Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 190 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: F3K Thowt - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: pon 19.12.2011 9:52 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2003
Příspěvky: 297
Bydliště: Vysočina, Nové Město na Moravě
Mně to moc nejde, naměřeno mám 45m. Ale ten balast do Thowta doporučuji. Prázdný mi hmotí 276 g. Už při slabém větru ho nakládám na 296 g a je to tak znatelně lepší.

_________________
https://sites.google.com/site/martinzvysociny/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Thowt - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: pon 19.12.2011 10:46 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 19.7.2006
Příspěvky: 1393
Bydliště: Kladno
Ten ballast by se mi libil i pro Isise, nemate k tomu nekde neco napsany? Jde mi o to, jak resit teziste pro ruzne hmostnosti ballastu. Chapu to dobre tak, ze kazde to zavazi ma jinak dlouhy drat tak, aby jeho stred prochazel tezistem?


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Thowt - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: pon 19.12.2011 11:30 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2003
Příspěvky: 297
Bydliště: Vysočina, Nové Město na Moravě
holda29 píše:
Ten ballast by se mi libil i pro Isise, nemate k tomu nekde neco napsany? Jde mi o to, jak resit teziste pro ruzne hmostnosti ballastu. Chapu to dobre tak, ze kazde to zavazi ma jinak dlouhy drat tak, aby jeho stred prochazel tezistem?

Ano, tak nějak. Já to mám na drátu do kola, na konci vyříznutý dlouhý závit. Závaží je na něm našroubované, takže s ním můžu ještě hejbat a jemně ladit těžiště.

_________________
https://sites.google.com/site/martinzvysociny/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Thowt - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: pon 19.12.2011 13:10 
Mazák
Mazák

Registrován: 16.11.2008
Příspěvky: 3160
Bydliště: Králíky
Obrázky: 19
Blog: Zobrazit blog (17)
Dzordzik píše:
Předělal sem náhon výškovky z pružinek na táhni-táhni a je to super. Příště už to ani jinak dělat nebudu. Práce na 10 minut a rozdíl ve výšce hodu byl okamžitě vidět. Víc tady: http://lmk-cmelak.ic.cz/blog/f3k-thowt-stavba/


Tohle mě fakt zajímá, opravdu to pomůže ? Mě se nezdá, že by mě to nějak pružinky ovlivňovaly. Éro mi jde vždy tak jak ho pošlu ( úhel). Ale pokud by to pomohlo , tak bych to u novýho EDGEHO co chystám taky zkusil.

_________________
Nelítám vůbec s ničím a jen teoretizuju ...


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Thowt - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: pon 19.12.2011 20:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 26.12.2006
Příspěvky: 762
U mě prokazatelně ano, protože jsem měl už pružinky po dlouhé době vytahané, pokud je uděláš silnější a navíc je vyvěšuješ, poznal bys rozdíl možná až u silného větru a razantních odhodů, nebo taky nikdy. Nicméně pokud budeš dělat model nový, určitě to udělej, je to fakt lepší řešení. Já už náhon jinak dělat nebudu než takto.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Thowt - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: pon 19.12.2011 22:34 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 26.12.2006
Příspěvky: 762
Marťo, můžu se zeptat jaké létáš aktuálně těžiště a jak klapkuješ v termice v klidu a ve větru a na odhod? Já aktuálně odhod nula nebo -0,5mm, klid 2mm, vítr 0 nebo 1mm, podle síly. Těžiště mám akt na 87mm, ale už je to moc vzadu v dive testu se mi potápí s rostoucí rychlostí čím dál víc, tak jsem ho posunul na 85 a uvidím.
Taky by mě zalímala diferenciace jakou létáš ve větru a v klidu. Já s tím hodně laboroval a v klidu mám cca 2,3:1 a ve větru někde kolem 1,3:1.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Thowt - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: pon 19.12.2011 23:19 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2003
Příspěvky: 297
Bydliště: Vysočina, Nové Město na Moravě
Zatím s ním nemám moc naházeno na nějaká moudra, ale od čtvrtka mám dovču, tak to snad doženu :D
Ale těžiště vím naprosto přesně, protože si právě dělám novou vyvažovačku a zkoušel jsem ji :) Mám ho 85mm.
Start: výchylku nastavuji plynule kniplem plynu, maximum mám -1mm do silnějšího větru, do slabšího stahuji asi na těch -0,5mm.
Normál: zase výchylka podle polohy kniplu plynu, max. mám +1mm
Termika: max. +3mm, ale to ani nevyužívám, +2mm budou stačit. Používám mix VOP / vztlaky.
S diferenciací jsem si ještě nehrál, zatím létám prvotní nastavení -13mm / +8mm. To ještě budu zkoušet.

_________________
https://sites.google.com/site/martinzvysociny/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Thowt - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: úte 20.12.2011 10:47 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 5.11.2010
Příspěvky: 18
Bydliště: Mohelnice
zdravím
mě připadá ,že má to lanko na fotce Dzordzik kde je vidět náhon výškovky táhni-táhni dosti povolené-nevěřím,že to nevadí.
jinak systém je to určitě výbornej a chci ho v Thowtovi taky aplikovat,jenom to chce dotáhnout do konce a vyřešit napínání lanka aby se neprověšovalo.
co kdyby byla na jedné straně páky serva nějaká napínací pružinka ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Thowt - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: úte 20.12.2011 11:44 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 24.11.2004
Příspěvky: 1340
Bydliště: Praha6-Nebušice
martijn píše:
Mně to moc nejde, naměřeno mám 45m. Ale ten balast do Thowta doporučuji. Prázdný mi hmotí 276 g. Už při slabém větru ho nakládám na 296 g a je to tak znatelně lepší.



co to znamená znatelně lepší?
vsadím se, že jde jen o pocit, že éro ve vzduchu lépe "drží". A to nejdůležitější- výkonnost jde do háje, což samozřejmě sám na louce ze začátku nepoznáš.
To platí dvojnásob při aktuálním počasí
Balast je věda, tak jednoduché to není...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Thowt - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: úte 20.12.2011 12:29 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2003
Příspěvky: 297
Bydliště: Vysočina, Nové Město na Moravě
Polynom píše:
pocit, že éro ve vzduchu lépe "drží"

Jo, to je přesně napsané :wink:
Mám pocit, že s naloženým létám ve větru čistěji, než s lehkým, takže ve finále to je lepší. Že to není jednoduché a jednoznačné vím, ale proto jsem si to tak udělal, abych si s tím mohl hrát a zkoušet.

_________________
https://sites.google.com/site/martinzvysociny/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Thowt - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: úte 20.12.2011 16:14 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 26.12.2006
Příspěvky: 762
jipetop píše:
zdravím
mě připadá ,že má to lanko na fotce Dzordzik kde je vidět náhon výškovky táhni-táhni dosti povolené-nevěřím,že to nevadí.
jinak systém je to určitě výbornej a chci ho v Thowtovi taky aplikovat,jenom to chce dotáhnout do konce a vyřešit napínání lanka aby se neprověšovalo.
co kdyby byla na jedné straně páky serva nějaká napínací pružinka ?


Ahoj, možná to tak vypadá, ale není, na klapce není žádná vůle. Nejdřív bys pržinky odstranila pak tam zase jednu vřadil? Kde je teda výhoda? Výhoda tohoto systému je, že se pružinky a obecně pružné členy odstraní a zbyde ti tuhý a přesný náhon.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Thowt - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: úte 20.12.2011 20:57 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 7.12.2011
Příspěvky: 5
Dzordzik píše:
jipetop píše:
zdravím
mě připadá ,že má to lanko na fotce Dzordzik kde je vidět náhon výškovky táhni-táhni dosti povolené-nevěřím,že to nevadí.
jinak systém je to určitě výbornej a chci ho v Thowtovi taky aplikovat,jenom to chce dotáhnout do konce a vyřešit napínání lanka aby se neprověšovalo.
co kdyby byla na jedné straně páky serva nějaká napínací pružinka ?


Ahoj, možná to tak vypadá, ale není, na klapce není žádná vůle. Nejdřív bys pržinky odstranila pak tam zase jednu vřadil? Kde je teda výhoda? Výhoda tohoto systému je, že se pružinky a obecně pružné členy odstraní a zbyde ti tuhý a přesný náhon.


No ono to lanko vypadá že moc napnutý není...

http://lmk-cmelak.ic.cz/blog/wp-content ... cf0119.jpg

Ten váleček kolem kterýho se to otáčí je teflon?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Thowt - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: stř 21.12.2011 9:45 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 5.11.2010
Příspěvky: 18
Bydliště: Mohelnice
nemyslel jsem přímo pružinku,ale spíš nějakej napínák lanka ,,který by lanko sice pružně napínal,byl ale dostatečně tuhý na to aby při odhodu neuhnul.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Thowt - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: stř 21.12.2011 10:13 
Mazák
Mazák

Registrován: 16.11.2008
Příspěvky: 3160
Bydliště: Králíky
Obrázky: 19
Blog: Zobrazit blog (17)
Pružinky jsou jednoduché řešení, ale chce to vyvěšovat kormidla přez karabinku, aby se pružina neunavila. On taky ale může být problém i v kvalitě použitého pružinového drátu. Na prvním házedle Fénix mám jen 2x 0,2mm 30mm dlouhé bez karabinek a 3 roky jsou relativně v pohodě, jen po lítání posunu páky serva do krajní polohy, tak aby se pružině ulevilo.

_________________
Nelítám vůbec s ničím a jen teoretizuju ...


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: F3K Thowt - stavba a první dojmy
PříspěvekNapsal: stř 21.12.2011 15:35 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 26.12.2006
Příspěvky: 762
Máš recht, taky jsem si sehnal háčky na vyvěšování, ale pak jsem se doral a předělal to a mám klid.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 190 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz