Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno. Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7461 Bydliště: ČR Obrázky:8
_ "Modely" v měřítku 1:1 mne fascinují. I když má velmi specifické parametry Dojezd a Pořizovací náklady velmi se mi ten nápad líbí a před tvůrcem Claudius Gebhard hluboce smekám. Zejména když si vzpomenu na osobní velmi dávné setkání s jedním kusem originálu. Vždy mne šokoval její dojezd na volnoběh. Ten téměř neexistoval. Po vyhození kvaltu začala zpomalovat jak se zataženým ručňákem, z 10km/h stála téměř "na fleku". Z fotky v odkazu u nabíječky (a SPZ) se zdá, že má "typovku" pro používání na pozemních komunikacích. _ Raději už přímo odkaz Nová elektrická Niva realizace za 4 měsíce, pokud dobře chápu _ Vypíchnutí některých dosažených (velmi specifických) parametrů, možná někdy v pokračování. Nemálo asi učinila vstřícnost zaměstnavatele Energiequelle GmbH a jistá propagace filozofie společnosti.
Registrován: 29.9.2005 Příspěvky: 2388 Bydliště: Doma
je to jeden z projektu, kde se radeji nehledi na naklady, protoze cilem je aby si tvurce sam sobe dokazal "ze to jde" i kdyz je vysledkem predrazeny mizerne pouzitelny bastard..
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7461 Bydliště: ČR Obrázky:8
Když vezmu do úvahy: 37kilowattový elektromotor AKOE 132.11.2 (124 V) a akumulátor o 34 článcích InnoPower LFMP 200AH (24,8 kWh), S 1 360kg, celk. hmot. 1 610 kg, tak zapřáhnout přívěs o hmotnosti 1 490 kilogramů, mi přijde jako špatný vtip. Dojezd 100 km, pro dané pracovní využití adekvátní. Snad jako taška na svačiny, když je obchod nedaleko. _ Takový pravověrný off-road se stálou čtyřkolkou, redukcí a uzávěrkou, co navíc jezdí na baterie, ten bych chtěl vidět při ukázce průchodnosti v terénu velký svah, hrby bláto a úzká lesní cesta sevřená šikmými boky vzhůru. _ To orig. Lada Niva 4x4 trvale, s 1600cm3 benzinem (později Lada Taiga) stoupala přes 55% a brodila až 60cm. Kolovala historka, že když borec omylem sjel strmou uličku se schody dolů otočil rozjel a s vytočenou 1 vyjel zpět
Registrován: 29.9.2005 Příspěvky: 2388 Bydliště: Doma
Originalni Niva taky vazila neco pres 1200kg.. ona teda nebyla zadny zazrak, jeji “kult” prameni spise z toho ze to bylo doslova a do pismene jedine terenni auto se 4x4 ktere se dalo u nas za socialismu soukrome koupit, protoze pokud si pamatuju Aro mely pouze podniky na pridel.. takze ano, terenni auto, ale nebylo s cim srovnavat.
a kdyz clovek srovna treba dnesni Nivu s Jimnym (drive samurai) coz je stejna trida, tak Suzuki natrhne Nive prdel. V zime teda s dvema pytlema cementu v kufru, ale natrhne.
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7461 Bydliště: ČR Obrázky:8
V tomto příspěvku je uvedeno, že ač drahý tak ARO M-461 šel koupit i soukromníkem. M 461 si mohl pořídit i soukromník /-/ Nevíte někdo jak to bylo s vozy GAZ 69? _ Vím že pár milovníkům veteránů se nějak podařilo pořídit si Jeep Willys. Jeden servisák s ním denně jezdil. A nějaký horlivec kdesi (kam přijel poprvé) vzbouřil sonyboje, že k nám přes hranici pronikl vůz US Army.
My jsme měli ARO ale to bylo už použité z podniku Geodézie -předtím s ním jezdili zeměměřiči. Nevím ale jestli to bylo přesně za socíku - někde na přelomu. Gazík prý oproti ARU hodně žral.
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7461 Bydliště: ČR Obrázky:8
Našel jsem tenhle odkaz kde jsou spotřeby M 461 dle roku výroby 1957 max.rych 80km/h, spotřeba 24L/100km 1959 max. rychlost 90km/h, spotřeba 21L/100km, 1964 max. rychlost 100km/h, spotřeba 17L/100km Historie ARO /-/ Výměna karburátoru Carfil W207 za JIKOV 40SOP pro snížení spotřeby spotřeby před a po neuvedeny
Pro GAZ 69 je odkazů o dost víc. Ovšem rozptyl údaje l/100km je obrovský. Příčiny jsem detailně nezjišťoval. starší verzie GAZ-69M s "malým" motorem o objemu 2.120 ccm 14 l v létě při ustálené rychlosti 30 - 40 km/hod GAZ-69 / TTD Technický průkaz na těchto stránkách vyfoceného gazíku popisuje spotřebu 15,3 litru na 100 kilometrů při rychlosti 60 km/h. Kolem 15 skutečně polyká, ba spíš 16, v terénu se však jeho žízeň pochopitelně zvýší GAZ 69: gazík neboli ruský jeep dle techničáku 15.5l/100km při 60km/h Dalších sedm odkazů s klíčovým slovem "spotřeba" si zájemci najdou zde . Stropy jsou V terénu si vezme Gaz 69 různě, dle charakteru cesty, ale průměr kolem 25 l /100km by byl snad reálný. Spotřeba paliva v létě - 20 l /100 km /-/ Spotřeba paliva v zimě - 23 l /100 km https://www.google.cz/search?q=gaz+69+s ... CA4&uact=5
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru