Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: mám jít do kompozitu?
PříspěvekNapsal: stř 27.02.2008 1:01 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 16.5.2007
Příspěvky: 193
uvažuji o něčem, jako je Linx E, nebo Caleb, celé kompozitové. Nebo alternativně levněji zlstat u modelů typu Optima, Ion. Mám investovat do kompozitu, přinese mi to ten rozdíl. Jsem dost nalomený, ale přece jenom to je pár peněz. Máte někdo možnost porovnání? Dík

_________________
- hlavně nekecat a lítat -
ION, byl statečný...
Helios F3A od Hyperionu 1kW
Extra 330 od VA Models, lítá úžasně
hydroplán Canadair z laminátu
F3K Long Shot, F3F Linx+el. trup, Thermik Dream 3m na 1,2kW
Banana od Baudismodel - kompozitová kráska


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: mám jít do kompozitu?
PříspěvekNapsal: stř 27.02.2008 8:07 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.1.2007
Příspěvky: 9185
Bydliště: Trenčianska Turná
Obrázky: 0
mat píše:
uvažuji o něčem, jako je Linx E, nebo Caleb, celé kompozitové. Nebo alternativně levněji zlstat u modelů typu Optima, Ion. Mám investovat do kompozitu, přinese mi to ten rozdíl. Jsem dost nalomený, ale přece jenom to je pár peněz. Máte někdo možnost porovnání? Dík

ak to finančne zvládaš, tak rozhodne kompoziť

_________________
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 01.03.2008 16:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.7.2007
Příspěvky: 2296
Bydliště: Plzeň D.C.
Čéče ty jsi ve stejném rozpoložení jako já!!! Já asi týden přemýšlím, jestli Linx-E pořídit! Jediné na co mě kolegové modeláři upozorňovali je rychlost modelu...Bylo mně řečeno, že kompozitová éra se vyrábějí hlavně za účelem dosáhnutí tenčího profilu křídla a tím získání požadované rychlosti. Kompozit je prý velmi pevný a tenké (rychlé) profily vyžadují pevnost. Kdyby byl prý tak štíhlý profil vyroben z balzy, pevnostně by to nezvládl. Nevím, co je na tom pravdy, ale o nějakého fofrmana zrovna nestojím...Asi bych to neuřídil. Každopádně o něm uvažuji stále. :wink:

_________________
KDO NEPADÁ, LÉTÁ POD SVOJE MOŽNOSTI!


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 01.03.2008 22:08 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.6.2007
Příspěvky: 5838
Bydliště: DNV
Lindbergh píše:
Nevím, co je na tom pravdy

Pravdu nájdeš vo víne a na stránke:
http://www.dsmodel.cz/lynx_e.htm

Na videách pekne vidíš letový prejav. Buď Ti vyhovuje alebo nie.

Mimochodom, keď tam dáš tú tristovku Roton alebo podobný ľahký motor a necháš si záležať na hmotnosti, vlezie Ti tam LiPo trojčlánok od 1700 do 4500 mAh, a tým si môžeš regulovať plošné zaťaženie a tým rýchlosť, dynamiku, letový prejav, výdrž i správanie sa vo vetre vo veľmi širokom rozsahu. Pri 1230g (3s1700) budeš na 38g/dm2, to je uňo ňuňo hodnota pre plíživé lietanie ;-) A pri 1430g (3s4100) si kdesi na 44g/dm2 a máš z toho zasa o niečo svižnejšiu konfiguráciu. Vychádzam z hmotností uvádzaných na dsmodel.cz, mne sa tam nejako nazbieralo jeden-a-trištvrte kila, ani neviem ako :-(

_________________
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=72


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 01.03.2008 22:35 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.7.2007
Příspěvky: 2296
Bydliště: Plzeň D.C.
To m2: Moc děkuji za informace. Informace o hmotnosti 38g/dm2 pro pomalý let je pro mě velmi přínosná. Stále se považuji za začátečníka-amatéra v RC, takže těch informací v hlavě ještě moc nemám a momentálně po čtvrté skleničce Frankovky P.S. barique tam nezbylo skoro nic :D S tou pravdou a vínem jsi se trefil, že by telepatie, nebo woodoo ? :D :D :D

_________________
KDO NEPADÁ, LÉTÁ POD SVOJE MOŽNOSTI!


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 01.03.2008 23:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.6.2007
Příspěvky: 5838
Bydliště: DNV
Len tak pre zaujímavosť: kluboví kolegovia úplne bez problémov prešli zo SkyLady a Easy Stara na Reichardových Variantov (taktiež 800g prázdna hmotnosť, dvojmetrovka, tenký profil), a ten je navyše bez klapiek - lietajú s tým akoby nič, pristávajú na dráhu 100x10 s takmer stopercentnou úspešnosťou. Keď už lietaš EGE - skôr na to, či to zvládneš alebo nie, sa asi sústreď na to, aké vlastnosti od nového vetroňa očakávaš.

A ... Na zdravie!

_________________
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=72


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Lynx E
PříspěvekNapsal: pon 03.03.2008 10:53 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16.12.2007
Příspěvky: 62
Lynxe E můžu jen doporučit. Létal jsem ho s 3s i 4s. V obou případech klidné ero, které odpustí kdejakou začátečnickou nedokonalost v ovládání.
Pokud ho chceš pohonit po obloze, tak mu to taky nedělá problém.

_________________
F3F, F3B


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Rosta2 a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz