Autor |
Zpráva |
MakoBear
|
Napsal: pon 02.03.2015 16:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.5.2005 Příspěvky: 728 Obrázky: 1
|
a my pouzivame zednickou snuru Da se koupit v Obi ( oranzova a modra ) Na jednom konci krouzek na klice a druhem - k vetroni oko z kvalitniho rybarskeho vlasce ( rybarske potreby) Do jedne tretiny, tj bliz k vetroni praporek z reflexni autovesty - je pak dobre videt odpoutani vetrone, popripade je sance na dohledani snury na zemi
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Jara11
|
Napsal: stř 16.03.2016 22:59 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.2.2010 Příspěvky: 652 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Snad jsem nic nepřehlíd, ale řeším jaký háček pro větroně 4500mm. V čumáku je motor, tak potřebuju něco pod na spodní stranu. Nebo zalepit klasiku co se používá do špice a dát ji rovnoběžně s osou trupu pod motor?
_________________ ASW22E Baudys,Moswey3,PIKE Sup.,Vision50Ely-q,Seawind carbon,XB-8 ,MPX Roy Pro 16,
|
|
Nahoru |
|
|
MakoBear
|
Napsal: čtv 17.03.2016 9:42 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.5.2005 Příspěvky: 728 Obrázky: 1
|
Ja jsem u Sola pouzil klasiku do špicky - co nejblíže pod motor ( tak aby bylo videt na paku a tahlo ) a co vyčnívalo ven jsem zbrousil do obrysu trupu, tzn aby nic nevyčnívalo Kolegove u Blaniku to udelali obdobným zpusobem Ve vsech připadech se jedna o era o 3-4 metry rozpeti
|
|
Nahoru |
|
|
Jara11
|
Napsal: čtv 17.03.2016 9:56 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.2.2010 Příspěvky: 652 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Asi by to šlo. Viděl jsem v katalogu Lindingera něco jako mechanizmus pro vlečnou, ale namontovaný naležato na spodní části trupu. Bohužel fotku tam maji špatnou a nedá se to zvětšit: https://www.lindinger.at/en/airplanes/a ... ung-segler
_________________ ASW22E Baudys,Moswey3,PIKE Sup.,Vision50Ely-q,Seawind carbon,XB-8 ,MPX Roy Pro 16,
|
|
Nahoru |
|
|
Jara11
|
Napsal: čtv 17.03.2016 9:58 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.2.2010 Příspěvky: 652 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
_________________ ASW22E Baudys,Moswey3,PIKE Sup.,Vision50Ely-q,Seawind carbon,XB-8 ,MPX Roy Pro 16,
|
|
Nahoru |
|
|
MakoBear
|
Napsal: čtv 17.03.2016 22:33 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.5.2005 Příspěvky: 728 Obrázky: 1
|
No necitím se jako odborník, ale přijde mi že tento haček je spiše pro lehke poletuchy Pod tahem by možná mohl být problém s odepnutím ? Ta 4,5metrovka bude mít okolo 5 spíše 6 kil minimálně ne ? V tahu ta šnura nebude pod tím uhlem viz e-shop , ale víc vodorovněji , nebude to klást větší nárok na tah serva ?
|
|
Nahoru |
|
|
Jara11
|
Napsal: čtv 17.03.2016 22:48 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.2.2010 Příspěvky: 652 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
V každým případě se to bude lámat přez okraj. Konstrukčně by se to udělalo mohutnější, tohle je pouze myšlenka ke zpracování. Pokud ale vezmu to běžný zařízení, tak se to musí taky v tahu stáhnout z tý výklopný klapky, servo musí být taky o patřičné síle.
_________________ ASW22E Baudys,Moswey3,PIKE Sup.,Vision50Ely-q,Seawind carbon,XB-8 ,MPX Roy Pro 16,
|
|
Nahoru |
|
|
MakoBear
|
Napsal: pon 21.03.2016 16:31 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.5.2005 Příspěvky: 728 Obrázky: 1
|
U toho, u nás klasictejsiho provedeni do špičky , tam bych řekl, že tam ten vnitřní haček/kulisa funguje i jako paka a od určité polohy kulisy tah možná pomůže i odpojení . U toho druhého bych řekl , že se to bude hoblovat o hranu a zaroven se vzpříčí i ten zasunovací kolíček. No nevím, idealní by to bylo odzkoušet - jaký je zapotřebí tah u obou provedení při stejné statické zátěži.
|
|
Nahoru |
|
|
aero45s
|
Napsal: pát 25.03.2016 16:40 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 14.8.2011 Příspěvky: 33
|
Ještě k tomu namáhání lanka a závěsu. Největší je při startu a případně v nějaké krizové situaci. V případě že je aerovlek v pořádku a let větroně klidný je tah v lanku dost malý. Při aerovleku skutečného Blaníka je tah ve vlečném lanu asi 8 až 12 kg. Z toho lze odvodit i jaká síla působí za vleku modelu. Viděl jsem, že mnozí používají rovněž šňůry z kevlaru.
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: pát 25.03.2016 19:11 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
aero45s píše: Ještě k tomu namáhání lanka a závěsu. Největší je při startu a případně v nějaké krizové situaci. V případě že je aerovlek v pořádku a let větroně klidný je tah v lanku dost malý. Při aerovleku skutečného Blaníka je tah ve vlečném lanu asi 8 až 12 kg. Z toho lze odvodit i jaká síla působí za vleku modelu. Viděl jsem, že mnozí používají rovněž šňůry z kevlaru. Najväčší problém u modelov je ak zablbne pilot vetroňa a zavesí sa pod výkonnú vlečnú. Vtedy ten ťah je hmotnosť vetroňa plus odpor vzduchu. Preto by vlečné zariadenie malo bezpečne vypnúť aspoň 1,2 násobok hmotnosti vetroňa.
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|