Switch to full style
RC házedla - kategorie, která má hodně blízko k "opravdovému" sportu.
Odeslat odpověď

Opravovany komposit

sob 30.06.2018 21:18

Zdravim, chtel bys se zeptat jak je to s opravovanym kompositovym brusem, vim ze je potreba asi videt jake jsou poskozeni a jak je to opraveno...ale zajimalo by me jestli do toho vubec jit (neletam zavodne)je na mysli opravovane kridlo na pulce s hazecim kolikem

Re: Opravovany komposit

ned 01.07.2018 9:55

Michal9 píše: jak je to s opravovanym kompositovym brusem... ...opravovane kridlo na pulce s hazecim kolikem
Píšeš o "brusu", ale podle "kolíku" jde asi o házedlo F3K :?:
Nejsem odborník, ale především je důležité, aby zůstal v pořádku nosník křídla. Ukázal bych opravu nejdřív někomu zkušenému. Nechal bych prodejce předvést razantní odhoz, přemet v rychlém klesání apod. Samozřejmě záleží na ceně, ale zlomit by se to nemělo ani zadarmo :lol:

Re: Opravovany komposit

ned 01.07.2018 10:40

Mel jsem hazedlo isys, ktere melo prelomene obe poloviny kridel za servama. Bylo to slepene natupo a pote prelaminovano a drzelo to jako bejk. Akrobacie a kraviny to prezilo v pohode. Takze pokud je to zavodni brus za dobre penize, tak bych se toho nebal.

Re: Opravovany komposit

ned 01.07.2018 10:53

Ano jde o kompozitove F3K...nosnik by opravovany nemel byt..je podlepeny uhlik na spodni strane u nabezne hrany na strane kde je kolik...kridlo je plne

Re: Opravovany komposit

ned 01.07.2018 12:18

Pokud je v poradku nosnik, tak bych to opravil. Jde potom opravit i velmi osklive vyhlizejici "zraneni". Jakmile je spatny nosnik - opravit to pujde ale za cenu zasadniho vahoveho obzerstvi, takze bych objednal nove kridlo.

Jak opravit kompozit - podivej se na prispevky a stranky veky a pepina.

Re: Opravovany komposit

ned 01.07.2018 13:04