Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 16.06.2018 15:58 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9866
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Jestli je v tom místě původního svaru nevhodný materiál, tak by možná bylo řešením ten spoj přeplátovat úzkou záplatou. Jinak ten svařovaný tenkostěnný nerez taky může praskat. Nešlo by to koleno upevnit ještě další objímkou až za tím ohybem přímo k motoru, aby to koleno nenamáhaly vibrace motoru?


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: sob 16.06.2018 18:53 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 10493
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
Já spíš myslel tam navařit 2-3 podélný výztuhy vyříznutý z trubky vnitřního průměru stejnýho jako má koleno vnější.

Jinak koupil jsem si ten "Čistič karburátorů" a celý odpoledne jsem ho opakovaně stříkal do kolena, nechal 30 minut působit, vytřel uvolněnou špínu a asi 4 x dokola. Nevím, co jste to měli Vy, na mým je napsáno velký K2, ale můžu směle prohlásit, že to vůbec nefunguje. Když jsem si přečetl složení, tak jsem zjistil, že jsem si koupil za 140 kaček necelej půllitr nafty ve spreji. :x
Příloha:
IMG_20180616_195212.jpg
IMG_20180616_195212.jpg
[ 37.6 KiB | Zobrazeno 1201 krát ]

Je to vono, nebo něco jinýho?
Díky


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 16.06.2018 19:09 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 19.12.2009
Příspěvky: 1164
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (4)
Celeron píše:
Já spíš myslel tam navařit 2-3 podélný výztuhy vyříznutý z trubky vnitřního průměru stejnýho jako má koleno vnější.

Jinak koupil jsem si ten "Čistič karburátorů" a celý odpoledne jsem ho opakovaně stříkal do kolena, nechal 30 minut působit, vytřel uvolněnou špínu a asi 4 x dokola. Nevím, co jste to měli Vy, na mým je napsáno velký K2, ale můžu směle prohlásit, že to vůbec nefunguje. Když jsem si přečetl složení, tak jsem zjistil, že jsem si koupil za 140 kaček necelej půllitr nafty ve spreji. :x
Příloha:
IMG_20180616_195212.jpg
Je to vono, nebo něco jinýho?
Díky

Zítra zajdu do garáže, pokud to tam ještě mám, tak pošlu foto. Byl to nějaký obyčejný. Jinak nevím, ten EGR ventil
je v naftovém motoru, že by karbon byl jiný benzínový než naftový?

_________________
KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF
DS-14


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 16.06.2018 20:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9866
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Je to nějaký jiný. Koukal jsi na ten odkaz co jsem přiložil? Píšou extra účinný a opravdu funguje.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 16.06.2018 22:45 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 10493
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
Nojo, u nás nic jinýho neměli. Stejnej objem, tak jsem myslel že je to stejný. Chlapi, co to máte doma a odzkoušený, že to funguje, koukněte prosím na složení.

Zítra je na řadě Spacewalker. V týdnu prdlo koleno v zde řešený Funtáně, dneska jsem zjistil, že originální flexoroura pro DLE 35 RA je nepoužitelnej krám (viz vedlejší vlákno), tak to jsem zvědavej, co se vyvrbí zejtra. Výfuk snad né, tam je docela masivní krabičák přímo na přírubě. :roll: Pak už bych musel šáhnout mezi metyláky. :cry:


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 16.06.2018 22:55 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9866
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Jirko, koukni se konečně na ten odkaz. Je tam Bezpečnostní i Technický list a v bezpečnostním máš i složení. :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 17.06.2018 4:41 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.2008
Příspěvky: 1427
Bydliště: Hradec Králové
Obrázky: 0
Dobrým, ale hůře dostupným způsobem dekarbonizace je použití speciální směsi, pro níž na 1 litr použij 0,5 litru vrtacího oleje EL, rozpuštěného v troše vody. Do tohoto roztoku přidej 3/4 gramu pevného sodného louhu (NaOH), rozpuštěného rovněž v malém množství vody. K tomu přilej 0,6 dl koncentrovaného čpavku, směs doplň do 1 litru vodou a dobře zamíchej. Touto směsí je možno čistit koleno výfuku, tak i např. hlavu válce. Nejdřív to opláchni v trychloretylénu. Tím odstraníš zbytky oleje a zlepší se přístup směsi k povrchu karbonu. Dekarbonizuj ponořením do směsi na dobu asi 24 hodin... :wink:


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 17.06.2018 10:53 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 19.12.2009
Příspěvky: 1164
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (4)
Je to tento:
https://www.denbraven.cz/produkt/cistic-karburatoru/


Přílohy:
Tectane.jpg
Tectane.jpg
[ 127.22 KiB | Zobrazeno 1116 krát ]


_________________
KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF
DS-14
Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 17.06.2018 11:03 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 10493
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
Aha, já koukal jen do technickýho, kde je nic neříkající "směs rozpouštědel a aditiv".
Už to vidím, xylén, aceton, líh. Soused ingchemik prohlásil, že když do toho přidám 15% toluenu, tak mám starý nitroředidlo z 60-tých let, jen chybí nějakej acetát, jakej jsem už zapoměl. Tak si to skusím namíchat nitro s lihem nebo metylem. :wink:
To co maj u nás v motodílech je opravdu nějakej naftovej podvod.
Dík semi za fotku, pokud nebude fungovat ta směs co chci namíchat, zítra ji vrazím prodavačům před ksift.

Jo a pešek mě neopustil. Spacewalker tři pěkný lety po 11 minutách, po posledním přistání zeblitej na křídle, haupně a trupu černou kolomazí. Zase vejfuk, praskla hadice, co odvádí spaliny z kovový výstupní trubky tlumiče ven z haupny. Pevná trubka tam být nemůže, nešla by nasadit haupna. Načtěstí to je jen oprava na půl hodiny.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 17.06.2018 11:48 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9866
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
To co poslal semi má prakticky stejné složení jako ten ode mě.
Jinak s tím tvým peškem máš asi pravdu. Ty snad máš magnet na problémy. :(


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 18.06.2018 22:49 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 9.2.2010
Příspěvky: 6838
Bydliště: Žilina, SK
Obrázky: 15
IgorB mi kedysi radil, že sa karbón dá odstrániť varením pomocou starej fritézy pri 150° v koncentrovanej nemrznúcej zmesi pre motory s hliníkovými hlavami. Ale treba to robiť vonku, lebo tie výpary nie sú práve najzdravšie. Týmto sa síce ten karbon zdanlivo nerozpustí, ale glykol z neho "vyperie" tie dechtovité organické zložky, ktoré tie sadze lepia do tvrdej, neodstrániteľnej hmoty. Po tom povarení v glykole zostane povlak pomerne mäkkej práškovej tuhy, ktorú vraj už nie je problém odstrániť mechanicky aj plastovou kefkou.

Ale podotýkam, že sám som tento postup ešte nevyskúšal, z prvej ruky to môžeš mať ak oslovíš priamo IgoraB.

_________________
Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: stř 20.06.2018 18:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 10493
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
Sehnal jsem si ten správnej čistič karbeců od Den Braven. Včera večer nastříkal a šoupnul do igelitovýho pytlíka aby se to hned neodpařilo a dlouho působilo. Ráno jsem to ještě zopakoval. Kolem 16. hodiny jsem vše kam jsem se až dostal vytřel hadrem až na čistej šedivej kov. Vzal jsem Dremelu, do ní kornoutovej ocelovej dráťák a vyšůroval roury vevnitř až kam jsem dostal a celej povrch na čistej lesklej kov. Vypadá to, že tenhle přípravek na rozdíl od K2 funguje. Až bude čas, zkusím ho i na motor zasviněnej napáleným rycínem.
Vzalo to přes 2 mm karbonu. Ale jak jsem psal, nejšpinavější prácev modelařině, kominík hadr. :)
Díky lidi, co jste mi na tenhle přípravek dali tip.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 20.06.2018 23:01 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9866
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
A co by si od karbonu čekal? Že budeš jak z cukru? :lol: :lol: :lol:
Kdyby si to nahrubo vyškrábnul za sucha, stačilo by to jen jedenkrát. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 21.06.2018 8:45 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 9.2.2010
Příspěvky: 6838
Bydliště: Žilina, SK
Obrázky: 15
Celeron píše:
Sehnal jsem si ten správnej čistič karbeců od Den Braven. ...

Když je tak dobrý a učinný, tak bys nám ho mohl nafotit, napsat přesné typové označení, cenu a případně i odkaz na obchod, kde je k mání. To je minimální revanš za to, že jme se Tvojí otázkou tady zabývali. :wink:

Edit: Sorry, přehlédl jsem, že se to vztahuje na ten co je nafocen výše. :oops:

_________________
Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)


Naposledy upravil VTjr dne čtv 21.06.2018 12:04, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: čtv 21.06.2018 11:14 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9866
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Vždyť to máš o pět příspěvků výš i s fotkou a na odkazu je i bezpečnostní a technický list. Se stejným složením je i ten co jsem odkazoval já v pátém příspěvku od začátku vlákna od TECTANE. :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz