RCmania.cz - web pro modeláře a modely
http://www.rcmania.cz/

Phoenix 2000 EPO
http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=23&t=33474
Stránka 3 z 6

Autor:  RiMr [ čtv 02.06.2011 10:44 ]
Předmět příspěvku: 

A ta kombinace páka-nipl tam byla už od číňáka?

Já pro minimalizaci vůle (kde to má efekt) používám na obou pákách (servo i plocha) niplíky v přesné spíš těsnější díře (v pákách), propojené rovným drátem. Pak už je vůle jen na servu nebo pantu.
Například na Cularisu se servem výškovky v ocase a krátkým táhlem (Nipl - Z-ohyb) byla vůle na výškovce menší než při originálním náhonu ale pořád tam byla a když se ke mě éro po půl roce vrátilo na opravu čumáku, tak jsem zjistil že je ještě o něco větší. Nakonec mi to nedalo a přestože éro létalo "v pohodě", tak jsem táhlo předělal na dva niply, tím vůle v podstatě zmizela a najednou zmizely i drobné zásahy do trimu výškovky, které jsem připisoval "povětří". Nevýhodou je větší riziko závady (4 šroubové spoje) ale to je snadno ošetřitelné Loctitem :)

Autor:  MartinSt [ pát 03.06.2011 7:48 ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek pro názornost by nebyl?

Autor:  Frenk [ pon 06.06.2011 14:42 ]
Předmět příspěvku:  vyosení motoru

kovyr píše:
po prvním letu vyosil motor - z výroby je v ose a stavělo se to na ocas jako splašený prase.

Musím souhlasit, v mém případě se bez potlačování výškovou snaží o přetočení nebo pak padá po křídle.
Poradíte jak na vyosení, o kolik a kam ?
Mám osazeno Zippkou 2200mAh a vzletová hmotnost se mi vyšplhala na cca.1150g není to už moc ? Nechce se mu moc do výšky...

Autor:  Adam70 [ stř 08.06.2011 10:07 ]
Předmět příspěvku: 

Nazdárek pánové,
Tak jsem si také pořídil Phoenixe, nebudu se vyjadřovat ke zpracování, celkem OK za ty prachy.
Mám jeden velký problém, při mot. letu se vzpíná jako blázen, motor jsem už dvakrát potlačoval a pořád je to málo.Ještě kousek a vrtule bude čumět do země- nějaké nápady?
Používá te někdo origo unašeč s vrtulí, mě to přijde jako dost hrůza, nevyvážitelná záležitos, která šmajdá a způsobuje neodstanitelné rezonance díky kterým můžu dát tak 65% plynu a dost, pak se to rozklepe a jenom honí vzduch.
Díky

Autor:  Abu [ stř 08.06.2011 10:11 ]
Předmět příspěvku: 

Teziste, dive test.
Mozna mas zbytecne velky uhel serizeni a teziste moc vepredu. Pri rychlejsim letu (= pod motorem) to pak ma snahu stoupat.

(nepis ze mas teziste "presne podle udaju vyrobce", teziste si ma kazdy nastavit tak, aby mu vyhovoval letovy projev, udaje vyrobce jsou jen prvni nastrel pro zalet, aby to vubec letelo)

Autor:  RiMr [ stř 08.06.2011 10:29 ]
Předmět příspěvku: 

Abu píše:
Teziste, dive test.
Mozna mas zbytecne velky uhel serizeni a teziste moc vepredu. Pri rychlejsim letu (= pod motorem) to pak ma snahu stoupat....


Přesně jak píše Abu!

Pokud máš éro těžké na čumák a máš to "nahnané" velkým úhlem seřízení (máš prostě moc velký úhel mezi nastavením křídla a výškovky) nebo prostě přitaženou výškovkou, v bezmotorovém letu je to zdánlivě OK, letí to nějak a spořádaně klouže, ale jak tomu dáš plný knedlík, proud vzduchu ti ofoukne tu přehnaně přitaženou výškovku a éro jde nahoru!
Je to vždy o nějakém kompromisu který bude vyhovovat tobě, akrobati by mohli vyprávět, ti jsou v tom (optimalizace nastavení celého modelu) pravděpodobně nejkovanější.

S modelem kde není dokonale vše v nule těžko dosáhneš stavu, kdy se bude chovat zcela neutrálně bez reakcí na práci s plynem. I na takovém stroji když přidáš plyn, zvýší se rychlost, tím pádem i vztlak a éro stoupá :)

Autor:  maverick27 [ úte 14.06.2011 11:09 ]
Předmět příspěvku: 

Viete mi prosím poradiť ako je to s nažehlením oracoveru na krídlo? Či to vôbec drží, či krídlo znesie teplotu žehľičky a čím lepíte?
Vďaka Vám.

Autor:  RiMr [ úte 14.06.2011 11:20 ]
Předmět příspěvku: 

Hele :)
Nahoře máš kouzelné tlačítko "hledat" :)
Napiš tam "Oracover" a budeš velmi překvapen :D

Chce to číst a studovat a pohlédnout na často různé názory na věc a udělat si vlastní. :wink:

Autor:  maverick27 [ úte 14.06.2011 11:26 ]
Předmět příspěvku: 

8)
Aj to je jedna z možností, ale...
videl som v tomto vlákne, že niektorí ho už oblepili, preto som bol zvedavý na ich názory, prípadne na niekoho, kto s tým má skúsenosť, nakoľko mne je tento materiál neznámy :roll:

Autor:  Gluck [ stř 22.06.2011 6:31 ]
Předmět příspěvku: 

Panove kupuju toto ero z druhe ruky a ma kabinku rozbitou da se nekde sehnat jen kabinka hledal jsem lec nenasel dekuji

Autor:  maverick27 [ stř 22.06.2011 9:32 ]
Předmět příspěvku: 

No mňa by ešte zaujalo ako riešite napájanie pri použití 6 serv. Pôvodný BEC to asi nezvláda čo? Či?

Autor:  Adam70 [ čtv 23.06.2011 8:11 ]
Předmět příspěvku: 

maverick27 píše:
No mňa by ešte zaujalo ako riešite napájanie pri použití 6 serv. Pôvodný BEC to asi nezvláda čo? Či?


Nazdárek, já jsem přidal k původním čtyřem servům další dvě HXT900.
Vše jsem složil a jak blázen se vším na zemi kvedlal sem a tam cca2 minuty, nic nezdechlo (regl přiměřeně hřál) a tak to nebudu řešit.Ve vzduchu stejně nejede všech serv najednou.Včera jsem absolvoval dva 30min. (29°C) lety a vše OK.
Nikomu to nedoporučuji jen říkám , že to regl vydržel , doufám, že to tak bude i do budoucna
:wink:

Autor:  Gluck [ čtv 23.06.2011 8:15 ]
Předmět příspěvku: 

Panove nedeljte si ze me srandu za otazku kterou polozim ale kdyz mam 4 servove kridlo jak to tam funguje s klapkama to jsou vsechny 4 kridelka jako klapky? A nebo se to musi nejak namixovat nejak nemam ani tucha jak a co s tim diky

jeste jedna vec nemate nekdo doma nepotrebny kryt kabiny ?

Autor:  maverick27 [ čtv 23.06.2011 8:25 ]
Předmět příspěvku: 

Aj ja som tom včera nacpal 2x HXT 900 a zatiaľ to funguje. Ešte prerobiť tiahla na krídle, potlačiť motor a šup do vzduchu. Ako to riešite s krídlami? Rozoberáte, či prenášate celé?

Gluck: Máš krídelka a klapky, aj bez mixovania. Ale môžeš namixovať zakrivenie profilu do termiky po celej dĺžke krídla.

Autor:  Gluck [ čtv 23.06.2011 8:36 ]
Předmět příspěvku: 

jeste jeden dotaz jak se to nastavuje na Dx6i ja kdyz zapnu gear tak na bete me to automaticky hodi klapky

Stránka 3 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/