Ono taky dost záleží na tom v jakém místě křídla je ta prasklina. A taky jaký to je model (jak rychle létá, jestli je to svahák, nebo termický větroň a pod).
Jsou dost rozdílné pevnostní požadavky pokud je to u kořenu blízko trupu a jiné když je to na konci křídla nebo v uchu. V obou případech (zvlášť v tom prvním případě) bych si dovolil tvrdit, je "jen" to natlačení disperzáku do trhliny určitě stačit nebude.
Tím slepíš jen polystyrénovou výplň která však má jen minimální podíl na ohybové pevnosti křídla. Na výplň totiž působí namáhání jen na tlak a střih, ale skutečné ohybové momenty v křídle se přenášejí především do tahových a tlakových napětí potahu. A prasklina v laminátovém potahu znamená, že vlákna skelné tkaniny jsou přerušena a pokud se celistvost potahu neobnoví tak pevnost křídla v daném místě je v háji.
A taky je důležité vědět jaké jsou Tvé požadavky na vzhledové provedení opravy.
Každopádně na konci křídla (kde namáháni na ohyb není tak velké) bych do praskliny natlačil ne disperzák ale radši trochu zředěného epoxidu (jako ředidlo nejlepší použit metylalkohol, který neleptá polystyrén, nebo pryskyřici neředit a trochu jí před aplikací nahřát, například podržet misku chvíli na žárovce) křídlo zafixovat v poloze zavřené trhliny a po vytvrzení bych prasklinu na povrchu přelepil jemnou vrstvičkou CA lepidla a nakonec to celé olepil pevnější lepící páskou. Pokud je to v prvních dvou třetinách rozpětí (od kořene), tak bych použil pásku se skleněnými vlákny (orientovnými podél rozpětí). Nejlépe je ale povrch mírně obrousit a prasklinu přelaminovat páskem tenké tkaniny (35g/m2), pak se to ale musí obrousit, vytmelit, obarvit. Oprava bude stejně trochu viditelná, protože asi bude problém dodržet odstíny barev ani ten povrch nebude bez hrbolu.
EDIT: Než jsem to dopsal, přibyly jiné rady, ke kterým nemám co dodat, jsou stejně dobré, tak si z toho něco vyber. Ale i mnou poisované přelepení páskou se skelnými vlákny, které se může zdát jako barbarské mi na jednom modelu funguje. Byla to nejprve taková narychlo oprava na letišti, ale protože se to vůbec neprojevilo na letových vlastnostech, létám s tím dodnes. Ale bylo to na uchu. Kdyby to bylo blíž ke kořenu, asi bych to taky dávno přelaminoval.