Pravidla fóra


Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno.
Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 284 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 19.06.2017 0:38 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 10419
Bydliště: praha 5
tak pracovně v autě převozitelnou kolobrndu už mám asi finálně dotuněnou, dnes jsem nakonec vyměknul a koupil nakonec na místo přeohýbaných z Liberty kostkácký řidítka, víc už tady asi nepotuním.

pořád mi ale nedají spát ty nové duralové rámy od yadoo,

https://www.youtube.com/watch?v=RqOmZT5_baM

na dnešní trase Praha Zbraslav měli prezentační stánek, tak jsem tam zkoušel prcka s kolama 16-16--20-16, moc se mi to líbilo, je teda pravda, že oni byli zase na srágoru když jsem jim pujčil tu svoji elektročínu :lol:
tak si myslím, že na konci cesty ještě rozhodně nejsem :oops:

ale tu pidičínskou kolobrndu už mám taky omotorovanou a docela dobrý.

Příloha:
IMG_0042.JPG
IMG_0042.JPG [ 77.05 KiB | Zobrazeno 659 krát ]


Příloha:
IMG_0044.JPG
IMG_0044.JPG [ 60.08 KiB | Zobrazeno 659 krát ]


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: pát 23.06.2017 1:48 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 10419
Bydliště: praha 5
Tak prcek už je asi více méně definitivně dotuněnej.

zadní kolo dostalo cosi, jako blatník, Hornbacácký plocháč ohnutý tak, aby sloužil trochu jako blatník, ale spíš jako opěrka na rameno, když ji snáším, vynáším třeba po schodech v metru, abych si na rameno nedával jen zadní kolo.

jako rozšíření uzkého plocháče slouží zvrchu natažený bezpečnostní pás z auta a rovnou jsem si tam i dotuníl jednoduše sundavací--nandavací brašničku na cigára a peněženku---asi nějaká brašnička na foták, bo je fest polstrovaná--popruh na pásek navlíknu na zadek blatníku--tím ten blatník i prodloužím a vepředu se chytnu suchým zipem--jednoduchý, multifunkční, jak na koloběžku, tak i na opasek u kalhot.

u přední obyč brašničky jsem řešil, aby na řidítkách v terénu pořád neposkakovala, nakonec jsem to, bo se mi nechtělo kupovat drahý brašny s rychlozácvakama a nakonec jako vždy zjistit, žče je to stejně potřeba předělat to vyřešil--do vnitřku brašny vyřízlá překližková destička, přez brašnu z venku přišroubovaný zácvaky na pvc trubky--nacvaknuté na hrazdu a přez nácvaky a hrazdu jen přepásané sucháčem---funguje to skvěle, na ty jejich spešl cyklo zácvakobrašny jim už tedy definitivně prdim.

co se osvědčilo, baterie na předním nosiči, to je prostě svatý a ten nosič ty baterky v pohodě zvládá bez nekonečného tunění a ruzných uprav.
jak jsem to vyřešil s batekama u první kolobrndy do přední brašny na řidítka , to je nekonečný příběh--když už to konečně drží díky ruzným konstrukčním upravám, na brašně je jasně vidět, že bude jen otázkou času, kdy se někde uplně prošoupe, nebo odejde nějaký zip a budu zase na začátku---jiná brašna--jiné uložení.

tudy cesta při jízdách i v terénu nepovede už jen z nutnosti chladit v těch brašničkách nějakým komplikovaným zpusobem v případě trvalejšího vyššího odběru regulátor--řídící jednotku--třeba jako u té větší, kde ten regl ofukuji pc pidiventilátorem---kámošovi to bez chlazení už v těch vedrech odešlo.

jako ideální mi přijde tedy tu jednotku--regl přišroubovat zespodu pod ten dělaný hliníkový nosič, který pak bude fungovat i jako pomocný chladič a jen jí zadeklovat k tomu nosiči nějakým deklem plastové krabičky--v gesu si myslím, že nějakou šikovnou doženu, vodotěsné zadeklování neřeším, jen aby na ten regl nelítala přímo voda z předního kola.

pak už by jako jediná elektronika v nějaké brašničce byl z měniče na 12v z pohonné baterie výstup pro USB zdroj do autozapalovače pro dobijení mobilu, navigace, bluietooth repráku---powerbanka se ukazuje, že je zbytečný opruz jak váhově, tak nutností stejně ji dobijet--usb napájecí výstupy z pohonné baterie , je v tomto případě podstatně smysluplnější, mám to tak na té větší koloběžce a vyhovuje mi to víc--zdroj bez starostí, bo pohonnou baterii nabijet nezapomínám.

V základu jsem si tedy vyzkoušel jak velkou--26-20, tak i malou 16-12 koloběžku, ta malá s vyšším vášlapem mi v terénu baví víc, ale problém je ten už opravdu levný čínský rám, to už je opravdu při jízdě v terénu cítit, jak pruží a poruznu se překrucuje, takže výhledově v rámci možností pořídím do terénu střední koloběžku 20-16 ale rám už opravdu od seriozního výrobce--jde mi v podstatě pouze o rám, bud ocelovou-Kostka, nebo Yadoo--ta nová řada s duralovým rámem, od Kostky se mi líbí ta jejich základní ekonomická střední řada s možností zvýšení nášlapu přesazením zadního kola do spodní díry, a navíc ještě stále s klasickou roztečí pro náboj kola 100mm, takže se mi tam stále vejde v pohodě elektrokolo,u Yadoo se obávám, že na těch duralových rámech je rozteč pouze cca 70mm , to bych byl s elektro nábojem v háji.


přední vidlici bych tentokrát už použil opravdu odpruženou .

pohon by byl, jak jsem už puvodně tak trochu plánoval opravdu jak v předním, tak i v zadním kole--opět bych použil i přední 20ku paprskový, je sice těžší, ale bez starostí s dotahováním , centáží výpletu a i když ani u klasického vypleteného kola jsem neměl pocit, že by se ten středový motor nějak zásadněji hřál, u toho paprskáče je to teplo odvedené podstatně líp.

výkon by byl opět na každém kole 250W, přední jednotka menší 250W s možností navolení asistence přípomoci, zadní rozměrově chladičem 350W větší--výrazně méně se ale v zátěži hřeje , tady bych volitelnou přípomoc neřešil a nepoužíval, zadní kolo by zvyšovalo výkon pouze přez klasický plynový ovladač.

Pohonnou elektroniku už bych chtěl ale tentokrát mít opravdu mimo nějaké ruzné brašničky--teda vyjma nějakého textilního obalu baterií

Prcek je v terénu zábava, ale ten čínský rám to nemuže dlouho vydržet---čínský pláště se tady na té malé koloběžce rozpadli ---vytrhalo a zpřetrhalo se vntřní vyztužení pláště a kola byli samá boule po cca 100km.

oni to psali ale v recenzích i maminky a tatínkové, že ty malé čínské koloběžky ohledně kol--výplet--pláště se hned rozpadlo a výplety museli dát přecentrovat.

na té velké čínské jsem tyto problémy vubec neměl a nemám, ani s výpletem, ani s pláštěma, ale ta malá je opravdu už odfláknutá.

Příloha:
IMG_0052.JPG
IMG_0052.JPG [ 71.14 KiB | Zobrazeno 611 krát ]


Příloha:
IMG_0053.JPG
IMG_0053.JPG [ 109.61 KiB | Zobrazeno 611 krát ]


Příloha:
IMG_0054.JPG
IMG_0054.JPG [ 115.24 KiB | Zobrazeno 611 krát ]


Příloha:
IMG_0055.JPG
IMG_0055.JPG [ 85.4 KiB | Zobrazeno 611 krát ]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23.06.2017 1:50 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 10419
Bydliště: praha 5
Příloha:
IMG_0056.JPG
IMG_0056.JPG [ 103.34 KiB | Zobrazeno 610 krát ]


Příloha:
IMG_0057.JPG
IMG_0057.JPG [ 121.28 KiB | Zobrazeno 610 krát ]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23.06.2017 23:00 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 10419
Bydliště: praha 5
tady ještě jednou ten odkaz na ty řídící jednotky

https://world.taobao.com/item/137293211 ... f5ee562954

tento konektor mi přijde to uplně nejduležitější pro možnost jednoduché volby přípomoci---pokud se nepletu, je uplně jedno, pokud se do něj píchám obyč ledkovým řidítkovým ovladačem, nebo chytřejším LCD ovladačem--navíc mám pocit, že počet magnetu na asiostenční přípomoci je počtem duležitá právě pouze pro chytřejší lcd zobrazovače, aby korektně zobrazovali skutečnou rychlost v režimu tachometru.

ptát se na to u odborníku už jsem vzad, vědí o tom doslova uplný hovno, když jim tu přípomoc rozpohyboval pouze jedním magnetem, tak na to jen čuměj ,jak je možný, že to funguje, když na jedné konkrétní jednotce musí být 6 magnetu a na druhé jiný počet--logicky ,,počet těch magnetu na té konkrétní jednotce má zásadní vliv pouze na korektní zobrazování rychlosti tachometru.

tak uplně jednoduchý to není, ta origo řídící jednotka asi tak nějak počítá s určitým plus mínus počtem otáček, nic méně jednotka s 12 ti asistenčními magnety mi funguje, i když použiji poze do kříže 4 naprosto stejně, jako když použiji i těch 12, naprosto stejná je i prodleva sepnutí, nebo vypnutí--je tam oproti přímého plynu určitá prodleva, ta je ovšem ruzná v závislosti na typu řídící jednotky a u těch chytřejších s možností nastavení přez usb se obávám, že v základu s velice dlouhou prodlevou--napočítám do šesti, než zapne, napočítám do šesti, než vypne--nic mnoho třeba na přejezd přechodu proi chodce, to po sepnutí zvládnu do vypnutí tam a zpět :lol:

Příloha:
IMG_0065.JPG
IMG_0065.JPG [ 137.6 KiB | Zobrazeno 575 krát ]



dnes jsem se stavil v Yadoo, do těch nových duralových ramu do zadu 100 elektromotor nedostanu, nic méně+ mělěli zkušenosti i s elektro a odpruženými vidlicemi a jednoznačný názor--20 ka přední kolo a odpružená vidlice není boha dohnat na váhu dospělého člověka, dvacítkové odpružené vidle jsou stavěné na váhu děti--tudy cesta tedy opravdu nepovede, nároky mohu mít až u vidle na 26 kové kolo.

tak to nakonec vypadá teda opravdu na kostkácký rám--trochu mám teda ted nervy, že prý kostka nemá žádný rám s možností zvýšení zdvihu přesazením zadního uchytu kola--gooogloval jsem, a fakt jsem nenašel, ale nemužu si pomoct, minulou neděli jsem na takový rám v kostkovské prodejně koukal--20-16 a cena pod 6k

kdybych ale fakt koukal blbě, asi bych to nelámal ještě přez koleno a zkusil ještě tady tu čínu.

https://www.nejlevnejsisport.cz/kolobez ... gKdrPD_BwE


v případě, že jsem se opravdu nespletl v případě kostkovské kolkobrndy v tom, že má zadní rozteč 100mm a volitelný zdvih, stejně zvažuji, že bych po něm chtěl raději zakázkový rám bez těch X KOVÝCH PIČUSU NA NÁŠLAPU, obvyčejný skejtácký samolepící grip mi přijde lepší, k tomu jsem přilepený botou i ve vodě a bahnu.

uvidim, nějak to vyplyne, žádná křeč, finančně sranda oproti f3x kompozitu s nejistým výsyledkem už při záletu :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24.06.2017 13:18 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 2464
Obrázky: 1
Nevím zda trefím vlákno. S tímto návrhem k LiPol sadě(menší) jako"BOOSTER"k LiIon sadám s větší kapacitou
v podstatě kryjí krátkodobější proudové špičky, na které LiIon nestačí. Nebylo by tedy od věci nedávat
LiPol jako součást LiIon, ale mít je trvale připojeny (jasně že přes konektor) k ESC.
Jen při "tankování" = připojení čerstvé LiIon, by bylo vhodné nejdřív "POMALEJŠÍ" vyrovnání napětí článků.
Ty LiPol zde ve skutečnosti zastupují KAPACITORY. (Výhody/Nevýhody Kapacitor versus LiPol popsány na www)
Při dnešních cenách u LiPol (přes některé nevýhody) jednoznačně vede cena.
Jinak neustále smekám před PRŮKOPNICKÝM přístupem takového řešení-spojení.
==edit02 už vidím že to patřilo sem
Téma: Otázky kolem zatížitelnosti (měkkých) lion 18650
... otázky zatížitelnosti (měkkých) lion 18650 str. 12


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pon 26.06.2017 0:16 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 10419
Bydliště: praha 5
guchar píše:
Nevím zda trefím vlákno. S tímto návrhem k LiPol sadě(menší) jako"BOOSTER"k LiIon sadám s větší kapacitou
v podstatě kryjí krátkodobější proudové špičky, na které LiIon nestačí.


zatím se nakonec zdá, že krátkodobé špičky v případě 250W pohonu v pohodě pokryje jedna 10čl sada lion sony--max 30A připojená XP alespon k další druhé měkčí 10čl sadě lion, oproti tvrdým lipol, je to samozřejmě znatelně měkčí bláto, ale stačí to, navíc odpadá starost lipol hlídat přez externí pípák, bo 36V jednotky jsou stavěné na vypnutí plus mínus--30V--pro tvrdé lipol smrtící, pro lion ovšem vypínání na jistotu, takže na prasáka jde v případě lion článku nakonec přiřadit ještě jeden XP lion článek a jít s napětím lion ještě pod 3v na článek--s rozumem při nízkém odběru, dalších cca 5-7km--11 článku lion opět vypne jednotka pohonu na 30v.

v případě 500 a více watového pohonu, to ale chce už určitě jít pro pravidelné ježdění při takovém potřebném výkonu na pohonných 48V a smířit se s tím, že při kapacitě baterek cca 10000ma to nedá pravděpodobně víc, jak 30km motorkářského režimu a to ještě s rozumem, kdy opravdu zvážíš, jestli 500m krpál chceš nahoru demonstrativně vyjet, nebo spíš jen s přípomocí rychlosti chodce vytlačit.

paradoxně tak trochu se začínám dostávat k zjištění, že je ohledně spotřeby uplně jedno, jestli jedu na rovině na nejnižší watovou přípomoc nízkou rychlostí kterou mi přípomocnou watáží dá, nebo nejvyšší přípomocí--ovšem stále v režimu, že jen tu rychlost ta přípomoc udrží a já se stále ještě efektivně odrážím nohou--přípomoc jen kopne při snížení rychlosti--zjednodušeně, pokus se chci jen více méně vozit,tak to je pro 10km na koloběžce cca 3500ma, pokud chci mít pocit, že si jen pohonem vypomáhám, 20km, kolo na tom bude efektivněji rozhodně líp, nic méně zázraky se opravdu nedějí.

no ale fakt super, včera cca 45km, dnes cca 30km, poprvé letos na Raný,vyhrabal jsem tam za Lounama směrem Citoliby nějaký trasy, tak jsme je prubli, bo to udolí v okolí Rané je faKT BRUTUS tam vidíš 50km, kam nikdy nedojedeš :lol: tady v pohodě, lesní cesty, paráda, vesničky bez výrazného automobilového provozu, jako bonus v jedné hospudce kytarista ze skupiny karamel, tak jsme pokecali i o tom rockerském životu a jeho utrapách :lol:

PS: jinak včera jel na té mojí brutus čínské pracovní kolobežce kámoš a pravděpodobně dal na jednom sjezdíčku její maximálku na příč vývozu do celé zemekoule nepřekonatelných 52kmh :lol: já bych vyměknul už na tachometru při 30kmh :lol:

co je ale dobrý, když jsme to pak probírali, taky už uvažuje o cyklistické přilbě :lol:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 26.06.2017 14:46 
Mazák
Mazák

Registrován: 1.1.2008
Příspěvky: 2253
Bydliště: Ban.Bystrica
No ja som len zvedavy dokedy na tom vydrzis stat. To kolo je predsa len lepsie aj si posedis. A dufam , ze striedas pri pohonu nohy, aby si nezacal z toho krivat.

Odoslané z P00C a podpis odstránim


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 13.08.2017 1:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 10419
Bydliště: praha 5
tak minulý týden NOVOHRADSKÉ HORY--DOBRÁ VODA, penzion v podstatě, jako by byl uprostřed sjezdovky--krpál nahoru, krpál dolu, byl jsem tam s klukama na kolech, ty nakonec kola pouze sundali z aut , zaparkovali do garáže penzionu a celý týden mastili karty :lol:

s elektobrndou pohoda, jen se nájezd v kopcovitém terénu snížil z nějakých 10000ma--40-50km, na max 30 km, ale jinak pohoda, je to opravdu super , že --hele kopec jako kráva---noo,ale mě je to uplně jedno.

opruz je to nabijení sad na další dny, tady jsem byl v pohodě--penzion--220v, takže bez problému, navíc sad na nájezd cca 30km na den mám asi 4 a v autě ještě 3 externí autobaterie co dají cca další tři dny nájezdu 30km.nic méně ohledně sady na jistotu denního nájezdu s rezervou jsem se dostal k lion o kapacitě cca 12000ma

dvě 3p sady lion 18650---mám ale pocit, že i v případě 3P spojení článku, nějaká energie mizí ve výrazně kopcovitém terénu pouze v podobě tepla a výhodnější by opravdu bylo, mít pouze jeden článek 6P

v každym případě ale paráda, i prales v chráněném uzemí se dá projet skoro na motorce paráda NESKUTEČNÁ, KOPEC NEKOPEC,zítra ještě musím něco pracovně pošušnit , ale pak se snad zadaří odjezd směr Kokořín, než se to ve středu zase s počasím podělá.

nic méně jasně se ukazuje, že nějaká týdenní rodiná dovolená na elektrokolech někde ve stanu bez přípojky 220v a možnosti nabijení je totál neprustřelná--denní nájezd je cca 10000ma při 36 volt, to dá s odřenejma ušima jedna ještě v dobré kondici 60A externí autobaterie .

bez 220v je opravdu potřeba počítat, co je a není reálné.

těžko bude i stíhat nějaký PB lidl nabiječ max 4A 12V, když z tý baterie sosám pro 36V 4A modelářským nabiječem--když jsme dva--tak 8A

ale jinak super :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 13.08.2017 9:33 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 2464
Obrázky: 1
:) Takovej blbej nápad, zelenýho dobíjemí. E-kolo s rekuperací jako GENERÁTOR. Dát do stojanu á la rotoped,
_a polovinu denní trasy "odrotopedovat" v režimu NABÍJENÍ BATEREK. (Možno nabíjet celou sadu v serii 36 V ?)
(- Prosím nezabíjet. Ď )
- Nějak mi vypadla z paměti část týkající se (řídící jednotky/různé počty magnetů/?SNIMAČ OTÁČEK"/"ŘÍZENÍ")
_Dnes mne to docela zaujalo. Skoro bych řekl, že když snímač FUNGUJE DIVNĚ / NEFUNGuJE . Pak program
_v mikro-procesoru řídící jednotky, přejde do nějakého NOUZOVÉHO REŽIMU, aby to aspoň nějak fungovalo.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pon 14.08.2017 13:49 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 10419
Bydliště: praha 5
:lol: tak to je opravdu blbej nápad :D víkend Dám v pohodě z externích autobaterii na vice dni to vyřeším poplatkem v nějakém tom kempu třeba v recepci a externí autobaterie použiji jen na řekli svícení.případné na elektrickou deku.nebo autoledničku.Da se stáhnout měničem ze 3 na 1 A to v pohodě stačí.výhledově bych ji chtěl posunut o nějaký termostat
Aby mechladila zbytecne Moc.
Ted jsem na kokorine je to Rady super ale ve středu mA zase prset tak uvidim.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 14.08.2017 14:09 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 955
Bydliště: Jaroměř
Obrázky: 0
pepin píše:
...ale ve středu mA zase prset ....


Já Ti rozumím :lol: baterky jsou v podstatě svinstvo, podívej, co to s námi dělá :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 15.08.2017 0:27 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 10419
Bydliště: praha 5
Teď jsem zrovna v pohodě zjistil jsem že zásuvku 220 ml 2 metry od auta.
to co mě ale překvapuje ta koloběžka ve spojení s tím psem je Ženeskutečné lepidlo na komunikaci s lidma. asi jak je ten předtím vypláznutým jazykem závěsu za tou mojí koloběžkou tak to v těCh Lidech vyvolava pozitivni reakce.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 15.08.2017 7:40 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 2464
Obrázky: 1
PES je vždy katalyzátor mezilidské komunikace. Jednak s PEJSKAŘI co doma psa mají, ale i s těmi co by jej
chtěli, ale z nejrůznějších důvodů nemají (či mít nemohou). Pokud pes nemá jazyk "U VESTY", vybírá si jemu
sympatické lidské protějšky ke komunikaci sám. Buď proto že z nich je cítit ten JEJICH PES, nebo jen tak.
Pozoruhodné na věci je, že PSÍ (ZVÍŘECÍ) INSTINKT je téměř neomylný. Znám řadu manželství, které
dal dohromady PES(-i). (Manželství mých rodičů i to moje jsou taky tohoto druhu.)
A je i dost takových případů kdy "PSÍ ZNÁMOSTI" přetrvaly, i bez ohrožení CESTOU K OLTÁŘI.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: ned 20.08.2017 23:32 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 10419
Bydliště: praha 5
tak Kokořínsko naprosto super, nakonec jsem v uterý kuli středečnímu dešti nevyměknul a vrátil se až dnes, nadrandili jsme tam s čubou asi něco málo přez 200km, denní nájezd držím pod 40km, to ji tak nějak vcelku vyhovuje a kapacetě baterií na té mé kolobrndě v kopcovitém terénu i když už s hodně odřenýma ušima v podstatě taky, i když občas jsem dojížděl už opravdu pouze na nožní pohon :lol:

na druhou stranu jsem se s tou kolobrndou a předním hnaným kolem , když si mohu pomoct při tlačení po pařezech ve stráni dodrápal po ruzných turistických stezkách i do míst, kde to nikdo nejezdí--nedře ani na horském kole, občas ale ani tak nezbylo, než tu kolobrndu někde nosit, po pískovcových schodech už to jinak hold nejde :oops:

Kemp ve Mšenu kde jsem byl je podle mého tady na té lokalitě z kempu nejlepší volba, zvlášt pro modeláře s nějakou epp poletuchou, z jedné strany kempu velké vymazlené fotbalové hřiště s plochodrážním okruhem--od tud by ale modeláře s modýlkem asi hnali, nic méně na druhé straně kempu druhé fotbalové hřiště--to už i když opět velíké a pravidelně sekané, tam by se létat dalo v pohodě--tam jsem byl odkázán, kdybych si chtěl vzít příště na zahánění podvečerní nudy golfové hole.

kemp je v podstatě zázemí pro ty dvě hřiště, navíc díky fotbalové aktivitě--asi nějaké soustředění mladochu tady jede restaurace stylem--snídaně--večere i pro veřejnost.

v týdnu jsem tady kempoval v podstatě pouze já, až na víkend najeli nejspíš pravidelnější osadníci--pronajímají tady k ubytování karavany.

no prostě paráda, nacvakal jsem tady pár fotek--většinu fotím panoramaticky, tak se nelekněte, když třeba někde uvidíte na fotce dvakrát stejnýho psa ,nebo barák zlomený v puli :lol:

http://pepin65.rajce.idnes.cz/Kolobrnda/#IMG_0384.jpg


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 27.08.2017 23:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 10419
Bydliště: praha 5
tak tento víkend proběhnul na kolobrndách s drahou polovičkou,sice fajn, že jsem s maminou strávil zase nějaký čas, ale fakt už moc nechápu, jak to muže vydžet ve společné domácnosti chlap s ženskou každý den, mě to přišlo docela náročné i když šlo jen o pátek až neděle, zaplat pánbuh, že už je ona zase ve svém a já taky zase ve svém :lol:

nic méně k pohonu lion--ty baterie jsou opravdu měkký, takže nezbyde, než opustit svoji prvotní variantu, kdy mám na denní nájezd rozdělené baterie do dvou lion sad--třeba 3P-o kapacite cca 6400ma a druhou sadu 2P o kacacite cca 4200 ma.

teoreticky pohoda, na jednu sadu jedu někam--druhá sada by mi měla dát omezenější kapacitu na návrat , nebo obráceně, systémově super, ale v principu znamená to rozdělení sady na dvě v kopcovitém terénu kratší nájezd z duvodu vyššího zatěžování lion baterií, které pak v trvalejší zátěži část energie pouze vytopí ---rovina, na 3P sadě vysosám na wattmetu přez 6500ma, kopce--,na stejné sadě mi to vypne při vysosání necelých 5000ma--zbytek jde opravdu jen do tepla přetěžovaných lion baterií--myslím,a zdá se mi že ani ty tvrdé, neumí být tvrdé setrvale delší dobu a chtít i od dobré lionky trvale víc, jak 5A bude znamenat jooo ---dám---ale počítej s tím že v takoivé setrvalé zátěži i něco a né zanedbatelně málo pouze vytopím.


jinak jsem řešil na to kempování i ledničku--klasická auto lednička opravdu žere, navíc neskadná krabice, do který se stejně nakonec prd vejde i nějaká petka s pivem, colou, nebo sodovkou, tak jsem zkusil ušít vak z folie co jsoui na střechy a používají se na obaly na letadla--křídla, ten vak jsem ještě prdnul do jakéhosi zatepleného batohu na mimina, na mrazáku namrazil tři petky , v pátek vyrazil a ještě dnes v neděli bylo vše v tom vaku chladné.

Příloha:
IMG_0004.JPG
IMG_0004.JPG [ 108.63 KiB | Zobrazeno 208 krát ]


Příloha:
IMG_0006.JPG
IMG_0006.JPG [ 107.22 KiB | Zobrazeno 208 krát ]


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 284 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Butch, Google [Bot] a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz