Pravidla fóra
Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno. Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.
Autor |
Zpráva |
hipa
|
Napsal: ned 26.08.2018 20:41 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 24.7.2013 Příspěvky: 414 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
automet píše: A to uz preco? Nemáš rád motorkáře
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
automet
|
Napsal: ned 26.08.2018 22:21 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 28.2.2014 Příspěvky: 1879 Bydliště: Blatnica, SR
|
... mam rad. Jazdil som na "tazkej" cez 10r, a to este neboli motorky pre pidimuzikov /velkostou a hmotnostou/... Dialkove som pouzival rovnako ako na aute. Ak budes v SR, a niekto sa ti uhne az za krajnicu v kolone, tak si ma stretol. Robim to kazde rano. Ale dialkove do oci fakt neznasam
|
|
Nahoru |
|
|
JirkaA
|
Napsal: pon 27.08.2018 8:53 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 17.8.2008 Příspěvky: 6902 Bydliště: Moravský kras ČR
|
jyrry píše: Automobilisti mi jsou šumák, oni mně dělají horší prasárny, když jedu na kole....
Hm, takový přístup má asi víc pumpičkářů.. Potom se ale nesmí divit, že se ostatní účastníci provozu radikalizují a stávají se z nich militantní anticyklisti.
_________________ OK2WY
|
|
Nahoru |
|
|
JirkaA
|
Napsal: pon 27.08.2018 8:54 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 17.8.2008 Příspěvky: 6902 Bydliště: Moravský kras ČR
|
hipa píše: Nemáš rád motorkáře Nechápu???? Vysvětlíš?
_________________ OK2WY
|
|
Nahoru |
|
|
automet
|
Napsal: pon 03.09.2018 18:38 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 28.2.2014 Příspěvky: 1879 Bydliště: Blatnica, SR
|
Mám na elektrokole displej bafang 850C. Stiahol som datasheet aj niekoľko ďalších linkov som prečítal a nedočítal som sa, ako je to napájané. Pod slnkom sa mi zdá, že je tam solárny článok, ale nikde sa nedočítam, či je tam batéria, alebo článok, alebo čo. Ide mi o to, že nerád by som prišiel o "celkové kilometre". Kde sa tie kilometre ukladajú, v "displeji", alebo v RJ v batérii? Má niekto svoje poznatky, ako je tá jednotka napájaná? lebo niekto písal, že sa mu to vyresetovalo... Píšu o batérii, že ju treba aj keď sa nejazdí napájať. Ja by som ju radšej dal /v zime/ do chladničky na 65%. Ak ju ale budem musieť nabíjať, chcel by som ju sem-tam aj trochu vybiť, ale ako? Máte nejaké "udelátka", čo sa iba zapichne do konektoru a vybíja? Ako to ináč riešite, alebo to riešiť netreba? Díky.
|
|
Nahoru |
|
|
pepin
|
Napsal: pon 03.09.2018 22:53 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2008 Příspěvky: 12832 Bydliště: praha 5
|
automet píše: Mám na elektrokole displej bafang 850C. Stiahol som datasheet aj niekoľko ďalších linkov som prečítal a nedočítal som sa, ako je to napájané. Pod slnkom sa mi zdá, že je tam solárny článok, ale nikde sa nedočítam, či je tam batéria, alebo článok, alebo čo. Ide mi o to, že nerád by som prišiel o "celkové kilometre". Kde sa tie kilometre ukladajú, v "displeji", alebo v RJ v batérii? Má niekto svoje poznatky, ako je tá jednotka napájaná? lebo niekto písal, že sa mu to vyresetovalo... Píšu o batérii, že ju treba aj keď sa nejazdí napájať. Ja by som ju radšej dal /v zime/ do chladničky na 65%. Ak ju ale budem musieť nabíjať, chcel by som ju sem-tam aj trochu vybiť, ale ako? Máte nejaké "udelátka", čo sa iba zapichne do konektoru a vybíja? Ako to ináč riešite, alebo to riešiť netreba? Díky. většina dnešních obyč tachometru už umožnuje po výměně baterie si tam nacvakat puvodně ujeté kilometry, navíc i na elektro--cyklo displey by asi mělo jít umět si přenasastavit obvod kola, podle reálně použitého pláště--detailisti mohou i ladit podle navigace--chce to ale ladit na rovinaté trase a na ustálené rychlosti. lion baterie mi bylo doporučené na rozdíl od lipol baterií na zimu nabít na plno a víc neřešit, žádné uskladnovací nabití, jako u lipol. Osobně, z plně nabité, na zimu uskladněné baterii i když je lion uplně dobrý pocit nemám a když už nabiju na uskladnění do plna, na chvíli zapnu tu baterii na 12V halogenové žárovky--zapojené do serie--12/12/12V----36V cyklo nabiječka umí nabijet přez 4,2V na článek, z toho uplně dobrý pocit na dlouhodobější uskladnění nemám, respektive ani se mi moc nelíbí těch 4,2v a klidnější jsem, když mi lionky čekají na jaro nabité článek na 4,1V. na cyklo nabiječ--výstupní kabel jde vřadit modelářský wattmetr a reálně i měřit, kolik jsem dobil.
|
|
Nahoru |
|
|
automet
|
Napsal: úte 04.09.2018 9:15 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 28.2.2014 Příspěvky: 1879 Bydliště: Blatnica, SR
|
Do servisného menu sa dostanem, dokonca si môžem ľubovoľne meniť max. rýchlosť do 99, ale nechávam to origo na 27 km/h - toľko som mal od výroby. 25 je ešte dosť málo a 33 /skúsil som/ už moc. Aj obvod kolesa, aj typ voltáže batérie sa tam nastavuje, ale kilometre som tam nenašiel. Zrejme ju nabijem na nejakých 90% a nechám cez zimu tak. Díky, maj sa.
|
|
Nahoru |
|
|
Sunn
|
Napsal: stř 12.09.2018 21:54 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 26.3.2009 Příspěvky: 476 Bydliště: Praha Obrázky: 2
|
Seba píše: Veškerý výkon se řídí regulátorem, který je stejný pro všechny motory,je dělán do 60 voltů, z továrny je nastavena akorát hodnota v ampérech kterou regulátor pustí. Bez připojení k regulátoru se to nedá na displeji změnit, přestože tam je nabidka na změnu v Ampérech,nemá to ale na nic vliv. Nejčastěji se prodávájí motory 350Wat, mají 15a, ten má manželka, ve skutečnosti má příkon max 42V*15A= 630Watt ona se dostala s lipolkama na odběr max 614Wattů. Já mám 19A regulátor a na 10S jsem se dostal asi na 800 Wattů,to vše jen díky nastavení regulátoru.
Tak jsem si taky pořídil TSDZ2 350W/36v s displejem VLCD-5 a baterkou 14,5 Ah z pswpower.com. Montáž v pohodě, jen jsem nechal vyndání starého středu na servisu a zároveň udělat díry v rámu pro držák baterky. Byl jsem to 3x projet a skvělý. Jen se budu muset znova naučit "kulaté" šlapání. Když jedu do kopce, zašlapu a pak si trošku ulevím, torzní snímač to zřejmě vyhodnotí jako rovinku a mírně nepříjemně ubere přípomoc Seba Jen se tě chci zeptat, jak zjišťuješ a příp. měníš hodnotu nastavení regulátoru (viz výše citace)? Díky
|
|
Nahoru |
|
|
automet
|
Napsal: čtv 13.09.2018 6:28 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 28.2.2014 Příspěvky: 1879 Bydliště: Blatnica, SR
|
Snaž sa šlapať vždy v sede. Vtedy to bude OK. Na rovine uberaj prípomoc, lebo to, čo popisuješ mi štandardne robí, ak by som išiel na 5-ke /maximum/ prípomoci po asfalte "bez veľkého kopca". Ja už sa snažím šlapať najviac, ako vládzem, takže 5-ku iba extrémne kopce, 4-ka strmé kopce a takmer všetko čo je asfalt a kade chodia autá idem na 2-ke. Tá ma obmedzenie na 100W odberu z baterky. Na 5-ke krátkodobo aj 820W a 400-600 konštantne. Na 2-ke ideš ako na klasickom ľahúčkom trekovom bicykli. Odmenou za šlapanie sú túry aj okolo 70 km úplne v pohode, v baterke ešte tretina zostane.
|
|
Nahoru |
|
|
Seba
|
Napsal: sob 15.09.2018 8:24 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 5.9.2014 Příspěvky: 416
|
Sunn píše: Tak jsem si taky pořídil TSDZ2 350W/36v s displejem VLCD-5 a baterkou 14,5 Ah z pswpower.com. Montáž v pohodě, jen jsem nechal vyndání starého středu na servisu a zároveň udělat díry v rámu pro držák baterky. Byl jsem to 3x projet a skvělý. Jen se budu muset znova naučit "kulaté" šlapání. Když jedu do kopce, zašlapu a pak si trošku ulevím, torzní snímač to zřejmě vyhodnotí jako rovinku a mírně nepříjemně ubere přípomoc Seba Jen se tě chci zeptat, jak zjišťuješ a příp. měníš hodnotu nastavení regulátoru (viz výše citace)? Díky Já si koupil motory podle toho jaký odběr byl napsán , pro manželku 15A a já 19A, potom jsem namontoval ten modelářský wattmetr, který stále používám,a zjistlil jsem, že hodnoty opravdu sedí. Doporučuji ho používat,zjistí hlavně jak efektivně jezdit, kolik to bere aktuálně v ampérech a kolik už jsi odebral kapacity. Zjistíš, že čím víc tlačíš do pedálu, tak to víc žere, když dáš lehčí převod do kopce a budeš méně tlačit při větší kadenci tak to žere méně. Ještě doporučuji vozit sebou hákový klíč pro dotažení té matky prp upevnění motoru v náboji, díky pnutí to má snahu se to povolovat, taky to v návodu doporučuji zalepit,asi to taky udělám. Programovat odběr se dá, ž jsem tu dával odkaz na ty stránky, je tam i zapojení. Ti co chtějí mít možnost vše měnit podle sebe používají displej LCD3, nastavují už ale vše co tě napadne, pro mně naprosto zbytečné. Význam má pouze nastavení proudu, povolení vysokého napětí 14-15S ,ale to já nebudu dělat. Můžeš si změnit podporu podle příšlapu na Eco atd. Celé pojednání je tady, ale je to už 140 stran, je to čtení na zimu. https://endless-sphere.com/forums/viewt ... start=3425Jsou tam odkazy na zapojení regulátoru. https://github.com/OpenSource-EBike-fir ... e-on-TSDZ2Je tam všude plno odkazů i na regulátor,ale já se v tom nebudu hrabat , mi stačí jak to jezdí. Já si hlavně vypnul omezení rychlost,to jde udělat bez problému na displeji.
|
|
Nahoru |
|
|
Sunn
|
Napsal: sob 15.09.2018 10:17 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 26.3.2009 Příspěvky: 476 Bydliště: Praha Obrázky: 2
|
Seba
Díky za info. Ten klíč jsem si už pořídil, tak uvidím, co bude dělat můj rám. Kdyžtak dám do závitu trochu modrého loctitu.
Omezení rychlosti u mého displeje vypnout nejde, jen nastavit na max. 45 km/h.
|
|
Nahoru |
|
|
Sunn
|
Napsal: sob 15.09.2018 13:13 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 26.3.2009 Příspěvky: 476 Bydliště: Praha Obrázky: 2
|
automet Teoreticky to mám zmáknuté, ale občas na tu plynulost šlapání zapomenu. Všiml jsem si toho právě ve velkém kopci (Praha-Petřín), kde jakmile trochu povolíš tlak na pedál, skoro stojíš Jinak mám podobné zkušenosti s dojezdem - minulý rok jsem měl na víkend půjčené kolo z PRE. Nějaká přestavbová sada na kole KTM, ale tenkrát jsem si motoru a baterky ještě moc nevšímal. Motal jsem se na Šumavě kolem Kvildy, Zadova, Bučiny apod. taky po cca 70 km zbyla ještě třetina baterky. Ještě chci na kolo koupit obyčejné pedály, abych mohl jezdit (a hlavně pak někde chodit) v normálních botách. Teď tam mám staré SPD. Nemáte někdo zkušenost s pedály, u kterých se neudělá hned vakl?
|
|
Nahoru |
|
|
jio
|
Napsal: sob 15.09.2018 14:12 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 19.8.2005 Příspěvky: 4949 Bydliště: Šternberk, ČR Obrázky: 0
|
Pokud jde o "obyčejné pedály", tak zkušenost s pedály je taková, že levnější kovový typ za cca 200 Kč vydrží stejně dlouho jak dražší nad 500Kč v případě, že před montáží na kolo sundám krytku, povolím matici a nacpu tam kvalitní vatelínu z obou stran. Jen pozor na kuličky ať nevypadnou. Pak znovu dotáhnout matici a nasadit krytku.
|
|
Nahoru |
|
|
automet
|
Napsal: sob 15.09.2018 17:33 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 28.2.2014 Příspěvky: 1879 Bydliště: Blatnica, SR
|
Pedaly mam kovove, bez toho "zapinania specialnych topanok". Na ostatnych bikoch som maval umelohmotne a vzdy OK. Na co si treba davat pozor je, ze NIKDY nestrajchnut pri bocnom prejazde, alebo v naklone "zem".
|
|
Nahoru |
|
|
Sunn
|
Napsal: sob 15.09.2018 18:17 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 26.3.2009 Příspěvky: 476 Bydliště: Praha Obrázky: 2
|
automet Na "neelektro" kole jsem pár tisíců kilometrů ujel, tak už neškrtám pedály o zem nebo obrubníky
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Kuta33 a 31 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|