Pravidla fóra
Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno. Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.
Fedys
|
Napsal: úte 06.06.2023 10:32 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 28.2.2014 Příspěvky: 87 Bydliště: Polná
|
|
Nahoru |
|
|
geo
|
Napsal: úte 06.06.2023 15:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.10.2008 Příspěvky: 858 Bydliště: Praha 4 Obrázky: 0
|
Jo až tam pojedeš, tak nezapomeň - rozdíl mezi šalinou a tramvají není skoro žádný, jen šalina jezdí po vesnici....
_________________ geo
|
|
Nahoru |
|
|
tondas2
|
Napsal: úte 06.06.2023 18:55 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 22.7.2013 Příspěvky: 496 Bydliště: Světlá nad Sázavou
|
Děkuji všem za rady,jo a ta šalina jezdí na elektřinu nebo mám sebou vzít trochu sena pro koně?
|
|
Nahoru |
|
|
tondas2
|
Napsal: úte 06.06.2023 18:58 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 22.7.2013 Příspěvky: 496 Bydliště: Světlá nad Sázavou
|
O placení vůbec nejde, šlo o to aby někdo poradil kde zaparkovat a nemuset jet šalinou přes celé Brno.
|
|
Nahoru |
|
|
Kuba78
|
Napsal: úte 06.06.2023 19:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.9.2005 Příspěvky: 2388 Bydliště: Doma
|
tondas2 píše: Děkuji všem za rady,jo a ta šalina jezdí na elektřinu nebo mám sebou vzít trochu sena pro koně? takhle zaostale brno neni, jedna se o moderni metropoli. Konesprezna tramvaj jezdi jiz pouze na jedne lince.. ostatni jiz Krizik elektrifikoval. https://www.irozhlas.cz/veda-technologi ... 172055_nkr
|
|
Nahoru |
|
|
tondas2
|
Napsal: úte 06.06.2023 19:22 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 22.7.2013 Příspěvky: 496 Bydliště: Světlá nad Sázavou
|
Nikdy bych si nedovolil napsat že Brno je zaostalé, byla to pouze reakce na vysvětlení rozdílu mezi tramvají a šalinou. Ještě jednou děkuji za informace.
|
|
Nahoru |
|
|
tondas2
|
Napsal: čtv 08.06.2023 7:30 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 22.7.2013 Příspěvky: 496 Bydliště: Světlá nad Sázavou
|
Takže nakonec jsem stál u Bauhausu, protože parkovací dům byl plný, to je informace kdyby to někdo řešil jako já. Všem děkuji.
|
|
Nahoru |
|
|
guchar
|
Napsal: čtv 08.06.2023 10:38 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7458 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
|
Nahoru |
|
|
Bildy
|
Napsal: čtv 08.06.2023 12:00 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 28.9.2019 Příspěvky: 494 Bydliště: malý město nebo že by větší víska ?
|
tam jsou parkoviště ouplně, no fakt ouplně všude, na každý ulici a v každým jízdním pruhu, ...i na dálnici...včera jsem si to zkusil na vlastní kůži. Posledních 2,8km s cílem na Bratislavské ulici jsem jel přes 1,5h. Kdyby na mě "soudruzi" ve skladu nepočkali, tak bych jel 300km domů s prázdnou. Pro Brňáky: kam furt jezdíte ?..už jste jak pražáci. Ti si to taky dokáží brutálně zacpat a o víkendu to pak zkouší na venkově, páč si sem jezdí léčit nervy. Áááále vono je nejčkons v sobotu na ně políčíno a na pár hodin to ´sklapne´. Jede se cykl. závod L´etap a bude úplná uzavírka některých silnic z Prahy na západ, okolo Lán, Křivoklátu...si zase po dlouhý době vychutnám silnice bez plechovek a smradu z nich.
|
|
Nahoru |
|
|
DAF
|
Napsal: čtv 08.06.2023 12:25 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.1.2007 Příspěvky: 9141 Bydliště: Praha 8, ČR Obrázky: 9
|
Vzhledem k tomu, že tondas2 již své místečko našel, můžeme toto téma považovat za vyčerpané a pokud to nepřejde do stoupi, tak i pokecat. Bildíku jako rozený Pražák nemám problém jezdit po Práglu sockou, či rovnou mastnou tyčí (pro mimopražské - MHD), až na určité výjimky. Jen s tím koloem bych byl opatrný, Praha není absolutně vhodná pro vytváření cyklostezek. Komunikace jsou většinou už tak dost úzké a když tam vyznačí cyklopruh, je pro oba druhy dopravy nedostačující. Nehledě na to, že na mnoha takových cyklostezkách jsem doposud žádného cyklistu neviděl. A, tohle se tu už opakovaně také řešilo, byl bych pro, aby ti, co se chtějí na kolech pohybovat v běžném provozu, by museli mít také něco jako řidičák. Mnohokrát jsem viděl cyklisty jezdit po chodnících, kde cyklista (a řidič malého motocyklu do 50 ccm) má svůj dopravní prostředek pouze vést. Nic ji neříkají jednosměrky - často projíždí v protisměru. Mají problémy s přednostmi - často si myslí, že oni jí mají, navíc všude. To nehovořím, že nas...štve, když takového cyklistu opakovaně předjíždíš (krizová situace), předjedeš jednou, on tě předjede na světlech, vyrazí a vlaje na kole jako třtina ve větru se klátící. Člověk ho se vší opatrnosti předjede a o 500 m se situace opakuje. Pak se takoví diví, že je plechovkáři nemají rádi. Od nich se chce vůči cyklistům respekt a ohled, ale sami (ti cyklisté) na to kašlou. Ovšem pak jsou města - třeba Hradec Králové, kde se na kolech jezdí snad už od jejich vynálezu. Byl jsem tam, terén je pro jejich provoz docela vhodný a nějak se naučili koexistovat (aspoň co jsem měl možnost vidět).
_________________ Hitec Aurora 9X
|
|
Nahoru |
|
|
Kuba78
|
Napsal: čtv 08.06.2023 14:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.9.2005 Příspěvky: 2388 Bydliště: Doma
|
Jako clovek jezdici po Praze i na kole (ale tez autem, na kolobezce, pesky, hromadou, dle situace a chuti) nemohu nez souhlasit, ze uporna snaha nekterych lidi z magistratu nacpat cyklopruhy za kazdou cenu vsude pacha spise mnoho skody nez uzitku. Ano, je sice hezke mit teoreticky sanci projet z centra vsude mozne protoze mapy.cz ukazou krasnou trasu po cyklostezkach, mnohde (a tech prikladu nastesti neni malo) je cyklostezka vtelena do provozu ohleduplne jak vuci pesim tak nezasahujici do vozovky, tam je skoro radost jezdit. Ale nektere vyslovene schvalnosti vuci motoristum se vubec nedivim, ze vytvari u "plechovkaru" nastvanost, kdy ukroji nasilne cyklopruh takovou cast vozovky, ze motoristovi, ktery nechce predjet cyklistu jedoucim v pruhu "na ziletku" nezbyva nez se za nim vlacet mnoho stovek metru a vytvari tak velky spunt v doprave. Jedu-li takovy usek a je-li volny chodnik, nevidim problem cas od casu na ten chodnik prejet a uvolnit na kus silnici autum, at muzou prejet. bylo by mi stydno bezohledne do toho dupat dlouhe minuty a nestarat se o to, ze jedu sotva dvacet a za mnou je kolona. Napriklad toho, kdo naplanoval nynejsi stav Cernokostelecke od Depa po krizovatku s jizni spojkou, si myslim ze by meli ukrizovat a u te cernokostelecke na tom krizi vystavit. S neomylnou presnosti vybral to nejhorsi mozne reseni, aby spravedlive nastval vsechny - cyklisty, motoristy i pesaky.
|
|
Nahoru |
|
|
Jiri
|
Napsal: čtv 08.06.2023 16:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.2.2006 Příspěvky: 1206 Bydliště: Praha, Sobín Obrázky: 3
|
Ano, kdo nechal nakreslit cyklopruhy v Kartouzské (když je kousek vedle park), nebo za mostem Barikádníků směrem k tržnici, kde cyklopruh křižuje totálně ucpanou tříproudou silnici musel mít asi záměr cyklisty vyvraždit.
_________________ Símův axiom: Každý signál se zlepší, připojíme - li anténu
|
|
Nahoru |
|
|
Bildy
|
Napsal: čtv 08.06.2023 20:56 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 28.9.2019 Příspěvky: 494 Bydliště: malý město nebo že by větší víska ?
|
no, co si budem povídat, situace v provozu není dobrá....ale je to v našich hlavách. Když jsem byl na kole ve Francii, tak ať to bylo kdekoli, byl jsem prostě bůh. Nevím, že by mě někdo omezil nebo ohrozil. Německo taky není špatný, ale Francie to není. Belgie je super. Prostě mentalita dělá svý. Nevím, proč jsme takoví, ve většině netolerantní, nervní exoti. Muselo by se jít do historie
|
|
Nahoru |
|
|
DAF
|
Napsal: pát 09.06.2023 5:46 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.1.2007 Příspěvky: 9141 Bydliště: Praha 8, ČR Obrázky: 9
|
Srovnáváš nesrovnatelné. Berlín, Paříž, Vídeň, Holandsko, Belgie jsou na tom jinak, než Praha. Ta jmenovaná města mají široké bulváry a jsou celkem na rovině, jako Belgie a Holandsko. Berlín byl navíc po válce postaven prakticky znovu. V těch městech jsem byl. Praha je v kopcovitém terénu a větší a ulic je poměrně úzkých. Ty dva jmenovane státy mají díky tomu velkou cyklohistorii. Ano, je to i v těch hlavách, ale přiznejme, obou skupin. Já si dávám na cyklisty celkem pozor, nejen kvůli předpisům, a objíždím je i bez povinnosti 1,5 m. Nevím, jak by se ti líbilo jet po cca 2 km dlouhé dvouproudovce, kde před tebou v 1/3 vozovky jede cyklisty sotva 8 km/h a ty nemáš šanci ho předjet. Tady se moc o božství hovořit nedá. V tom místě je proto chodník rozpůlen na chodech a cyklistickou část. To je dobře řešení. Ale co dělá cyklopruh na ulici Veselské (od Tupolevky k dálnici na Ústí), který pak najednou končí? Není tam ani chodník. Jeden pruh pro auta je tak výrazně zúžen, takže omezení na 2,2 m. Podobně na Zenklovce, tam nějaký De Bill vymyslel, že se bude prolínat tramvajový pás s pruhem pro auta a do toho je cyklopruh. A Zenklovka je docela do kopce. Tak by se dalo pokračovat. Určitě má cyklistika význam, ale jezdit takhle po magistrále...?
_________________ Hitec Aurora 9X
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|