RCmania.cz - web pro modeláře a modely
http://www.rcmania.cz/

Rovnani depronu 2mm
http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=18&t=82770
Stránka 1 z 1

Autor:  Amper [ stř 03.01.2018 10:20 ]
Předmět příspěvku:  Rovnani depronu 2mm

Vzhledem k tomu ze tu uz dlouho nebyla zadna diskuse o rovnani dratu to zkusim z druhe strany.

Ma nekdo nejakou overenou metodu jak srovnat 2mm depron ? Je to svetle zeleny, asi tak milion let stary climapor ktery se dodaval v roli. Puvodne jsem ho mel na ruzne tvarove potahy depronovych letadelek kde pruhnuti nevadilo (ba naopak :-D ) ale ted bych z toho chtel udelat halo let s elektronikou z UMX.

Takze jak srovnat ? Ma nekdo overenou metodu ? Co me napada :

- valcovani za studena (kdysi jsem takto depron ohnul tak mozna pujde i rovnat)
- vyzehlit zehlickou (ale jaka teplota) ?
- polozit ve srovnanem stavu a ofouknout horkovzduskou
- vybodnout se na to, dat do frezy 4mm desku, zapnout vysavac a preject ji na 2mm tloustky

Autor:  jyrry [ stř 03.01.2018 12:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rovnani depronu 2mm

Hm, pošlu ti asi 10m v roli, ať máš dost materiálu na pokusy :mrgreen:
Před asi 15-ti roky jsem koupil napůl velkou roli myslím s Tomášem C.

Jinak myslím že přefrézováním přijdeš o tu vyztuženou povrchovou vrstvu :?

Autor:  Amper [ stř 03.01.2018 12:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rovnani depronu 2mm

jo, presne takovou pulku role mam taky :-D

Autor:  bender [ pát 05.01.2018 7:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rovnani depronu 2mm

- Depron mezi skla a zapect pri 80st.
- Prohnutou stranou nahoru a prohrat fenem, horkovzduskou po cele plose - depron se srovna
- Prezehlit zehlickou s nejakym hadrem nahore, zase si vyzkouset teplotu nekde na malem kousku.

Po vychladnuti bude prijatelne rovne.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/