Ahoj.
Vyrábím kabinu na vrtulník.Stejným způsobem jako už mnoho podobných karoserií,kabin a "maketových trupů" na vrtulník.To znamená laminátový výrobek,tmel,plnič,barva a lak.Byl jsem maximálně spokojený se spreji molotov.Jsou polomatné a přes to lesklý lak.I bez větších zkušeností jsem dosahoval dost solidního výsledku v povrchové ůpravě svých výtvorů.Někdo mi zde kdysi řekl že lak je potřeba ve větší vrstvě a nebát se když "zmlíkovatí" ono to zmizí a lak bude lesklý.
OK opravdu to tak fungovalo.Problém nastal letos.Nějaké karoserie na rc auta a teď ta kabina.Po přelakování a vyschnutí laku je povrch extrémně a nerovnoměrně matný.Asi bych ani neotravoval a řekl bych si že spreje byly zkrátka nekvalitní nebo jsem někde udělal chybu.
Píšu tedy proto, že bych rád věděl proč lak v místě kde mám zespod vlepené magnety evidentně zafungoval jak má a je lesklý. Zbytek stojí za prd a bylo by lepší to nechat bez laku. Co to může způsobit? Ty první pokusy stříkání trupů na vrtulník probíhaly v garáži kolem bodu mrazu a dopadly vlastně nejlíp
Tento nekvalitní povrch laku jde částečně rozleštit papírovým nebo vatovým kapesníčkem.Jako běžně dostupné brusivo-leštidlo používám zubní pastu ale tentokrát to jde zatím i bez ní.Výsledek ale není takový jako v dobách kdy lak byl prostě lesklý sám.Věděl by někdo kde může být problém?
1- nastříkáno polomatným černým sprejem.
2- 10 hodin zaschlý bezbarvý lak
3- Místo kde jsou zespod magnety je jediné lesklé.
4- Stříkání v zimě.Stejné barvy i postupy.