HavelAircraft píše:
To se ani nebavím o těch který si sťežujou že mašina stojí a zbytečně pálí naftu. To si pak zase všichni budou stěžovat že je ve vlaku zima a netopí se.
Mám si to brát osobně, nebo to bylo o jiných "těch"? Bavil jsem se o nákladním vlaku, který veze dřevo. Tam se moc netopí. Ani tomu strojvedoucímu neni zima, když ani nesedí v mašině.
To s tim opotřebením, složitým startováním a spotřebou - no dejme tomu. Chápal bych třeba čtvrt hodiny, ale neznám konkrétní čísla. Jestli dvě blafající nákladní lokomotivy za hodinu stání spálí míň nafty než při startu? No možný je všechno. Spíš mi to trochu připadalo tak, jak psal dudaj. Ale můžu se mýlit a tak sem vytvořil tohle smetišťový téma. Možná se někdy zajdu zeptat rovnou toho strojvedoucího. Pravděpodobně mě ale pošle někam....do pryč:).
HavelAircraft píše:
Jo jsou to taky lidi nemusí v práci mrznout jen proto že někomu se nelíbí proč mu běží mašina na volnoběh.
Tohle je prostě jen o lidech a jejich ohleduplnosti. Mám poblíž sousedy, kteří bydlí u autobusový zastávky. Autobus tam např. ve 4 ráno stojí a vrčí třeba půl hodiny. Budí je to. A ano, je to proto, aby šoférovi nebylo zima. Aby si nemusel třeba oblíct bundu. Je to pochopitelné, musel vstávat ráno, zima tam je, tak jakýpak copak. Ale dá se to dělat i jinak. Když mi bylo 15 a jezdil jsem na fichtlovi, tak jsem třeba při jízdě kolem kočárku vypnul motor a pak jsem to zas opodál zapnul. A taky jsem nemusel, nikdo mi to neříkal a lepší požitek by byl přidat plyn - mládí vpřed :-).