Není to žádný trhač mraků, ale nahoru ho to vytáhne.....
Richarde, na těch odkazech z minula už nic není. Nevím přesně co tam bylo - připravuju se na výrobu tlačné motorové gondoly "àla RiMr". Komponenty tu zatím ještě nemám, ale zajímalo by mne, kolik stupňů jsi vyosil motor nahoru v podélné ose.
Do gondolky se mi nechce zasahovat a protože LiPol-ku jinak nelze vložit, myslím že obětuji pozici prvního serva a udělám jeho nové lože v prostoru pod křídlem. Snad nebudu mít potíž s dovažováním ... Vzniklý prostor po prvním servu umožní aku vložit a zasunout dopředu co nejvíc to jen půjde.
Registrován: 5.12.2012 Příspěvky: 318 Bydliště: Bánovce nad Bebravou
Motor je uz osadeny vo Flingu na prepazke na gumach napredu. Este ho musim vyskusat pri skutocnom lete a zalepit sekundakom prepazku ak to bude ok. Ak nie tak upravim. Nedalo sa mi jednoducho dovazit lietadlo (tazky predok), tak som musel dat namiesto 2x 500 mAh baterie iba jednu 500 mAh. To by malo podla mojho merania stacit na 7 minut motoroveho letu pri plnom plyne.
Fling bez motora mal hmotnost 213 g. Teraz s motorom ma hmotnost 235 g.
Ak to nastavim, bude to letu schopne a nerozbijem to dovtedy, tak dam nejake foto, prip. video .
Registrován: 5.12.2012 Příspěvky: 318 Bydliště: Bánovce nad Bebravou
Tak dnes prvy let s motorom. Ide to hore ako keby sa tomu nechcelo ale plachti to potom stale ako vetron . Ked model stupa tak treba velmi citlivo ovladat vyskovku lebo pohon ma slaby tah a model straca v prudsom stupani znacne rychlost a zacina padat do strany. 1S LiPo 500mAh bateria vydrzi na 2 vytahy do vysky kde je uz tazko roroznat smerovanie lietadla, ked budem mat vario tak to premeriam. Hmotnost modelu sa zvysila o 22 gramov oproti bezmotorovej verzii. T.j. z 213 g na 235 g.
Registrován: 23.3.2010 Příspěvky: 1457 Bydliště: Praha 9, Horní Počernice
Možná by stálo za to vyzkoušet něco jako 2S 280mAh, to by mi připadalo jako rozumný kompromis, přece jen tenhle motor i tahle vrtule na 1S zrovna moc excelovat nebudou. Na 2S by to mohlo být výrazně přijatelnější a váhově porovnatelné.
_________________ Startuji čím dál častěji, ale počet přistání, po kterých se letadlo nedá odnést v jedné igelitce, se i nadále limitně blíží nule...
Registrován: 5.12.2012 Příspěvky: 318 Bydliště: Bánovce nad Bebravou
pepin píše:
předtím jsi psal, že by ten pohon měl dát 7minut chodu motoru, takže stoupáš 3,5minuty?
Je to mozne-nemeral som to, je to ale ako vecnost. Ako som uz pisal, hore to ide velmi pomaly. Este znizim citlivost na VOP aby sa stupanie dalo nastavovat citlivejsie a model nestracal vysku padom do strany pri prudkom stupani.
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12767 Bydliště: praha 5
BKSL píše:
[ hore to ide velmi pomaly. Este znizim citlivost na VOP aby sa stupanie dalo nastavovat citlivejsie a model nestracal vysku padom do strany pri prudkom stupani.
s takovouhle hříčkou přírody musíš letět trochu víc na rychlosti, jinak ti s tím každý závan větru, termiky zacloumá kam si umane a mužeš štelovat citlivost do zblbnutí, co si ušetřil energie na pohonu, vykvedláš nastoupáváním servama při řízení , ale ty si na to jednou přijdeš sám, všechno má svuj čas ale ty ho máš evidentně dostatek.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru