Petr S... píše:
kolíky jsou naváděcí a středí díl. Smykové zatížení přeberou překližkové díli k sobě spojené. Je to mé řešení blbé?
`Neni...jen ber v potaz, ze preklizka, pokud nebude vhodne vypouzdrena (distancni sloupek s velkou hlavou ) se bude promackavat stejne, jako se bezne promackavaji hlavy ( matice) upevnovacich sloupku motoru do motorovych prepazek .
Akorat u tebe to bude zpusobeno utahovanim skrutek pri pravidelnych montazich a demontazich ocasu.
Rozhodujici , co musis dodrzet je umisteni kovani na prvky konstrukce, ktere prenaseji ohyb a krut ( podelniky, tuhy potah .... ).
Svrtat dve preklizkove prepazky , vlepene do dvou casti trupu a celne sesroubovat tj. prenaset ohybove zatizeni stenou kolmou na podelny silovy system ( stojinou ), neni moc rozumne reseni.
Tu mas jeste detail jineho typu kovani a jeho umisteni v trupove skorepine:
Příloha:
kovani pro prirubovy spoj_001.jpg
[ 53.1 KiB | Zobrazeno 1104 krát ]
Příloha:
kovani pro prirubovy spoj _002.jpg
[ 70.99 KiB | Zobrazeno 1104 krát ]
Pozn... videl bych to na pouziti 728877497 ... misto kilometroveho diskusniho vlakna. :wink:
veka1