Leon píše:. . . hezká práce . . to jo . .
Péťo, já nevím, ..........
Proto nechápu, proč mít na lítaní po palouku místo 220g oněch 350g . . Vliv plošného zatížení a rychlost klesání netřeba pitvat . . .
Jestli to nebude tím, že nemáme VOSU 2010 ale Vosu 1949 pana Radoslava Čížka . .
Vzletem v Let !!
L
Zda se ze se limite blizis k pochopeni podstaty problemu ...trosku to trvalo,ale dari se.
Deda Cizku RC Vosu 2010 nenavrhl. To co navrhl je Vosa. A kdyz se postavi tak,jak ji navrhl( viz jeho vykresy) , vychazi na gram presne.
Neni moje vina,ze soucasni modelari jeho vytvor vnimaji a pouzivaji zcela jinak a hlavne k jinym ucelum, nez byl navrzen.
Na zacatku v tomto vlaknu psal, ze placama lituji toho, ze jsem se v roce 2010 nechal ukecat a udelal RC verzi. A v roce 2011 po cilene provokaci jeste i tu motorizovanou.
Proto cilene obe ( s V a U vzepetim) dusledne
oznacuji VOSA 2010, aby si je lidi nepletli s Cizkovym originalem. Pozn. Vse se zvrtlo jinam , nez byl muj puvodni zamer v roce 2009.Puvodni napad , co se mi zrodil v siskoidu a splneni slibu konstrukterovi,ze si Vosu jednou postavim, byl letajici pomnicek uciteli a kamaradovi ,kery by ho svym charakteristickym dobovym vzhledem i letovym projevem nadale pripominl dalsim generacim modelaru.
Ze se najdou lidi, co resi jak dlouho se jim bude hmyz placat v lufte,honi plosna zatizeni a mista na bednach to beru jako realitu ,takovy cesky folklor, s kterym jeden nic neudela. Jak jsem psal , toto jsem necekal.
Vysledek je akorat naruseni vztahu napric republikou kvuli egu a jestnosti nekolika jedincu ( myslim ze o tom vis celkem dost). Toz mi je z toho obcas i trochu smutno. Na druhe strane mam radost, ze se mi po letech skoro zapomeni povedlo dostat Vosi hmyz do povedomi soucasne modelarske generace a navodit nostalgii u drive narozenych divnych typku.
veka1