Autor |
Zpráva |
Vážka
|
Napsal: sob 30.05.2015 21:07 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.1.2015 Příspěvky: 966 Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
|
Moc díky, udělám to tak. To laminování je fakt potřeba? Nezdá se mi to až tak gumové. Plánoval jsem dát na ocas jen servo výškovky. Servo smerovky jak plánuje výrobce pod křídlo a bovden. Motor mám Foxy G2 2820/1150kv váží 138g. A baterku jsem chtěl ladit až podle toho, jak mi bude vycházet těžiště. Kolik Ty máš potom celkovou letovou váhu?
_________________ ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub JETI DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Vážka
|
Napsal: ned 31.05.2015 17:11 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.1.2015 Příspěvky: 966 Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
|
Tomaasz: Nemáš nějaké foto?
_________________ ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub JETI DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
tomaasz
|
Napsal: ned 31.05.2015 20:24 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 27.2.2014 Příspěvky: 107 Bydliště: Český Brod - LMK Říčany
|
Servo směrovky dej klidně pod křídlo + bowden, na přesnosti chodu u směrovky tolik nezáleží a ušetříš pár gramů v ocase. Trup bych vylaminoval po konec křídla, zvýšená pevnost se hodí hlavně při nepovedeném přistání na svahu nebo mírné havárii. Fotky na rcalbum.cz nick tomaasz (Filip , Robin fake). Váhu mám s křídly filip sport, motor 3548, regl 60A, baterie 2.6Ah 4s kolem 1700gr., na svah do větru 6-8 m/s je to akorát, do silnějšího by to chtělo naložit víc. Detailní fotky doplním zítra
Tomáš
|
|
Nahoru |
|
|
Vážka
|
Napsal: pon 01.06.2015 6:28 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.1.2015 Příspěvky: 966 Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
|
moc díky
_________________ ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub JETI DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Vážka
|
Napsal: pon 01.06.2015 18:55 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.1.2015 Příspěvky: 966 Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
|
Trup už mám vylaminovaný, křídla hotová se servy. Dneska tam šoupnu motor a uvidíme jestli i servo výškovky. Nemáš foto, kde je vidět jak a kam jsi to servo na ocase umístil ?
_________________ ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub JETI DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
tomaasz
|
Napsal: pon 01.06.2015 21:41 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 27.2.2014 Příspěvky: 107 Bydliště: Český Brod - LMK Říčany
|
A tady servo směrovky - také 9 gr. digitál MG Emax - ale takhle "akrobaticky" to nedělej, servo dej celé dovnitř a ven nech koukat jenom páku ve výřezu + rovné táhlo.
Přílohy: |
IMG_20150601_220751.jpg [ 73.38 KiB | Zobrazeno 1555 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
tomaasz
|
Napsal: pon 01.06.2015 21:45 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 27.2.2014 Příspěvky: 107 Bydliště: Český Brod - LMK Říčany
|
A ještě pohled do kabiny
Přílohy: |
IMG_20150601_220910.jpg [ 72.1 KiB | Zobrazeno 1555 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
Vážka
|
Napsal: pon 01.06.2015 23:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.1.2015 Příspěvky: 966 Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
|
moc díky za inspiraci
_________________ ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub JETI DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Vážka
|
Napsal: stř 24.06.2015 21:09 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.1.2015 Příspěvky: 966 Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
|
Ahoj, dneska jsem neodolal a šel vyzkoušet Filipa. Všechno super, lítá krásně, je dobře vyvážený. Jen ty přistání Nemám teda ještě nastavený mix klapek jako brzdy, ale i tak jsem myslel, že se mi podaří přistát ladněji. Poradíte jak na to? Letadlo mi krásně letí a pomalu klesá, ale když už jsem cca 5m nad zemí a letadlo spomalilo už víc, tak začlo dělat vlnky a nedařilo se mi to ukočírovat tak, aby to v té poslední vlně nezapíchlo čumákem. Nebyla až taková rána, nic se nerozbilo, udělal jsem to tak asi 3x. Ale chtěl bych přistát jako normální běloch hezky na břicho. Potřebuju ty brzdy nebo je to ještě v něčem jiném?
_________________ ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub JETI DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
mab
|
Napsal: stř 24.06.2015 21:25 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.5.2012 Příspěvky: 715 Bydliště: Vyškov, ČR
|
Jaké máš výchylky na výškovce? Tohle vypadá, že to neudržíš na kniplu. U takovéhoto éra to bude pár milimetrů, obzvlášť pro začátečníka. Jinak zkontrolovat těžiště a musí přistávat skoro sám, hlavně si naletět okruh a vyklesat, tzv. rozpočet na přistání. Bydliště máš Brno, tak v případě nouze bychom se mohli někde potkat, větroňů už jsem pár prolétl
_________________ x9d, x-lite pro a pár poletuch
|
|
Nahoru |
|
|
Vážka
|
Napsal: stř 24.06.2015 21:30 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.1.2015 Příspěvky: 966 Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
|
Díky to budu rád, když bysme se mohli potkat. Budu teď 14 dní pryč, tak bych se pak ozval a naplánujem to.
Jinak ty výchylky mám asi moc velký, jak jsem teď koukal. Nastavím to prozatím podle návodu. Byl jsem asi moc natěšenej a některý věci nebyly úplně doladěný, ale jinak to krásně letělo, mám i tak radost.
_________________ ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub JETI DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: čtv 25.06.2015 5:58 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
Vážka píše: Díky to budu rád, když bysme se mohli potkat. Budu teď 14 dní pryč, tak bych se pak ozval a naplánujem to.
Jinak ty výchylky mám asi moc velký, jak jsem teď koukal. Nastavím to prozatím podle návodu. Byl jsem asi moc natěšenej a některý věci nebyly úplně doladěný, ale jinak to krásně letělo, mám i tak radost. Pokial ti to robi vlnky tak je midel tazky na cumak.
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
Vážka
|
Napsal: čtv 25.06.2015 6:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.1.2015 Příspěvky: 966 Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
|
Tzn. ubrat váhu v čumáku? Ty vlnky to dělá jen při přistávání, když ztrácí rychlost. Ale když ho dám na body dopručeného těžiště, tak je vyvážený. Ale je pravda, že píšou, že tohle nastavení je pro začátek pro klidnější éro a že pak můžu posouvat těžiště kousek dozadu.
_________________ ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub JETI DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
jio
|
Napsal: čtv 25.06.2015 6:21 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 18.8.2005 Příspěvky: 4945 Bydliště: Šternberk, ČR Obrázky: 0
|
LV píše: Pokial ti to robi vlnky tak je midel tazky na cumak. Spíše bych řekl, že než vyvážení je problém v hlavě ve strachu z blízkostí země. To pak začne kvedlat s výškovkou a model tím sám rozháže. Pokud by do výškovky nešahal, tak by asi přistál ladně sám.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|