Switch to full style
Název je dostatečně samovysvětlující...
Odeslat odpověď

Re: Avalon DP

pon 30.03.2020 14:17

Sám o sobě rámeček to samozřejmě neřeší ,je ktomu třeba komplet (hřídelka která pasuje na dané servo atd.) Ted´se to pravda používá na LDS ale jsou i komplety na běžný náhon.U LDS je nutná změna i na křidélku obvykle úprava od výrobce.
Naposledy upravil kokeš dne sob 04.04.2020 16:29, celkově upraveno 1

Re: Avalon DP

pon 30.03.2020 14:20

kokeš píše:U RDS je nutná změna i na křidélku obvykle úprava od výrobce.

Definuj

Re: Avalon DP

pon 30.03.2020 18:52

Do Avalona postačí na serva křídla např. toto: https://www.emc-vega.de/de/rc-technik/s ... gegenlager
Hřídelka serva je podepřena ložiskem a táhlo uděláš klasicky a nemusíš nic předělávat - navíc Avalon na to není přizpůsoben a musel bys zbytečně kuchat páku v klapce. Ušetříš dost práce, dodatečná předělávka není jednoduchá a Avalon zase není taková raketa, aby potřeboval a hl. ocenil aerodynamicky čistší LDS apod. náhon klapky.
Teď si ale uvědomuji, že máš serva MKS a tam nevím, kdo dodává rámečky s opěrným ložiskem, nebo zda rozměr serva je zcela shodný s KST? - Asi bych kontaktoval o radu p. Paláčka JP MOdels - https://jpmodels.cz/kontakt/ - fajn chlap a určitě poradí.
Petr

Re: Avalon DP

pon 30.03.2020 18:58

Nedalo mi, tak jsem zapátral - MKS HV6130:
http://www.servorahmen.de/Servorahmen-m ... Lager.html
Servorahmen http://www.servorahmen.de/Servorahmen-mit-Gegenlager/ mají asi nejlepší výběr :-)

A ještě, pokud bys chtěl pracně předělávat i náhon v klapce (nešel bych do toho) tak tato sada:

http://www.servorahmen.de/Integrated-Dr ... -6130.html
P.

Re: Avalon DP

pon 30.03.2020 20:12

AVALON57 píše:
A ještě, pokud bys chtěl pracně předělávat i náhon v klapce (nešel bych do toho) tak tato sada:

http://www.servorahmen.de/Integrated-Dr ... -6130.html
P.

Už si to niekedy videl? Ani do rekreačného modelu.

Re: Avalon DP

pon 30.03.2020 20:22

Už si to niekedy videl? Ani do rekreačného modelu.[/quote]

Ahoj Laco, kamarád, co osazuje modely to dává do 4m svahovky a zatím bez problémů, Ten plast je dost pevný. Já s tím os. zkušenost ale nemám, já mám 100% spolehlivé náhony od Tebe :-)
Petr

Re: Avalon DP

pon 30.03.2020 20:33

AVALON57 píše:
Ahoj Laco, kamarád, co osazuje modely to dává do 4m svahovky a zatím bez problémů, Ten plast je dost pevný. Já s tím os. zkušenost ale nemám, já mám 100% spolehlivé náhony od Tebe :-)
Petr
Ja s tým bohužial skúsenosť mám. :mrgreen:
A už si to otestoval?

Re: Avalon DP

pon 30.03.2020 21:49

Mina píše:Ten svah je nad Ostřetínem směr Horní Jelení? Nebo..?

..tento svah je nejvyšší výběžek nad Holicemi..Poběžovice, ve vrcholové kotlině je bývalé světoznámé závodiště motokrosu.
"sjízdnej" svah je na jih až jihovýchod..maličko jsem si poplet přesnou polohu :?
Naproti je vidět Veliňák..čistě západní kopeček,ale na levoboku ze vzrostlým lesem..ale to tak nějak je pro okolní, co vědí :)

Re: Avalon DP

pon 30.03.2020 22:41

AVALON57 píše:Do Avalona postačí na serva křídla např. toto: https://www.emc-vega.de/de/rc-technik/s ... gegenlagerHřídelka serva je podepřena ložiskem a táhlo uděláš klasicky a nemusíš nic předělávat -

..Ano nějak podobně se k tomu stavím..pokud by to mělo být dokonalejší s ložiskovou podporou, se stávající koncepcí..takto nějak
image.jpeg.jpg

nebo
MKS LDS drive system frame kit_Banner.jpg

Tak použiju toto
opera-pro-vnejsi-lozisko-vcetne-loziska-mr85zz-pro-sroub-m25.jpg

..a vyrobím toto, co podporuje LVčko
IMG_20191225_184125.jpg

samozřejmě jen pro ložiskovou podporu..žádné velké RDS/LDS/IDS

Takže vám děkuju za brouka a inspiraci :D ..místo abych mazal do luftu, tak budu vědátorovat :lol:

Re: Avalon DP

úte 31.03.2020 6:03

soarman píše:..tento svah je nejvyšší výběžek nad Holicemi..Poběžovice, ve vrcholové kotlině je bývalé světoznámé závodiště motokrosu.
"sjízdnej" svah je na jih až jihovýchod..maličko jsem si poplet přesnou polohu :?
Naproti je vidět Veliňák..čistě západní kopeček,ale na levoboku ze vzrostlým lesem..ale to tak nějak je pro okolní, co vědí :)



Díky, Poběžovice i Veliny znám, nebydlím zase tak daleko..třeba se tam někdy ukážu i když radši jezdím ke Ždírci. Ať se dílo daří, Avalon i ostatní letadla od R. Munzara jsou moc hezký, já mám teda jen birdy, ale u nich určitě nezůstane..

Re: Avalon DP

úte 31.03.2020 9:12

Petr[/quote]Ja s tým bohužial skúsenosť mám. :mrgreen:
A už si to otestoval?[/quote]

Létají s tím, tuším, 4 modely a zatím jsem o problému neslyšel. Tobě to prasklo za letu?

Re: Avalon DP

úte 31.03.2020 10:18

AVALON57 píše:Létají s tím, tuším, 4 modely a zatím jsem o problému neslyšel. Tobě to prasklo za letu?

Za letu to nepraskne, ale ničí sa to pri pristávaní do vysokej trávy, pri neskorom zatvorení klapiek...
Tou otázkou či si to otestoval som myslel tie odo mňa... :mrgreen:

Re: Avalon DP

úte 31.03.2020 19:25

Tou otázkou či si to otestoval som myslel tie odo mňa... :mrgreen:[/quote]

Ahoj Laco, zatím jsem netestoval :-( čekal jsem na teplé počasí a dopadlo to zatím tak jak to dopadá ...
už se na něj těším a hned dám info.
Petr

Re: Avalon DP

stř 01.04.2020 8:39

Aby nepraskala páka serva na klapkách při přistání ,dávám klapky na ovládání plynu a ten těsně před dosednutím stáhnu.Zpočátku jsem si musel nechat ty páky poslat i náhradní.Nebo to třeba páka vydržela ale praskl rámeček.Toto je záludná situace protože jsem to nevěděl a odstartoval. K této závadě docházelo i když je páka serva při vytažených klapkách ve zcela vzpříčené poloze . Tolik k použití plastu.Když tam dám kovou páku tak to třeba odskáče ozubení serva.Domnívám se že optimální řešení je nejen v konstrukci systému ale i v pilotáži.Ale popravdě vůbec nevím jak to dělají F3F závodníci . Vím jen že používají LDS. Nemam ho ale líbí se mi a nesporně má i své zápory.Byl jsem v podobné situaci .Drak nebyl pro LDS připraven a tak jsem chtěl aspoň opěrné ložisko . Pak jsem chtěl už lítat a to jsem nevydržel a žádnou změnu nedělal. Takže Vám přeji aby jste to dotáhl do zdárného konce podle svých představ.

Re: Avalon DP

stř 01.04.2020 11:44

kokeš píše:Aby nepraskala páka serva na klapkách při přistání ,dávám klapky na ovládání plynu a ten těsně před dosednutím stáhnu.Zpočátku jsem si musel nechat ty páky poslat i náhradní.Nebo to třeba páka vydržela ale praskl rámeček.Toto je záludná situace protože jsem to nevěděl a odstartoval. K této závadě docházelo i když je páka serva při vytažených klapkách ve zcela vzpříčené poloze . Tolik k použití plastu.Když tam dám kovou páku tak to třeba odskáče ozubení serva.Domnívám se že optimální řešení je nejen v konstrukci systému ale i v pilotáži.Ale popravdě vůbec nevím jak to dělají F3F závodníci . Vím jen že používají LDS. Nemam ho ale líbí se mi a nesporně má i své zápory.Byl jsem v podobné situaci .Drak nebyl pro LDS připraven a tak jsem chtěl aspoň opěrné ložisko . Pak jsem chtěl už lítat a to jsem nevydržel a žádnou změnu nedělal. Takže Vám přeji aby jste to dotáhl do zdárného konce podle svých představ.

No práve že ja lietam súťažne a na súťaži máš vymedzený plácek na pristátie od usporiadateľa a opakovať obvykle nesmieš (rozumej prelet cez bázu). Často lietaš na svahoch, ktoré nemáš mimo súťaží nalietané. Preto v tom zhone stačí zavrieť Butterfly (všetci ho majú na páke plynu) o zlomok sekundy neskôr a máš vymalované. Hlavne keď máme naložené 4kg<.
V poslednej dobe výrobcovia pribalujú plastové LDS systémy, lebo ich cena je zlomková proti duralovým od MPJ. To, že pri duralových odídu prevody, alebo dokonca krabička serva, to nikto nerieši. Prevody na KST stoja cca 10€ na JR a Futabu cca 20€. To je menšia škoda ako keď na súťaži po každom lete precvakávaš plastový excenter aby si vôbec mohol letieť, inak máš nulu.
Odeslat odpověď