Pravidla fóra


Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno.
Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 335 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 13.09.2017 11:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.1.2010
Příspěvky: 1102
Bydliště: PN - SK
pepin: vdaka, skusim sa tu poobzerat a pootravovat :)

novfra: hmm, len kde tie prism clanky rozumne zohnat, keby ich bolo "dostatocne vela", tak sa nebranim ani takym

O zatazitelnosti pouzitych clankov si iluzie nerobim, paralelne zapojenie to isti...


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: sob 23.09.2017 11:21 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12765
Bydliště: praha 5
olisoft píše:

O zatazitelnosti pouzitych clankov si iluzie nerobim, paralelne zapojenie to isti...


tak jsem na ty lionky ze sběrnýho dvoru zdá se nadával předčasne, po pár cyklech nabití a vybití dají při trvalé zátěži z papírové kapacity 4200ma při trvalém zatížení 4A slušných 3500ma, to není vubec špatný.

jinak včera jsem objednal z alzy zkusmo jinou malou koloběžku s papírovou výškou nášlapu 11cm a možností vzadu nášlap ještě snížit, dnes by měla dorazit, tak jsem zvědavej, poctivě jsem si zaplatil možnost zboží vrátit do 60 dnu, pro případ, že to nebude o nic lepší, než ta, co už mám.tak uvidim, plastovej nášlap je tam vyřešenej opravdu po čínsku , to by ale šlo předělat--vyrobit samo domo jiný.

https://www.alza.cz/sport/olpran-kolobe ... gIV2fD_BwE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 23.09.2017 20:28 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12765
Bydliště: praha 5
tak kolobrnda je doma, docela dobrý, určitě lepší a tužší, než ta malá puvodní, nášlap na zadní noze 11cm takže konečně spokojenost, vepředu něco přez 12cm, ale předek mi na odrážení nezajímá, navíc o centák a pul by se dole nechala seříznout přední trubka vidlic, ale myslím, že se na to vyprdnu, zadní kolo mohu posunout ještě do druhého vyššího uchytu a dostat se vzadu ještě níž, ale těch 11cm bylo přesně to, co jsem chtěl, aby se dalo ještě v pohodě odrážet, ale abych ve městě nedrhnul na kdejaké nerovnosti.

stabilita taky už v pohodě oproti té druhé malé kolobrndě, i když je pravda, že už jsem si zvyknul a přišlo mi to už v pohodě, ale když si ji kdokoli pujčil, tak z toho byl vykulenej, jak se mu pořád kvedlaj řidítka :lol: .

totálně odfláklý je tam řešení těch plocháčku pro přišroubování nášlapu, když sem se na ní projel poprvé ještě s origo plastovým nášlapem, tak jsem zvažoval, že ji pujdu vrátit, bo to šíleně plavalo a bylo mi jasný, že bud to nějak předělám, nebo ty sváry uletí hodně rychle, ale stejně jsem už před koupí počítal, že ten nášlap udělám jinej a víc protáhlej dopředu, tak jsem ho zkusil udělat z kusu plovoučky a to už se zdá v pohodě a už se to nepřekrucuje.

spodek plocháču k trubce ale zatím potuním ještě sklem a epoxydem ale i tak počítám, že výhledově se svářečce a trochu serioznějšímu zavaření stejně asi nevyhnu, hned ted se mi to ke klukum na CO nosit ale nechce, třeba jančím zbytečně.

pokud by ta plovoučka šla nějak zásadně rychle do háje, tak bych ten nášlap udělal z hnědý vodovzdorky, to ještě uvidim, výroba toho nášlapu zabrala asi tak max pul hodky, skejtáci taky měněj desky, no tak bych měnil občas taky, alespon by to byl takový nekonečný duvod k tunění :lol:

váhově vychází podle moji váhy opravdu na nějakých 8kg, to je dobrý, kilo sem, kilo tam mi na elektře zase až tak hlavu nedělá a lehký serioznější kolobrndy jsou všechny nízký a samozřejmě cenově uplně někde jinde.

brzdy jsou v pohodě, ale páčky plastový, takže to vyměním, možná použiju ze šuplíku páčky se senzory příšlapu, co mi zbyli z elektrosetu na větší kolobrndy, nebo je přehodím z té puvodní koloběžky.

ráfky jsou dvoupláštový, to je tady v tý cenový relaci opravdu asi jediná vlaštovka, to i kostka dává malé ráfky obyčejné, akorát je budu muset přecentrovat, do boku neházej, ale točej trošku šíšu.

bovden k zadní brzdě je vedenej rámem, to je super, výhledově zase jen předělám zadní vedení, né z boku trubky, ale vylezu ze zadního čela a před, nebo za nábojem kola oblouk zezadu dopředu, už jsem to tak udělal i u těch ostatních koloběžek a konečně už nemusím řešit bud přišláplej, nebo o něco zlomenej bowden, jen si musím počkat, až zase tady v servisu objednají 3m zadní lanka na dvoukola, bo jsem tam minule už kupoval poslední.

Příloha:
IMG_0001.JPG
IMG_0001.JPG
[ 94.47 KiB | Zobrazeno 2928 krát ]


Příloha:
IMG_0002.JPG
IMG_0002.JPG
[ 88.13 KiB | Zobrazeno 2928 krát ]



Příloha:
IMG_0003.JPG
IMG_0003.JPG
[ 108.07 KiB | Zobrazeno 2928 krát ]



Příloha:
IMG_0005.JPG
IMG_0005.JPG
[ 86.48 KiB | Zobrazeno 2928 krát ]




trošku ještě zvažuji tady tu bazarovku

https://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/14 ... ni-kolo-16

dopředu pujde 250W, ale na občasný zablbnutí si prdnout někdy dozadu ještě tady to kolo by možná marný opravdu nebylo, natáhnout kabely tím rámem by šlo naprosto v pohodě, 350W regl se mi tady válí v krabici a nic víc už nepotřebuju :oops:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 18:02 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12765
Bydliště: praha 5
trošku marodim, tak ji pozvolna překopávám na ten elektropohon.

Po podrobnější kontrole sváru a měření křivosti jsem na chvíli propadnul panice a byl rozhodnutý ji vrátit, nakonec jsem se v Alze domluvil, že až naskladní další koloběžky, koupím ještě jednu pro kontrolu, jestli jsem měl pouze smulu na lehce zprasený kus, nebo jde o čínský standart v dané cenové kategorii, nic méně pomalu měknu, kola jsou v ose, jen si hold ten rám mezi nimi tak trošku v pravých uhlech cestuje podle čínského oka, ale nakonec se ty roviny sejdou.

jako kdyby se celý přípravek na svařování rámu skládal pouze z uchytu trubky krku , uchytu patek zadní vidlice a to mezi tim už udrží kus od kusu tak nějak rovně hold jen podle toho, jak kdo z nich je zručný.

základní sváry docela v poho, ale čepy pro brzdy, to je přismrkaný děs běs.

nojo, jenže ono není v této velikosti moc na výběr a navíc u značkových koloběžek není boha koupit osovou rozteč pro elektropohon 100mm, bo používají užší náboje a vzhledem k tomu, že třeba Yadoo Rodstr,
http://www.yedoo.eu/cs/produkt/rodstr-7FxGQh.aspx

který je velikostně cca srovnatelný a díky hliníkovému rámu váží pouhých 7,5kg za 9500kč a ta moje čínská ocelová váží alespon podle mé váhy 7800g za 2200kč, tak mi to lehké čínské zprasení už zase až tak moc nevadí.

co je škoda, že čínana nenapadlo tu tlustou trubku pod stupátkem alespon trochu zmáčknout, aby když snížím nášlap, bylo dole mezi silnicí a spodkem rámu větší vzdálenost--zmáčknutim by se to dalo zvednout o 2cm, ale kdybych měl pocit, že by to byl nějaký zásadní přínos, tak si ji nechám zmáčnout na lisu dodatečně, šlo by to v pohodě, jen se zase bojím, aby tím zmáčknutím trubky ta koloběžka nezměkla.

nic méně při vrchním nášlapu necelých 11cm mám dole pod trubkou u zadního kola 4cm a to pořád jde,v terénu, kde stejně moc nepomáhám nohou není problém zadek zvednout vejš--další poloha něco přez 5 cm, aniž bych musel přeštelovat brzdy--sice špalíky nesedí přesně na ráfek,ale nedrhnou o plášt a zadek stejně ubrzdí prd, jde to zvednout ještě do třetí polohy, tu ale už já určitě nevyužiju, to už je i na občasnou přípomoc nohou nášlap opravdu vysoko.

zdvih na rámu--trubce vepředu je 7cm, to je super, na velký koloběžce tam mám max 5cm.

BMX řidítka se mi zdají na upravu elektro ideální--dobrý základ jako nosný prvek pro pohonnou baterii, pokud ji nechci na nosiči, nebo na rámu--třeba místo lahve na pití.

tady u té koloběžky už se mi snad podaří vyřešit nějaké problémky, které postupně vyplavali na těch předešlých.

zásadní problém je uložení poměrně těžké pohonné baterie, pokud ji chci mít v brašně na řidítkách, tady pujde baterie do pouzdra na foták.

při použití 4200ma baterie se tam pořád vejde i menší foták, když oželím foták, vejde se tam 11000ma---víc, na denní nájezd nepotřebuji.

Brašna je na řidítka připevněna pomocí plastových zácvaku na trubky--střední velikost sedí na pruměr řidítek tady toho Olpranu přesně .

levné, funkční, takže spokojenost, ještě uvidím, teda pokud vyjedu i v zimě a mrazu, jestli nebude ten plast praskat, při teplotách nad nulou to ale bude určitě bezproblému.

zatím pár fotek, uschnul mi lak na palubce, tak jdu tunit dál :D

Příloha:
IMG_0021.JPG
IMG_0021.JPG
[ 89.36 KiB | Zobrazeno 2887 krát ]



Příloha:
IMG_0022.JPG
IMG_0022.JPG
[ 79.84 KiB | Zobrazeno 2887 krát ]



Příloha:
IMG_0023.JPG
IMG_0023.JPG
[ 98.19 KiB | Zobrazeno 2887 krát ]



Příloha:
IMG_0024.JPG
IMG_0024.JPG
[ 96.03 KiB | Zobrazeno 2887 krát ]



Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 19:23 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 18.8.2005
Příspěvky: 4945
Bydliště: Šternberk, ČR
Obrázky: 0
Jen poznámka k té zrcadlovce. Ono se nezdá, ale od vidlice jdou do řídítek docela velké rázy a to tyto foťáky zrovna moc nemilují. Když už zrcadlo sebou, tak spíše do batohu na záda.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 20:05 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12765
Bydliště: praha 5
jio píše:
Jen poznámka k té zrcadlovce. Ono se nezdá, ale od vidlice jdou do řídítek docela velké rázy a to tyto foťáky zrovna moc nemilují. Když už zrcadlo sebou, tak spíše do batohu na záda.


to jsem celej já ,píšu zrcadlovka, ale přitom je to foták v hledáčku s displeem, takže bez zrcadla, Panasonic G1.

letos jsem s ním navíc neudělal ani jednu fotku, ultrazoom canon powershot je přecijenom znatelně lehčí a kvalia fotek na Rajče a mé nároky stačí uplně v pohodě.

kinofilmové zrcadlovky--nikon, praktika - jsem ale na kole vozil také v přední brašně a přežili. máš ale samozřejmě pravdu, že to natřásání jim určitě dobře nedělalo, to byl i jeden z duvodu, pokud pominu velikost, proč jsem už digitál zrcadlovkový nechtěl a jako kompromis koupil právě toho panasonica G1, nakonec ale i ten je příliš těžký a stále veliký na tahání na těch koloběžkách, zvlášt, když k němu mám ještě druhý objektiv, kterej když už někam jedu, nutí mě to vzít si ho taky.

v tomto ohledu jsou ty ultrazoomy opravdu super, až se mi vyprdí ten powershot na tužkovky, necelých 600g asi bych pořídil nejspíš nějaký bazarový ještě starý panasonic, tuším jsem měl kdysi pujčený FZ 28 a fotil docela v pohodě--váha pod 400g a i display na oko ukazoval už docela v pohodě, ten powershot má ještě malý rozlišení očního pididisplee, ale kompozice tam vidět je o ostření se stará automatika, tak mi to nijak zásadně nevadí---teda když fotím nějakou dobu s tím panasonicem a pak zas kouknu do hledáčku powershotu, tak je to samozřejmě šok :lol: ale za chvilku si zase zvyknu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 25.09.2017 23:32 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12765
Bydliště: praha 5
tak základ mám prozatím komplet.

přístrojovka klasika, mobil, blutooth reprák a nakonec jsem tam dal i tachometr, protože na řidítkách po osazení plynem na jedné straně a ovladačem velikosti přípomoci na druhé straně už pro něj není na řidítkách moc místa.

ono by se asi místo našlo, ale to dnešní oblíbené řešení montáže rychloměru gumovým o kroužkem by mě asi přivedlo k šílenství, jak se to někam pořád přetáčí.zvažoval jsem tu přístrojovku udělat z uhlíku, mám tady takovou akurátně tlustou a velikostně dostačující desku, ale je mi ji na takovou ptákovinu líto, stupátko mám taky dřevěný, tak to k sobě i docela jde, pokud bych nakonec dospěl k tomu, že dřevěné stupátko když je mokro klouže a polepil ho skejtovým gripem, dřevěnou přístrojovku bych polepil tapetou s imitací uhlíku.

hlavní smysl té přístrojovky je ale možnost přišroubovat regulátor, aby se dobře chladil a nemusel jsem ho ofukovat zase pc ventilátorem, v těch ruznejch brašničkách, to je pak s chlazením problém, ted mi to přijde už super, pro případ nočního slejváku, když nechám koloběžku venku při finální montáži dám jen nad regl i když by měl být vodotěsný vodotěsný nějakou stříšku, kabeláž a konektory vycházejí na spodek přední brašny--dovnitř brašny--, případně dám pro kabeláž nějakou pidi brašničku ještě tady pod tu brašnu, to ještě uvidim.

ted už jen počkat, až dorazí pohon a až mi ho přepletou do 16 kového ráfku na koloběžku.
nakonec jsem se rozhodnul, že tu puvodní malou kolobrndu rozebírat nebudu a tady tu osadím uplně nově, to loukotové celohliníkové kolo na puvodní malé koloběžce je přecijenom těžší, než klasicky vypletené drátové , takže uplně nadšený z něj nejsem.

jeden regl mám doma, plynový ovladač s indikací stavu pohonné baterie taky, tak šlo v podstatě už jen o motor, případně asistenční ovladač příšlapu, ale to bych sebral z té malé druhé kolobrndy na ježdění do práce už s čistou hlavou a bez výčitek, že rabuji.

na Epohon mají ve výprodeji několik ks 250W předních kol za cca 2300kč, bohužel prvotní nadšení pohaslo poté, co jsem jim dnes ráno zavolal a probral s nimi, co by pro mé použití znamenalo, že ty výprodejová kola nemají připojení hallových senzoru---záleží prý na konstrukci elektroniky réglu, tak jsem zkusil na ten svuj régl zapojit pouze na fáze modelářský motor a opravdu smolík pacholík, motor sice točil, ale sekal se.no nic, tak jsem zamáčknul slzu ,vlezl na bazoš cz ,tam vyhrabal zánovní přední kolo 250W --majitel přešel na výkonnější motor--a cenu nakonec ukecal na 2500kč, takže veliká spokojenost, bo nové kolo s hallovými senzory z Epohon by mě stálo 4500kč, to už by bylo lepší koupit zase celý set, za 5600kč.

nakonec po usmlouvání té bazarovky na 2500kč mi prodejce odkázal na poslední fotku z bazarové inzerce a k mému překvapení je součástí toho kola v té ceně i regulátor, takže spokojenost veliká.

vzhledem k tomu, že ten olpran má ráfky stříklé na žluto, ovšem tuším 26-28 drátu na rozdíl od epohonu, který má 36 drátu musím dát přední ráfek nový, 36 drátový--ten mám už z doby, kdy jsem stavěl tu puvodní malou kolobndu, ale nakonec koupil to loukotové kolo.

ráfek je ovšem stříbrný, tak jsem uvažoval, že bych jak ráfek, tak motor před výpletem stříknul, stavil jsem se u lakýry, základ na lehký kovy měl, barvu koloběžky se mu na těch trubkách nakonec taky podařilo nasnímat, ale asi se na to stříkání vyprdnu, bo jednou pro vždy už by to bylo žluté kolo a těžko bych ho pak měl možnost použít na nějaké jiné koloběžce v jiné barvě, takže to vyřeším asi jen žlutými samoloepkami--na vnitřní obvod ráfku po obou stranách u výpletu proužky a na boky motoru z každé strany bych si nechal vyříznout dva žluté kroužky, ale to se ještě uvidí, houby se stane, když to přední kolo bude stříbrný.

Příloha:
IMG_0025.JPG
IMG_0025.JPG
[ 86.07 KiB | Zobrazeno 2851 krát ]



Příloha:
IMG_0031.JPG
IMG_0031.JPG
[ 75.59 KiB | Zobrazeno 2851 krát ]



Příloha:
IMG_0032.JPG
IMG_0032.JPG
[ 93.53 KiB | Zobrazeno 2851 krát ]



Příloha:
IMG_0033.JPG
IMG_0033.JPG
[ 92.15 KiB | Zobrazeno 2851 krát ]



Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 26.09.2017 19:25 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12765
Bydliště: praha 5
dnes jsem ještě trochu potunil usazení zadního kola, sice ho drží v poloze střední výšky podložka z háčkem do rámu, ale jistota je jistota, sice v případě vyndavání kola to ted znamená povolit 4 matky, ale zatím jsem z koloběžek vyndaval kola pouze když jsem měnil pláště, nebo píchnul.

aby mi opřená koloběžka pořád nepadala, když se přetočí řidítka, nebo když ji zvedám na střechu u auta, řeším to u všech koloběžek přitažením předního kola k rámu popruhem, tady jsem ten popruh potunil ještě o ocelové lanko, abych měl možnost koloběžku občas u nějaké sámošky zamknout a nemusel sebou tahat bud opravdu těžký očkový nepřestřihnutelný řetěz, nebo lehčí,pořád neskladný, ale pákovkama stejně v pohodě přestřihnutelný lankový.

tak jsem tady do toho popruhu jen všil ocelové tenké lanko a koupím nějaký pidi lehký zámek, na náhodného kolemjdoucího to bude stačit v pohodě, ale pokud budu mít někdy smolíka na dobře vybaveného chmatáka, tak má smysl opravdu pouze ten těžký očkový řetěz.

Betálný řetězy mám, ale velice brzo mě je přestalo bavit pořád sebou tahat, takže skončili v autě a koloběžky s nimi přivazuji pouze pokud je vezu na střeše a jdu na nákup do sámošky, nebo v kempech přez noc.

když se někde na cestách zastavím v nějaké sámošce, tak to jsou už dnes po těch vesnicích jen vietnamské pidisámošky a tam je si myslím malý předpoklad, že bych tam narazil na nějakou zlodějskou organizovanou skupinu :D

teda doufám :lol:

Příloha:
IMG_0039.JPG
IMG_0039.JPG
[ 109.24 KiB | Zobrazeno 2815 krát ]



Příloha:
IMG_0044.JPG
IMG_0044.JPG
[ 64.46 KiB | Zobrazeno 2815 krát ]



Příloha:
IMG_0046.JPG
IMG_0046.JPG
[ 79.58 KiB | Zobrazeno 2815 krát ]



ještě vymejšlím kam s cykloflaškama--jednu s vodou pro psa, druhou s kafem, nebo limčou pro mě.

v rámu pro ně díry nejsou, uvažoval jsem tedy jednu dát dopředu na rám jen sucháčema--mám to tak na ostatních koloběžkách a v pohodě a druhou na zadní blatník, ale tam se mi zdá, že bych o ní občas chytal nohou, tak je asi zkusím přidělat ke krku řidítek po stranách, ta váha na hlavně předním kole se docela hodí, když tlačím koloběžky někde v terénu do prudkých kopcu a pomáhám si motorem, flašky by byli přidělané na díře ve vidlici pro blatník, takže by zase ještě trochu ztvrdlo řízení.

mám tady takový šikovný hliníkový profil, tak to asi zkusim napchat na tu vídli.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 27.09.2017 0:25 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12765
Bydliště: praha 5
tak flašky jsou na vidli, ještě jsem zase předělal zadní lanovod, abych ho nevodrbával o kameny a kořeny.

Příloha:
IMG_0036.JPG
IMG_0036.JPG
[ 115.76 KiB | Zobrazeno 2795 krát ]



Příloha:
IMG_0048.JPG
IMG_0048.JPG
[ 50.58 KiB | Zobrazeno 2795 krát ]



Příloha:
IMG_0049.JPG
IMG_0049.JPG
[ 67.04 KiB | Zobrazeno 2795 krát ]



Příloha:
IMG_0050.JPG
IMG_0050.JPG
[ 123.44 KiB | Zobrazeno 2795 krát ]



Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 27.09.2017 4:36 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 20822
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Koukám že vykrystalizoval vedle "montážníka-létače" další modelářský odrozenec "montážník-jezdič" :lol: :lol:

_________________
jyrry.webnode.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 27.09.2017 13:05 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12765
Bydliště: praha 5
jyrry píše:
Koukám že vykrystalizoval vedle "montážníka-létače" další modelářský odrozenec "montážník-jezdič" :lol: :lol:


joo joo joo :lol: Díky těm kolobrndám se mi ale konečně podařilo odstřihnout pupeční šnuru od Raný, posledních pár let jsem neznal nic jiného, než víkend co víkend Raná a když dovolená, opět Raná, takže konečně trošku změna :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 29.09.2017 0:32 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12765
Bydliště: praha 5
tak jsem tam nakonec prozatimně dal to loukotové kolo z puvodní kolobrndy, regl jsem ale použil puvodní z číny bez přípomoci, bohužel konektor, o kterém jsem si myslel, že by možná mohl sloužit jako odcvaknutí tempomatu, mi nezafungoval, takže zatím pouze ovládání plynem, co je ale fajn, tento regl je na napětí 36-48V, takže jsem zkusil k 10čl sadě lion připrdnout ještě 3 článek lipol a výsledek se dostavil, rychlost se zvedla u plně nabitých baterek z 25 na 35 kmh--reálně ale po poklesu napětí na rovině oproti cca 22kmh--10čl-- 30kmh--13 čl.

držáky na flašky jsem nakonec koupil plastový černý, ty hliníkový stříbrný přecijenom na té kolobrndě moc svítili a byli i o trochu těžší, než ty plastáky.

noční tachometr a hodiny jsem vyřešil free aplikací na mobil, intenzitu podsvitu a barvy si mohu volit dle libosti.



Příloha:
IMG_0053.JPG
IMG_0053.JPG
[ 105.16 KiB | Zobrazeno 2759 krát ]



Příloha:
IMG_0054.JPG
IMG_0054.JPG
[ 99.7 KiB | Zobrazeno 2759 krát ]



Příloha:
IMG_0055.JPG
IMG_0055.JPG
[ 97.94 KiB | Zobrazeno 2759 krát ]



Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02.10.2017 21:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12765
Bydliště: praha 5
ty začátky elektropohonu byli opravdu krutý :D



Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 03.10.2017 23:29 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12765
Bydliště: praha 5
Tak dnes jsem konečně rozpohyboval asistenční přípomoc i na reglu, kde funguje v režimu tempomatu--pro ten režim tempomatu už je opravdu duležitý počet magnetu točících se okolo senzoru, podle rychlosti otáčení se plynule zvedá i výkon, ale na té menší koloběžce zustanu asi nejspíš pouze s plynovým ovladačem, o víkendu jsem na ní nadrandil téměř 150km a mám pocit, že si tady u té vystačím pouze s plynem a nebudu si to komplikovat další kabeláží k senzoru a spínači.

ačkoli se dá ten 10čl motor krmit 13čl, nakonec jsem k 10č sadě připojil do serie pouze 2čl lion , tříčlánek odpovídající kapacitou celé sadě by mi vycházel těžší a rozměrově už by mi taky nevycházel k sadě.

30kmh při plně nabité 12čl baterii a 25kmh při téměř vybité je v pohodě, když bych joo pospíchal z domova dojet někam pouze pár km , mohu místo lion 2čl připíchnout 3čl lipol, ale nějakých 35kmh při plně nabité 13čl sadě už je na koloběžce docela fofr.

zkoušel jsem o víkendu autokameru na helmě a poskládat video pak z 5 min sekvencích ,je ale znát, že nemá stabilizaci, do nějaké lepší se mi ale určitě investovat nechce.



Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 23.10.2017 2:54 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12765
Bydliště: praha 5
tak mě nakonec to blbnutí s kamerkou začalo docela bavit,
bohužel výsledek poplatný mojim schopnostem :lol:

ale aspon se po večerech zabavim :D



Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz.............................................................................


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 335 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: OK2BUH a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz