Včera jsem si byl zalátat s omotorovanou RESkou, čili ERES. Nechal jsem se unést krásným podvečerem a přehnal to s razancí letu – v ten okamžik jsem ještě netušil, že to bude poslední let toho večera.
Křup – nejprve jsem myslel, že křídla. Byla to směrovka odpadla. Následoval téměř neřízený pád. Balsová směrovka byla přilepena epoxidem k laminátové trubce nosníku ocasních ploch. Použitá trubka je ze starých zásob – obroušená laminátová trubka z výroby rybářských prutů. V místě lepeného spoje obroušená až na tkaninu a odmaštěna, fixována ještě dvěma malými bambusovými kolíčky pro lepení.
Příloha:
RES_SOP.jpg
[ 54.16 KiB | Zobrazeno 3405 krát ]
Dotaz: Jak spolehlivě přilepit SOP k této trubce, bez snížení pevnosti této trubky? Olaminovat spoj kouskem tenké skelné tkaniny - nebude to odporovat pravidlům RES/ERES?
Při nárazu do země došlo také k destrukci přední části trupu - kombinace překližky, balsy a smrku, potaženo mikelantou. Zlomení v místě náběžné hrany.
Příloha:
RES_trup.jpg
[ 81.09 KiB | Zobrazeno 3405 krát ]
Opravit to půjde celkem snadno, ale přeplátovat a zpevnit tuto část kusem prosycené skelné tkaniny asi nelze, že? Asi by to bylo v rozporu s pravidly RES/ERES.
Děkuji za rady a doporučení.