Autor |
Zpráva |
Victronix
|
Napsal: čtv 25.02.2010 8:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.5.2009 Příspěvky: 518 Bydliště: Vážany Obrázky: 4
|
Tak jsem to pořešil podobně. Pneumatikárna mě nenapadla.
Zašel jsem do "Zbraně a střeliva" a koupil jsem broky.
Rozpáleným vrtákem jsem udělal hlubokou díru zezadu do ocasu, hned pod výškovkou. Nasypal jsem tam broky a zalepil, kolem ocasu, skelnou páskou. Teď kdykoliv skelnou pásku můžu odlepit a odsypat či přisypat, podle potřeby.
Jinak moje konfigurace je:
Motor Mystery D2632 3000kV z Dealextreme za $10.13
Regulátor FLYING 30A BEC z Dealextreme za $10.97
Vrtule sklopka Folding Propeller 6.5x4inch z HC pro mě za $1.73
Akumulátor ZIPPY Flightmax 2200mAh 2S1P 20C z HC pro mě za $8.79
Přijímač AR6200
Serva originál
Zatím jsem to zkoušel jednou a to včera. Bohužel se již stmívalo, tak jsem nechtěl moc riskovat a stoupat do velké výšky. Pohon na tom není až zas tak špatně. Statické měření:
Příkon 172W
Proud 22A
Tah jsem neměřil, ale typnul bych si, že je 500-600g.
Tento pohon není asi nejvhodnější, avšak, pro mě dostačující.
Za tyto peníze jsem spokojen.
Letová hmotnost: 620g
U motoru jsem otočil hřídelku. Problém, ale je, že nemá zápich pro závlačku. Hřídelka má místo zápichu vybroušení pro zajištění šroubkem. Místo závlačky posloužila malá podložka. Nasunul jsem jí na hřídel do místa vybroušení a zmáčkl kleštěmi tak aby se co nejméně ohnula, ale co nejvíce deformovala do tvaru 0. A drží to jako hrom.
Sklopka není vysoké kvality. Listy se daly původně sklopit na obě strany. Kousek šmirglu a oprava byla hotová. Vyvrtaná díra je taky trochu mimo osu. Ale na vybracích se to pramálo projevilo - zajímavé. Co byste chtěli taky za 40,- Kč.
A nakonec regulátor. Je zabudován uvnitř a trošku se hřál. Dostal tedy malý chladič co se používá na procesory v PC atp.
_________________ DX6i Minimag, Windrider FOX, CAP 232 EPP MS Composit, Mono2, Extra 300 EPP
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Milan Nes
|
Napsal: ned 28.02.2010 18:05 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.1.2009 Příspěvky: 5761 Bydliště: Praha Obrázky: 38
|
Zdravím,
dneska jsem zalétával svého, dla jsem těžiště podle dovozce
Astry - výrobce je windrider a ten uved 50 mm od náběžky, bylo to naprosot neovladatelné a hodně jsem byl rád že jsem s tím přistál, navíc astra neřiká v návodu výchylky ani nastavení expa nebo poměr dolů nahoru,
ještě že jsem měl dual rates na 50 ce jinak to bylo KO.
Napsal by mi tu prosím někdo jak má nastaveno těžiště a jak výchylky?
Moc děkuju
Milan
_________________ SOVA is YouR CO-pilot Cesta je mým cílem .......
KLM RC Sovy // KPM Model Kit Kladno
|
|
Nahoru |
|
|
milost
|
Napsal: ned 28.02.2010 20:42 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 18.8.2009 Příspěvky: 721 Bydliště: Říčany
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Těžiště 1,5" od náběžky.
Výchylky na křidýlkách cca 70°, na výškovce asi 30° a na směrovce kolem 50° - všechno na obě strany stejně. Diferenciace na 30%, expa 40/30/0%.
Ale ber to s rezervou, mám s nim sotva dva lety - vim tak jen jedno - poslouchá mě to, a to je dobrý znamení.
_________________ Kdo je bez miny, ať hodí kamenem.
|
|
Nahoru |
|
|
Victronix
|
Napsal: stř 10.03.2010 8:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.5.2009 Příspěvky: 518 Bydliště: Vážany Obrázky: 4
|
DaggyMAC píše: Pridám aj tu stav Foxa: Olaminovanie nasledujúcim spôsobom: trup a smerovka - 2 vrstvy 80g/m2 krídla - 1 vrstva 80g/m2 a 1 vrstva 50g/m2 výškovka - 1 vrstva 50g/m2 Natierané bielou akrylátovou (vodou riediteľnou) farbou, zatmelené šľahaným tmelom.
Keďže je to akrobat, tak nech poriadny! Krídelká po celej dĺžke krídla, vyrobené z balzovej odtokovky (3cm hlboká), olaminované 50g/m2 a nafarbené. Prilepené skelnou páskou (bojové závesy) a pánty zakryté bielou lepacou páskou po celej dĺžke krídelka. Výškovka plávajúca, ovládaná HXT5010 (6,9kg), plne oddeliteľná. Krabica použitá od Minga, v ktorom mi poslal Foxa. Váhu momentálne neviem povedať, je potreba dovažovať na čumák. BUDE Z NEHO RAKETAAAA!
Líbí se mi jak máš udělanou výškovku. Jsem na řízení ještě trošku levej a pokaždý mi to spadne na čumák. Tak bych chtěl účinek výškovky zvýšit stejným způsobem.
Popiš mi, prosím, uložení a průměry trubek ve výškovce a trupu.
Dík.
_________________ DX6i Minimag, Windrider FOX, CAP 232 EPP MS Composit, Mono2, Extra 300 EPP
|
|
Nahoru |
|
|
milost
|
Napsal: ned 14.03.2010 17:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 18.8.2009 Příspěvky: 721 Bydliště: Říčany
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Akce s poštovným zdarma znovu spuštěna.
_________________ Kdo je bez miny, ať hodí kamenem.
|
|
Nahoru |
|
|
Milan Nes
|
Napsal: ned 14.03.2010 17:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.1.2009 Příspěvky: 5761 Bydliště: Praha Obrázky: 38
|
dík moc za křídla - laminovací akce se chystá
_________________ SOVA is YouR CO-pilot Cesta je mým cílem .......
KLM RC Sovy // KPM Model Kit Kladno
|
|
Nahoru |
|
|
helioland
|
Napsal: ned 21.03.2010 19:33 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 10.12.2008 Příspěvky: 164 Bydliště: Praha
|
pánové, jaká by vás napadla minimální motorová konfigurace?
jde mi o to, že bych tam ten motor prakticky kvůli váze ani nechtěl, ale na druhou stranu, co když vypnou ten velkej větrák před kopcem ? ... aneb motor, aby to alespoň trochu letělo, abych se dokázak za bezvětří vyhrabat zpátky na hranu kopce. ( ... a rovnou sem sázejte čínu .. nejsem Rothschild )
_________________ ---------------------
a bude hůř
|
|
Nahoru |
|
|
jackboy
|
Napsal: ned 21.03.2010 19:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 11.1.2009 Příspěvky: 969 Bydliště: B.Bystrica
|
helioland píše: pánové, jaká by vás napadla minimální motorová konfigurace?
jde mi o to, že bych tam ten motor prakticky kvůli váze ani nechtěl, ale na druhou stranu, co když vypnou ten velkej větrák před kopcem ? ... aneb motor, aby to alespoň trochu letělo, abych se dokázak za bezvětří vyhrabat zpátky na hranu kopce. ( ... a rovnou sem sázejte čínu .. nejsem Rothschild )
mas to tam len nectes !!
Tak sem na to tak zběžně koukal, a došel k závěru, že pohon musí být třídy "400". Doporučen je Hyperion 2213/22 (60g) a aku 3S. Ten motor je dost "tupej" (jen 862kv).
Dam tři tipy motorů dle výkonu:
1) http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... _Outrunner
Tady bych to viděl na vrtuli Graupner 9/6.
2) http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... nner_Motor
Tady bych to viděl na vrtuli Aeronaut 10/6.
3) http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... ner_1000kv
Tady bych to viděl opět na vrtuli Aeronaut 10/6.
Pohon 1) je "nejslabší", pohon 3) je nejvýkonější. Pro pohon 1), 2) by měl stačit regl 25A. Pro pohon 3) bude třeba regl 30A. Všechny tři pohony budou podstatně výkonnější jak pohon doporučovaný (Hyperion). Pohon 3) bude celkem masakr! Aku je třeba volit pro pohony 1) a 2) tak, aby byla schopna dodávat trvale cca 20A (cca 1500mAh). Pro pohon 3) je nutná aku která poskytne cca 30A (cca 2000nAh). Vše samozřejmě 3S.
Z reglů bych vybíral buď 25 nebo 30A Plushe:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... Controller
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... Controller
a este toto :
Pozor!
Ten Turnigy 2836-1000 (pohon 3)) má ve skutečnosti kv asi 1250! Pokud vedle sebe postavíš dva motory 1000 a 1250kv, tak ten 1000kv nemá při shodném napájecím napětí šanci dosáhnout výkonu toho 1250kv!
Jinak jakej doporučit. Pokud bych se rozhodoval na základě skutečností, tak:
Pohon 1) - nejslabší a zároveň nejdražší
Pohon 3) - nejvýkonější, ale není skladem
Pohon 2) - zlatá střední cesta, solidní a momentálně za skvělou cenu. Jinak má ten motor ve skutečnosti kv cca 1100. S tim KDčkem asi chybu neuděláš.
|
|
Nahoru |
|
|
helioland
|
Napsal: ned 21.03.2010 22:30 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 10.12.2008 Příspěvky: 164 Bydliště: Praha
|
kolik ten motor váží? nějak to tam nemůžu dohledat
a vůbec by s ehodily nějaký bližší informace kolik točí je kapku málo
_________________ ---------------------
a bude hůř
|
|
Nahoru |
|
|
Victronix
|
Napsal: pon 22.03.2010 8:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.5.2009 Příspěvky: 518 Bydliště: Vážany Obrázky: 4
|
helioland píše: kolik ten motor váží? nějak to tam nemůžu dohledat a vůbec by s ehodily nějaký bližší informace kolik točí je kapku málo
Jestli to byla otázka na mě tak tam píšou 2.01oz = 56.98254g
a někdo v diskuzi psal 51g, sám jsem to nevážil.
_________________ DX6i Minimag, Windrider FOX, CAP 232 EPP MS Composit, Mono2, Extra 300 EPP
|
|
Nahoru |
|
|
Victronix
|
Napsal: stř 07.04.2010 8:57 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.5.2009 Příspěvky: 518 Bydliště: Vážany Obrázky: 4
|
Včera jsem lítal s foxem na letišti. Těsně v podvečer skoro vůbec nefoukalo. A proto pro mě, začínajícího (snad věčně), to byla paráda.
Může mi někdo poradit s pevností upevnění křídel?
K původním magnetům jsem přidal další. Teď už křídla celkem drží u sebe.
Ale dostává to jakousi vůli mezi trupem a křídlem. Takže zadní část křídel v trupu je volnější. Dostávám se k tomu, že není zajištěna pevnost mezi křídlem a trupem a dochází k vychýlení. No prostě křídlo nedrží kolmost k trupu.
Když to přilepím natvrdo tak letadlo nepůjde rozdělat.
_________________ DX6i Minimag, Windrider FOX, CAP 232 EPP MS Composit, Mono2, Extra 300 EPP
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|