi jazdit) a preto by som potreboval nieco silnejsie :)

PS: povodny sa mi odpalil hlavne preto, lebo som ho dal na 100% vykon a po par minutach na pasoch proste vyhorel :(

pripadne nejaky iny tip, nazor, co by bolo vhodne na to co ja chcem/potrebujem ?

Dakujem


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TRX4 vymena povodneho motora
PříspěvekNapsal: úte 09.02.2021 20:25 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 29.12.2015
Příspěvky: 121
Bydliště: Louny
Xerun Axe 550

_________________
http://mara126.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TRX4 vymena povodneho motora
PříspěvekNapsal: pát 12.02.2021 23:07 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 9.1.2020
Příspěvky: 12
Bydliště: Praha
iggy@centrum.sk píše:
Zdravim páni,

cez vikend sa mi podarilo odpalit povodny motor (Titan 21T - 550), mal som na aute totiz pasy a motor to nezvladol :(

tak riesim aktualne vymenu a uz by som zainvestoval do niecoho lepsieho...
podla toho co som sa docital aj tu na fore by som asi isiel do:
Combo Xerun Axe540L R2-2800kV (https://www.mz-racing.net/hw38020313-combo-xerun-axe540l-r2-2800kv-foc/)
alebo nieco taketo https://www.rajmodelov.sk/traxxas-stridavy-motor-velineon-550-4p-reg-vxl-3s-v2-p94875

na Xerun som pocul len chvalu, neviem ci to ale nebude uz trochu moc... priznam sa ze s pasmi to bolo stranse pomale na polovicnom vykone (tak ako sa odporuca s nimi jazdit) a preto by som potreboval nieco silnejsie :)

PS: povodny sa mi odpalil hlavne preto, lebo som ho dal na 100% vykon a po par minutach na pasoch proste vyhorel :(

pripadne nejaky iny tip, nazor, co by bolo vhodne na to co ja chcem/potrebujem ?

Dakujem


Pokud řešíš to, že chceš jezdit s pásy, potřebuješ spíše krouticí moment než rychlost. Při větší rychlosti je stejně hned vyzuješ. BTW: s pásy se má jezdit jen s zařazenou redukcí.
Hodnota kV je o rychlosti točení hřídele čím větší hodnota je tím menší je krouticí moment, ale více otáček.
Kroutící moment můžeš dohnat spřevodováním tedy tím že dáš na osu motorku menší pastorek než je originálních 11T. Ale zase ztratíš rychlost.
Já osobně na Defíkovi s váhou cca 5kg mám Xerun Axe 540L R2 2800kV s 10T pastorkem a uvažuji, že tam dám 9T. Maximální rychlost je zbytečně vysoká.
V tvém případě s pásy bych tedy spíše šel do verze 2100kV a pro začátek nechal 11T a uvidíš zda se ti to nebude moc hřát, když tak dáš 10T.
Určitě ale ber verzi R2.
A Pak ještě otázka zda pásy chceš opravdu používat.
Sice je mám také, ale přijdou mi dost naprd.... zalepí se snadno sněhem, pak to akorát odnáší Dif a jiné součástky jako např. osy kol.

_________________
Vegan666
----------------
Losi DBXL-e 2.0 1:5 / TRX-4 Def. 1:10 / Xiaomi Fimi 8x SE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TRX4 vymena povodneho motora
PříspěvekNapsal: sob 13.02.2021 12:42 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 9.2.2021
Příspěvky: 3
Aha jasne chápem. Objednal som nejaký pastorky a budem skúšať čo mi zapasuje. Vďaka za radu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: TRX4 vymena povodneho motora
PříspěvekNapsal: úte 13.04.2021 14:09 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14.12.2012
Příspěvky: 143
Bydliště: Cerhovice
Obrázky: 1
Vegan666 píše:

Pokud řešíš to, že chceš jezdit s pásy, potřebuješ spíše krouticí moment než rychlost. Při větší rychlosti je stejně hned vyzuješ. BTW: s pásy se má jezdit jen s zařazenou redukcí.
Hodnota kV je o rychlosti točení hřídele čím větší hodnota je tím menší je krouticí moment, ale více otáček.
Kroutící moment můžeš dohnat spřevodováním tedy tím že dáš na osu motorku menší pastorek než je originálních 11T. Ale zase ztratíš rychlost.
Já osobně na Defíkovi s váhou cca 5kg mám Xerun Axe 540L R2 2800kV s 10T pastorkem a uvažuji, že tam dám 9T. Maximální rychlost je zbytečně vysoká.
V tvém případě s pásy bych tedy spíše šel do verze 2100kV a pro začátek nechal 11T a uvidíš zda se ti to nebude moc hřát, když tak dáš 10T.
Určitě ale ber verzi R2.
A Pak ještě otázka zda pásy chceš opravdu používat.
Sice je mám také, ale přijdou mi dost naprd.... zalepí se snadno sněhem, pak to akorát odnáší Dif a jiné součástky jako např. osy kol.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: TRX4 vymena povodneho motora
PříspěvekNapsal: úte 13.04.2021 14:10 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14.12.2012
Příspěvky: 143
Bydliště: Cerhovice
Obrázky: 1
Na jakou baterii jezdíš 2S nebo 3S


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: TRX4 vymena povodneho motora
PříspěvekNapsal: úte 13.04.2021 18:39 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 9.2.2021
Příspěvky: 3
3s používam


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz