Pravidla fóra
Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno. Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.
Autor |
Zpráva |
Standapass
|
Napsal: sob 17.03.2012 18:06 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.12.2008 Příspěvky: 2139 Bydliště: Brno Veveří Obrázky: 10
|
Tak 50 na 50 . Nakonec jsem vzal Jawa Betka verze C. Dík všem za info S
_________________ HTC evo3d
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Doktor
|
Napsal: sob 17.03.2012 18:49 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.4.2007 Příspěvky: 5851 Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
|
Tak já tuhle raketu taky vlastnim (shodou okolností sem to dneska vytáhnul z garáže na sprchu), ale s názvem Kentoya Twinshot (twinšrot) . Dneska už se to prodává pod vícero značkama a nechá se to koupit už za 15 litrů. Já to koupil jako nový a jel s tim domů po ose asi 35km. A hned sem tomu dal rychlozáběh a na budíku dotlačil z kopce rafiku skoro na 80km/h. Pak následovalo zavření se s tim do garáže na asi 14 dnů a rovnání všeho možného (včetně jedné vidle a přiohýbání horních brýlí). Zajímavostí je na tom palivovej kohout s přepínáním na rezervu kterou nikdy v nádrži neudržel. Dneska neudrží ani normál palivo, takže všechno musí držet plovák s jehlou v karbecu. Když sem s tim začal jezdit, tak mi začal vadit charakter motoru (dole nic, nahoře vše). První ven letěl origo aibox a místo něj šel přímej filtr, hlavní trysku sem vzal vrtákem a změnil polohu jehly vůči šoupátku. Výsledkem bylo to, že motor začal tahat o dost líp od spoda. Nahoře sice ztratil a už nemá vůli se roztočit moc vysoko, ale tohle pásmo je pro jízdu stejně asi mimo. Spotřeba lehce stoupla, ale pod 2L se s tim nechá jezdit úplně v pohodě. Ale hlavně to jede už od spoda. Samotnej motor je asi to nejpovedenější. Homologaci to má jako jednomístný. Když na to sednou dva dospělí, tak má člověk co dělat aby to uřídil rovně neb se rám kroutí na všechny strany. Motor má s dablem taky sakra co dělat. Nalítáno to má přes 6 tisíc a zatim to nevypadá že z toho něco upadne (kromě SPZtky která se mi už uklepala z jednoho šroubu). Jo a taky to má kure*** "řídký" duše a tak jsou kola furt poloprázdná. Za deště se mi stávalo že to najednou zdechlo a nechtělo se tomu zase až po chvíli. Tenhle problém sem nevyřešil. Ale dneska to většinou jen stojí v garáži a práší se na to. Tož asi tak. V jaké kvalitě se to vyrábí dnes netušim. EDIT: Největší pakec bylo řazení. Když sem na tom jezdil jeden čas denně do háku, tak když sem z toho slez a vlez na větší s "normálním" řazením, tak se mi stávalo že sem buď nevěděl kam řadit a nebo sem při vytočeným motoru podřadil!
|
|
Nahoru |
|
|
mihlit
|
Napsal: sob 17.03.2012 18:57 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 19.9.2011 Příspěvky: 1109 Bydliště: Brno, ČR
|
Standapass píše: Tak 50 na 50 . Nakonec jsem vzal Jawa Betka verze C. Dík všem za info S Co je to ta verze "C" ? Ono je víc verzí? Já měl za to, že jen 6V a 12V verze, ale o nějakých verzích A,B,C,...jsem neslyšel.
|
|
Nahoru |
|
|
sharkcom
|
Napsal: sob 17.03.2012 20:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 26.5.2008 Příspěvky: 1769 Bydliště: Cheb
|
Mno. Jám mám Čínský skútřík yuki 4T. Kupoval jsem to nový. Nyní 12 000 km. Zatím jsem měnil akorád svíčku. Mám v tom 80ccm válec. Kolega mi do kopce ze simsonem težce nestačí. Dá se to rozvášnit až na 75-80km/h. Spotřeba do 2,5l. Je to mrňavý, parkuji to ve vchodě.... u skůtru je obcně dobrý, že máš nohy v suchu a závětří. Nemrznou ti kolena. Na podlaze odvezeš slušnej nákup.
_________________ Sbach 2200mm, Piper L4H 2500mm, Hawker huriccane 1950mm, F3K SHARK. Letiště Cheb, www.rc.hys.cz
|
|
Nahoru |
|
|
kolin
|
Napsal: ned 18.03.2012 12:38 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 19.4.2009 Příspěvky: 134 Bydliště: Jesenice, Praha západ
|
Ahoj, Betku jsem měl dva roky a kus (2005-2007). Skoro jsem ji celou spotřeboval, najel jsem na ni 25000km, pak ji ukončila kariéru Octavia TDI Byl to docela šmejd, pořád něco upadávalo, blbě se na tom sedí, bez svářečky a dílny jsi v pr.. Ale motor překvapivě byl bez problémů. Jednou se v 1300km rozbila spojka, nevystavovala. Domu jsem dojel na hulváta, ale dojel. Od tyý doby se v motoru neposralo nic. Jenom v 18000 jsem preventivně sundal hlavu a odkarbonoval. Od tžý doby mě kvůli mechanické závadě motoru nenechala. Nechala mě kvůli špatné hadiččce, kvůli vodě v karburaci a pak už jen kvůli jiným závadám (motor pořád šel). Výkon měla slušný, na maximálku jsem normálního simsona v pohode dojel (rozjezd ne). Dokonce jsem na rovině předjel i Aprilii skůtr 2takt 50ccm. Starty v zimě byly předpisové, zapnout sytič, 2x prošlápnout, zapnout klíček a třetím šlápnutím startovat. Bylo -6°C Ale bacha, kamrád měl novější betku a ty šmedi to dělají ještě méně kvalitní. Například mu sám od sebe prasknul výfuk. Pak i ten co jsem mu dal z té mojí.
_________________ ---
Jsem vyloženě líný člověk a proto spoléhám na svůj vysoký intelekt, že vždy se najde způsob, jak věci řešit s minimem námahy.
|
|
Nahoru |
|
|
Standapass
|
Napsal: ned 18.03.2012 12:46 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.12.2008 Příspěvky: 2139 Bydliště: Brno Veveří Obrázky: 10
|
Svářečka a dílna ?? Nou problema. Já na tom nalítám tak 500 km za rok. S
_________________ HTC evo3d
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|