|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
elektrik
|
Napsal: pát 08.06.2012 19:07 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 19.10.2010 Příspěvky: 305 Bydliště: Beroun (Střední CZ)
|
Ahoj. Chtěl bych postoupit kapku dál a pořídit si glidera na relaxační polétání a do termiky. Prozatím je můj favorit EPSILON competion http://www.rc-profimodel.cz/epsilon-com ... lator-60a/, ale na netu je příšiš málo informací o tom, jak se chová. Moje preference jsou spíše klidný, pomalejší větroň na pohodové polétání a do termiky s rozpětím 3 - 4m do 15 000. Ještě mě zaujal Albatros od Topmodelu http://www.topmodelcz.cz/index.php?&des ... l&id=10836Máte nějaké tipy a zkušenosti?
_________________ Katana MX, Click 3, Toro 900, Scimitar, TBS Discovery, DX9
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
megadacan
|
Napsal: pát 08.06.2012 20:11 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 20.9.2009 Příspěvky: 271 Bydliště: šiTnov
|
Zdar, od Topmodelu mám Electru pro, kupovanou na staro a paráda - Albatros neznám. Na Topmodel a jím vyráběné a prodávané modely nemůžu říct křivýho slova. (Mám/měl jsem od nich tři modely.) Tady je něco o Epsilonu: http://esomodels.er.cz/ Akorát na těch stránkách musíš kliknout vlevo nahoře na "Přečtěte si" a pak v "RC modely" vybrat Epsilon Competition. Přímý odkaz na to nejde dát. (Ale možná jsi to už četl.)
_________________ http://buzzinec.blogspot.com/ http://www.youtube.com/user/megadacan
|
|
Nahoru |
|
|
martin z
|
Napsal: ned 10.06.2012 14:20 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 3.8.2008 Příspěvky: 1566 Bydliště: Pelhřimov, ČR Obrázky: 1
|
O Epsilon Competition mám jen zprostředkované informace z různých německých diskuzních fór ale Pelikánem udávaná letová váha 2700g mě tak dráždila, že jsem Pelikánovi napsal a poslal odkazy na různé zahraniční testy a pak tedy aspoň na první straně výrobku upravil letovou váhu na realističtější cca 3600g. O tomto modelu jsem loni uvažoval taky, ale podle videí na netu se dá usoudit spíš na dynamický elektrovětroň než na relaxační termický. Asi proto jsem si pořídil třímetrovku Sirius od Reicharda, ale přiznám se že ho ještě nemám postavený. A pokud kolega elektrik hledá něco výrazně lehkého a přitom přes 3 metry, tak co třeba nový F5J Cirrus od Reicharda s letovou váhou cca 1600g? Mě je ten model sympatický. Ještě bych zmínil vlastní zkušenost, že čím větší a nákladnější model, tak pokud není něco špatně, tak samozřejmě líp lítá, ale já osobně se cítím i víc svázaný zodpovědností za hodnotu a vynaloženou práci na modelu, takže moje radost z létání je trochu tímto ubrána a mrzí mě např. každé tvrdší přistání a šrám způsobené nedostatečným soustředěním na řízení atd. Větší pohodu tak paradoxně letos zažívám s levným plastikopolystyrenovým "kompozitem pro chudé" Phoenix Evolution než loni s výkonnější Lagunou V od Kostky (než jsem jí rozbil na ztrátu vidu ve 400 metrech).
|
|
Nahoru |
|
|
elektrik
|
Napsal: pon 11.06.2012 9:31 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 19.10.2010 Příspěvky: 305 Bydliště: Beroun (Střední CZ)
|
Ahoj, ještě stále váhám. Od Epsilonu mě také odradila jeho váha. Ještě pokukuji po Vetesse E http://www.hobbyeshop.cz/vitesse-e-3000 ... ST12020%5D...ale bojím se, aby to nebyla šipka. jestli někdo znáte jeho letové vlastnosti, ocením jakékoliv info. Pointa je najít něco klidného a dobře ovladatelného. Dosud jsem létal s Radianem Pro a ten je co se do ovladatelnosti týče až moc hodný. Od Reicharda jsem viděl v reálu Proximu 2 a docela mě odradil od koupě čehokoliv od Reicharda. V zásilce měl prohnutá křidélka, křídla se stále povysouvají a letoun je v nižších rychlostech žvrklavý a padá po křídle. Tak nevím do čeho jít...
_________________ Katana MX, Click 3, Toro 900, Scimitar, TBS Discovery, DX9
|
|
Nahoru |
|
|
Doktor
|
Napsal: pon 11.06.2012 9:42 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.4.2007 Příspěvky: 5851 Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
|
Pokud se hodláš pohybovat v těchto cenových relacích a v klasické konstrukci, tak si do výběru můžeš zařadit i Absolutiona od HV model. Já to v ruce neměl, ale prý jsou HV modely zpracovány velmi solidně a každej si to pochvaluje. http://www.vhmodel.cz/view.php?cisloclanku=2009020002
|
|
Nahoru |
|
|
chroustjazz
|
Napsal: pát 09.10.2015 8:54 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 7.4.2014 Příspěvky: 460 Bydliště: Kostomlaty pod Milešovkou
|
_________________ Sdružení letců Českého středohoří
|
|
Nahoru |
|
|
AVALON57
|
Napsal: pát 09.10.2015 9:47 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 5.11.2014 Příspěvky: 288 Bydliště: S.M.
|
jediné doporučení v této kategorii je ABSOLUTION PRO 3,2m od VH model - asi nejlépe zpracovaný model , dá se domluvit uhlíkové zesílení pro brutálnější zacházení, dost místa na motor i velké akku, lítá nádherně a hlavně, pokud se něco stane, je možnost ND
_________________ Avalon57
|
|
Nahoru |
|
|
smyk1111
|
Napsal: stř 16.11.2016 9:01 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 30.5.2015 Příspěvky: 133
|
Létání s tímto 3,6 metrovým modelem je paráda. Dalo by se říci , že zvládá velký rozsah rychlostí.Od termického létání , přes svahové až doslova k " dynamickému ". Klapky s křidélky dávají velký prostor pro jejich účinné využití, které je znát. A to jak při termickém létání, tak při létání na rychlosti, nebo naopak při přistávání, které je při použití butterfly spolu s mixem výškovky pomalé a velice dobře řiditelné. Dovoluji si toto napsat i přesto, že jsem s tímto modelem měl zatím pouze několik startů a létal jsem více méně opatrně. Na projevu modelu při letu však všechny uvedené vlastnosti jsou znát. Těším se s ním na příští sezonu.
Kvalita zpracování jednotl. dílů výborná. Přesto ji narušují celkem drobnosti, které dojem zhoršují. Např.těsnost uhlíkových spojek.Do jednoho dílu křídla nešla uhlíková tyčka nasunout , musel jsem ji přibrousit. Naopak těsnost spojek na výškovce byla nedostačující. Výměna koncovek pro křidélka a klapky a některé další drobnosti. Model jsem osadil motorem EMP Airplane 1955W 65A 4-6S brushless big motor C4260 800K. Motor je dostatečně robustní a jeho výkon též vyhovuje. Právě jeho hmotnost spolu s baterií Turnigy Zipp 5S 3000 mA a přijímačovými bateriemi Eneloop 2000 mA vyvážily model přesně do potřebného těžiště , bez přidávání mrtvé váhy do špice modelu. Povětšinou majitelé tohoto modelu značně dovažují, jak jsem se na zahraničních diskuzích dočetl. Taky jsem se dočetl zajímavou věc a to, že výměna těžké ocel. kulatiny jako spojky křídel za mnohem lehčí uhlíkovou tyč zhoršila letové vlastnosti tohoto modelu. Sám jsem o výměně uvažoval.
Výrobce má již na trhu pokračování tohoto modelu a ten již ke zmíněné kvalitě ovšem bez zmíněných nedostatků přidal mnohá zlepšení.
|
|
Nahoru |
|
|
Qressor
|
Napsal: sob 04.02.2017 8:35 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 3.2.2017 Příspěvky: 7
|
|
Nahoru |
|
|
rampa_mckvak
|
Napsal: sob 04.02.2017 9:26 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.11.2008 Příspěvky: 2374 Bydliště: Někde na okraji Mléčné dráhy, kousíček za Alfa Centauri. A tam někde je Lounsko Obrázky: 0
|
Qressor píše: Tady je něco o Epsilonu: sbo365Kde?
_________________ Co neubrzdíš neukecáš.
|
|
Nahoru |
|
|
kope
|
Napsal: sob 04.02.2017 12:19 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.4.2011 Příspěvky: 3159 Bydliště: Praha Letňany
|
Před časem jsem o Epsilonu taky uvažoval, ale odradilo mne právě to, že se mi nepodařilo najít bližší info. Nakonec jsem našel nějaký test z jakéhosi německého časopisu a nepřesvdčilo mne to o tom, že bych do něj měl dát peníze. Takže jsem nakonec koupil Lagunu od Kostky s křídlem potaženým dýhou místo standardní balsy. A velká spokojenost. Kolega o pár příspěvků výše ti navrhuje Cirruse. Toho mám a lítá fakt dobře. Jen bych mu vytkl jednu věc-poměrně malou směrovku. Při nízkých rychlostech (při přistání) podle mne není moc účinná.
_________________ Wind Dragon slow 2,4 GHz byl první...
|
|
Nahoru |
|
|
kope
|
Napsal: pon 27.02.2017 18:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.4.2011 Příspěvky: 3159 Bydliště: Praha Letňany
|
tomashr píše: Náhodou ne! Trup už je zkompletovaný a osazený servy a mám vyřízlá jádra na křídlo (stejné profily jako Supra, jen natažené na 3.6m). Dokonce i veškerý materiál už mám nakoupený a domluveného kolegu, který pomůže s vakuováním. Je to zkušený laminovač, jen laminuje spíš do forem a tenhle typ křídel ještě nedělal, takže jsem ve fázi zjišťováni "know-how" - skladba vrstev atd., aby to klaplo na první dobrou. Doufám, že do konce března bude hotovo a proběhne zálet. Každopádně na "festival" v Suché už s tím chci jet.
_________________ Wind Dragon slow 2,4 GHz byl první...
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|