Tome, mě to přijde že se s tím neskutečně patlám... hlavně dlouhé přestávky to zdržují...
No a s komplet potahem, bez laku, to má 298g... tudíž cíle <250g dosaženo nebude, ba ani <300g... je pravda, že jsem to koncipoval spíš jako lehkého svaháčka...
Registrován: 8.7.2015 Příspěvky: 1776 Bydliště: Orlova v noci , Karviná ve dne
jyrry píše:
Křídlo je obroušené, ještě nabrousím křidélka a můžu potahovat.
Příloha:
prcek_08.jpg
Ale ta konstrukce ,paskovana zebra torzni skrin ,klasictejsi uz byt nemuze. Za me tady vaha nehraje roli,je to nadhera. Ja bych na to jeste mesic koukal a nepotahoval.
Hotovo, zalétnuto. Těžiště ještě malinko poladím (dozadu), možná ještě trochu sklopím pohon dolů, určitě dám větší EXPO (je to docela citlivka), ale jinak myslím že napoprvé OK. Až bude vhodné počasí, udělám z toho větroně, teď není zrovna pohodička na tahání gumicuku
Ony ty serva (PDI-DHV56MG) docela nestředí, to mě nemile překvapilo, zůstává výchylka skoro ±1mm na obě strany Ale lítat se s tím dá, uvidím při dalším ladění. A motor chce trochu potlačit, sice je -4° ale snese to ještě tak stupínek.
Zkusil jsem na Prcka namontovat sklopku, ale listy 7x4 s krátkým samodomo trámcem tomu nedaly moc tahu a dynamiku žádnou. Sháním lehké listy 7x6 nebo 8x6...
Díky Horejsi Ivan potažmo Hořejší model sro dostal Prcek sklopku 7x6 přímo mistrovskou* Trámec je na vyzkoušení zatím tištěný (PLA plus), rozteč čepů je 26mm. Bude duralový, až se k tomu dostanu. (* R.F. je slavné jméno již od začátků výkonných elektroletů)
Prcek se sklopkou Aero-naut 7x6 ožil, trámec je vlastní výroby. Není to žádný nadupaný kompozitový hotliner, ale užívám si ho a dokonce jsem tentokrát vytočil dva stoupáčky.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru