Ahojte přátelé KIWI,
tak mi to po mém KIWI1, o kterém jsem již tady psal (tuším na straně 58) jsem mu postavil bratříčka: KIWI2. Jak vidíte z obrázku, je to hotové, uchycení motoru nachystáno, doplním přijímač s telemetrijí , ESC, měřič baterií, který mi hlásí stav 3S a páky pro ovládaní směrovky i výškovky - mám tam proto dva bovdeny s táhly. Do trupu jsem pro vedení bovdenů přidal tři přepážky s dvěma dírkama pro bovdeny. Setva jsou poměrně vzadu, a tak bovdeny jsou pak vedeny cca 6 mm od horního zadeklování a to proto, aby to šlo přímo a nedrhlo. Pak to celé převážím, zedituji pro porovnání tento příspěvek. a až sleze sníh, kterého jsou tu na Moravě pod Beskydami opravdu kopy, vyrazím s oběma na louku, mám to pěšky kousek,....
Hotový model po převážení:
KIVI1 má 661g včetně:
-
194,9g navíc = baterie 78 g tří článek Airsoft 1,1 Ah,- ESC 30A,- motoru A2012 a vrtule 7,5 x 4 (Motor 54g. Vrtulule s kuželem 32,9g = 86,9g) +
30g dovážení vzadu, aby vyšlo těžiště!!!!KIWI2:
- Motorák vyvážený a připravený k letu 641g i se zmíněným dovážením 30g dozadu. Takže bezmotorák by vážil 641g - 194g =
447g. což je asi o 20g méně než KIWI1. Dle mého je to typem balzy - od prvého pohledu a omakání byla u KIWI2 znatelně měkčí a lehčí. Co se týče lepidel (Soudal 64A D2 / Epoxy 1200) jsem na postupu nic neměnil, naopak žlutý a červený potah je Oracoverem, který by měl být těžší, ale i pevnější. Tuhost křídel je super!!!
Hold, kdo chce motoráka, zaplatí to na hmotnosti. Přesto považuji výsledek za dobrý. U nás stejně furt fouká, tak že mám to těžší i bez ,,balast" zatěže.
===========================================
Doplňuji obrázky, jak jsem řešil montáž motoru průměr 28mm a umístění serv pod odklápěcím krytem mezi křídly, který drží v předu západkou a vzadu magnetem. Před servy je umístěn přijímač a měřič lipo článků. Jaedna fotka ukazuje bovden, místo nitě na směrovku,...
Každopádně tuto variantu nikomu nevnucuji, já to řešil proto tak, že jsem nehonil gramy na záď, ale hledal místo pro baterku Airsoft, která je dlouhá a esc, které musí naopak vlést dopředu pod hlavní kryt,...