Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 06.05.2008 21:33 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.12.2006
Příspěvky: 989
Bydliště: Sokolov
Takže asi začínám mít s tímto erem nějaký problém. Dneska jsem šel do vzduchu s čistou hlavou a při druhém roztočení na plný plyn a rovném letu se mi letadlo propadlo asi tak z 20-ti metrů na 10 metrů, zase schod jako blázen. No dobře, mohl jsem si drcnout nechtěně do VOP. Okamžitě jsem jí poslal k nebi a když už jsem si říkal, že je dost vysoko a že si vypnu motor, tak to vůbec nereágovalo a ero letělo asi ještě tak pět vteřin dál, páčkoval jsem a nic, najednou nekontrolovatelný a podivny výkrut s přemetem. V pohodě na vypnutý motor jsem si k zemi zadováděl, ale už jsem měl takový divný pocit. Pustil jsem motor ve větší výšce a začal ero navádět zase nahoru, nekontrolovatelně se opět stáčelo pod plným plynem k zemi, páčkoval jsem a nic. Najednou znova ten divný přemet. Tím jsem to dneska zakončil a šel vystresovanej raději na přistání. Zkusil jsem se zataženou anténou dosah 30 m a nic neškubalo. Anténu mám vyvedenou ven za křídlem podél trupu na VOP a tam mi vlaje dobrých 50 cm. Takže co s tím, poradíte????
Ještě by mě taky zajímalo, co by se asi tak mohlo stát, kdyby se mi u takového to era ten motor při kolmém stoupání nevypnul? Myslím, že mám tak na 14 dní po spaní! :cry:


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 06.05.2008 21:52 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 3.6.2007
Příspěvky: 5838
Bydliště: DNV
rohe píše:
Ještě by mě taky zajímalo, co by se asi tak mohlo stát, kdyby se mi u takového to era ten motor při kolmém stoupání nevypnul? Myslím, že mám tak na 14 dní po spaní! :cry:

Za predpokladu, ze ci uz regulator alebo prijimac budu nonstop drzat motor pod plynom, moj nazor je, ze skor alebo neskor to skonci v zbesilej spirale smerom k zemi.

_________________
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=72


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 06.05.2008 22:12 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.12.2006
Příspěvky: 989
Bydliště: Sokolov
m2 píše:
rohe píše:
Ještě by mě taky zajímalo, co by se asi tak mohlo stát, kdyby se mi u takového to era ten motor při kolmém stoupání nevypnul? Myslím, že mám tak na 14 dní po spaní! :cry:

Za predpokladu, ze ci uz regulator alebo prijimac budu nonstop drzat motor pod plynom, moj nazor je, ze skor alebo neskor to skonci v zbesilej spirale smerom k zemi.

To je asi pravda, zabořil bych jí do země, protože jí musím trochu potlačit, když stoupám.
<b>UPRAVENO:</b>
Já vím, že je to mozná blbost, ale nepamatuje si přijímač poslední pozici serv? Nevím teda, jak to mám nastavené, ale já tyto věci nějak zvlášť nenastavuji, ale pořád na to musím myslet, že se vlastně to ero při tom nevypnutém motoru nestáčelo do lopingu, ale letělo rovně nahoru. Prostě mě to děsí, ten pocit bezmocnosti byl fakt nepopsatelnej!


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 07.05.2008 14:09 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.4.2006
Příspěvky: 3536
Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
Bud rad, ze se to stalo pri letu smerem nahoru. Stat se to pri kolmem sestupu, tak...

Kazdoapdne je to dost na povazenou! Pred dalsim letem bych to DUKLADNE proveril. Zkus zkousku se zatazenou antenou a plnym plynem.

Prover vsechny konektory, zda nemuze dochazet k vypadku signalu.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 07.05.2008 14:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.12.2006
Příspěvky: 989
Bydliště: Sokolov
Vzduchoplavec píše:
Bud rad, ze se to stalo pri letu smerem nahoru. Stat se to pri kolmem sestupu, tak...

Kazdoapdne je to dost na povazenou! Pred dalsim letem bych to DUKLADNE proveril. Zkus zkousku se zatazenou antenou a plnym plynem.

Prover vsechny konektory, zda nemuze dochazet k vypadku signalu.

Při letu nahoru, fakt netuším, jestli se to už někomu stalo, ale ten pocit.... prostě myslenky jedna přes druhou, kam že to asi až poletí, kam to spadne v takové rychlosti, koho to zraní, hrozná představa! Ještě dneska jsem z toho špatnej a ještě asi dlouho budu. Já teda zatím nelítám směrem k zemi na plný plyn. Včera jsem ještě zkoušel dosah se zataženou anténou, ale večer jsem se v manualu dočetl, že to chce až 60m u těchto přijímačů. Pak jsem taky zkoušel všelijak viklat s kabelama a nic jsem nenašel. Dostal jsem pár rad a tak je zkusím všechny. Ale už teď zaručeně vím, ze si s tímto erem dám oddech!


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 07.05.2008 14:24 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2005
Příspěvky: 10798
Bydliště: ČR, P6 Dědina, Letiště: Trněný Újezd
Obrázky: 11
Ja mam s Alphou a MC-19 se zatazenou (ona neni uplne, u pultovky z ni porad couha ten posledni 15cm kus) dosah bezne prez cely nase letiste = 100m.

_________________
Abu (Tomáš S.) - MC19 - kanál č.90 na 40MHz


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 07.05.2008 14:38 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.4.2003
Příspěvky: 10798
Bydliště: Praha Hloubětín ČR
Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
Co máš za vysílač a přijímač?? Mohlo se stát, že se při kolmém stoupání sešlo rušení od motoru + snížení citlivosti přijímače při anténě přímo na tebe + menší vyzářený výkon od antény vysílače mířící na model.
Naprogramuj vhodný FS.

Divný přemet co píšeš je častý syndrom rušení, kdy pilot cloumá pačkama co to dá a když je ovlávání obnoveno tak model cosi provede. Nad zemí smrtící...


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 07.05.2008 14:50 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.12.2006
Příspěvky: 989
Bydliště: Sokolov
TomasC píše:
Co máš za vysílač a přijímač?? Mohlo se stát, že se při kolmém stoupání sešlo rušení od motoru + snížení citlivosti přijímače při anténě přímo na tebe + menší vyzářený výkon od antény vysílače mířící na model.
Naprogramuj vhodný FS.

Divný přemet co píšeš je častý syndrom rušení, kdy pilot cloumá pačkama co to dá a když je ovlávání obnoveno tak model cosi provede. Nad zemí smrtící...

Futaba FX-18v2 a Schulze 8.40w. Jenže ten první propad byl ode mně tak 50m a vysoko 20m, druhý problém byl zase ten, že jsem měl ero před sebou ve výšce 30-40 a nahoru už ani neletělo, začalo se stáčet k zemi. Všechny tyto problémy jen s plným plynem. Bohužel nemám programovací kartičku na přesnější nastavení přijímače.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 08.05.2008 19:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.12.2006
Příspěvky: 989
Bydliště: Sokolov
Tak jsem včera večer zkoušel vyvolat stav rušení a začal trochu laborovat s vyvedenou anténou. Nejmín bliknutí mi přijímač Schulze vyhodnotil, když je anténa vystrčená za křídlem a vyvedená nad trupem na vršek směrovky a tam mi vlaje její konec. Ještě jsem dal pryč od přijímače uBec a posunul ho víc dopředu k baterkám. Když jsem jí držel v ruce s tím, že to dneska odzkouším, krve by se ve mě nikdo nedořezal! Fakt jsem měl strašný strach. Vypadá to zatím dobře, vylítal jsem sice jen jednu baterku, protože na druhou jsem neměl odvahu. Zítra bude pokračovaní, tak uvidíme. :roll:


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 10.05.2008 0:01 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.12.2006
Příspěvky: 989
Bydliště: Sokolov
Tak jsem dneska pokračoval v testování předešlého rušení. Všechno vypadalo moc dobře, jen z přistání jsem místo elektry udělal spalováka....
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Snad se vám to teď už bude zobrazovat....

Motor: Feigao 540/8S s převodem 5,2:1
Vrtule: CAMcarbon 15x13
Regulátor: Himodel AS120
Baterie: HiModel + FP 3300mAh 3s1p, FP-RX800mAh

Opět bych chtěl vědět, čím se toto může stát, já jsem jen pilot, žádný mechanik.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 10.05.2008 20:20 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.4.2006
Příspěvky: 3536
Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
Tak to vypada, ze jsi odhalil pricinu tvych problemu. Regulator uz byl zrejme enjak nacaty a pri plne zatezi vypadavalo (mozna) napajeni prijimace.

Zatim mas teda ranec stesti. Neuveritelne, kolik fatalnich erroru se ti stalo a ero mas porad cele!


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 10.05.2008 20:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.12.2006
Příspěvky: 989
Bydliště: Sokolov
Vzduchoplavec píše:
Tak to vypada, ze jsi odhalil pricinu tvych problemu. Regulator uz byl zrejme enjak nacaty a pri plne zatezi vypadavalo (mozna) napajeni prijimace.

Zatim mas teda ranec stesti. Neuveritelne, kolik fatalnich erroru se ti stalo a ero mas porad cele!


Po všech úvahách je to asi i pravděpodobné, protože to vlastně dělalo jen při plném plynu (který zůstával i nadále zapnutý). A jestli tam opravdu někde jiskřilo, tak ani zlatej přijímač by asi nefungoval a dělalo by to, co to vlastně dělalo. Trošku mě to samozřejmě mrzí, ale pořád si to můžu koupit a tohle zvládnu i namontovat. Ale rozbité ero bych prostě dohromaday už nedal. :oops:


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 30.07.2008 10:04 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.12.2006
Příspěvky: 989
Bydliště: Sokolov
Tak konečně dorazil Prog-BOX na regul. Master. Neváhal jsem ani minutu, zapojil aku, pripojil ke krabičce a proběhlo programování, díky <b>m2</b> to byla sranda. Druhý den jsem to vyzkoušel s takovým divným pocitem, né že bych nepřistál, ale se strachem, že by mohlo něco zase odejít. První aku jen tak na půl plynu, ale bylo to stejně jedno, za pár vteřin jsem Optimu III neviděl. Po přistání hned kontrola teploty reglu, horký byl, ale vařící ne. Druhý aku už na plné pecky, na tohle letadlo by meli vydávat asi opravdu zbrojní pas!!! Udělal jsem dva průchody vzduchu ve předu na trupu a jeden hned za odtokovkou křídla, tak snad bude vše v pořádku.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 30.07.2008 11:13 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2005
Příspěvky: 10798
Bydliště: ČR, P6 Dědina, Letiště: Trněný Újezd
Obrázky: 11
rohe píše:
ale se strachem, že by mohlo něco zase odejít. První aku jen tak na půl plynu.

Hmm, takze jsi na to sel metodou hned tomu dat tu nejtvrdsi moznou zkousku, to je drsny!
Ono totiz litani "na pul plynu" zatezuje stridavy regulator VYRAZNE vic nez beh na plnej plyn :!:

_________________
Abu (Tomáš S.) - MC19 - kanál č.90 na 40MHz


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 30.07.2008 11:23 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.12.2006
Příspěvky: 989
Bydliště: Sokolov
Abu píše:
rohe píše:
ale se strachem, že by mohlo něco zase odejít. První aku jen tak na půl plynu.

Hmm, takze jsi na to sel metodou hned tomu dat tu nejtvrdsi moznou zkousku, to je drsny!
Ono totiz litani "na pul plynu" zatezuje stridavy regulator VYRAZNE vic nez beh na plnej plyn :!:

Ano, to ja vím, ale preci jenom jsem měl takový ten divný pocit, přeci jenom to zase bylo po dlouhé době. Když já jsem už i zapomněl, jaký to má tah a vlastně jsem byl i vykulenej z toho zvuku roztočení vrtule! :roll:
Jen ještě doplním, nevěřil jsem vlastně i motoru, nedá se nijak změřit a nevěděl jsem, jestli třeba není už načnutý.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Trias a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz