Switch to full style
RC házedla - kategorie, která má hodně blízko k "opravdovému" sportu.
Odeslat odpověď

Technika hodu a úrazy

stř 17.10.2012 8:45

Ahoj,

existují konkrétní zdravotní zásady a rizika při jejich nedodržení, které by se týkaly techniky hodu? Dobré házeče lze pozorovat na webu soutěžích a tak. Ale už není jasné kteří z nich mají po pár letech náběh na operace a proč konkrétně. A to že za vším je správná technika snad není třeba ani psát.

Dokážete někdo k tomuto tématu, které může řadě nadšenců prodloužit zdraví, něco přínosného říct?

Díky moc.

Re: Technika hodu a úrazy

stř 17.10.2012 10:43

Tak já jsem vrhač amatér, ale používal jsem boty s hrubou podrážkou a jak noha kolem které se točím v trávě zadrhávala, bolelo mě koleno.

Vigo

Re: Technika hodu a úrazy

stř 17.10.2012 10:59

já sem taky vtrhač amatér a za mne akorát jako u každého sportu se dostatečně předtím protáhnout a rozhýbat,
už mám zoperované koleno ze sportu a i ze sportu vyhozené rameno, takže je pro mne důležité tohle nepodcenit, ale zatím dobré ....

párkrát sem byl hrr a neprotáhnul sem se při káčkování a zbytečně sem si něco natáhnul nebo mne něco pak bolelo, asi už nejsem nejmladší :d

Re: Technika hodu a úrazy

stř 17.10.2012 11:23

Jojo hrubá podrážka je na káčko špatná a mokrá tráva taky... minule jsme se roztrhl vejpůl takovým způsobem, že jsem let dokončil raději v leže:-D Já se vždy protáhnu a jelikož jsem měl zranění ze sportu, používám na rameno tejpovací ortezu...

Re: Technika hodu a úrazy

stř 17.10.2012 11:39

taky jsem jednou po odhodu řídil káčko v sedě... bylo mokro...

Re: Technika hodu a úrazy

stř 17.10.2012 13:57

18-25 jsem na trenink chodil o 10mins pozdeji, neb me rozcvicka nudila
25-30 jsem chodil presne, protoze jsem se rozcvicit musel
30-35 jsem chodil o 10mins drove, abych se rozcvicil pred rozcvickou

ted je mi 39 a vim, ze uz se to zlepsovat nebude :-)

Re: Technika hodu a úrazy

stř 17.10.2012 14:37

:lol: :lol: :lol: