Jestli mohu:
- neplést úhel náběhu křídla s úhlem seřízení . . .
- ádvojka ať do klidu, či do větru urychlená vrtulí začne stoupat, troufnu si říct až nepřiměřeně..
- dá se to ošetřit potlačním motoru, event mixem mot. - vop ...
- T v 50% bych dal . . .
- pokud zůstane trup zachován, tak se úhel seřízení nedá moc měnit. Snad výrobou nové hlavice
- ano a opt kluz nebo min klesání nezáleží tak nějak na úhlu seřízení. Důležitý je úhel náběhu kř.
- máme přece řízenou vejškovku, tedy předpokládám
- ostatně i volné motoráky, snad i dnes stále F1-C měly na mot let měněn úhel seřízení a na kluz
to časovač o trochu složitější než od ádvojek trochu překopal...
- na ty motoráky s ječícími motory a kolmo stoupajícími byl krásnej pohled
- pamatuji modeláře pány Malinu, Klímu . . . snad se nepletu . . je to pár let..
A osobně když jsem "klouz špejli" tak jsem ji pak s chutí před prvním kolem vzal do teplejch a vrhl ji v pravém náklonu šikmo vzhůru (lítal jsem pravé kruhy zejména když jsem od jara 72 kroužil) model vystoupal přebytkem rychlosti a přešel do kluzu ...bez zhoupnutí ... Jojo tenkrát na kroužení nebylo zapotřebí procesůrků, tenzometrů a noťasu na place. A navíc dnes je i jiný způsob střílení. Je to již asi deset let a byl jsem se juknout na MR juniorů v Hořicích. Krása ...
Leon kdysi volňáskář dnes smrdící benzinem.. Ale jednu třapůlmetrovku vlastní konstrukce s darovaným kompozitovým centroplánem mám a jarní termika je krása. Nejni hic a člověk se tolik nepotí . . .