Ahoj. Poštou mi přišel použitý motor - benzíňák, který má "skoro" stržený závit u šroubku na štelování volnoběhu (klapky) tak, že se tam normálně mele. Při provozu se vytočí a vypadne. Je to M5. Co bude lepší? Převrtat a vyříznout závit M6, nebo vylepit nějakým spešl lepidlem a znova vyříznout závit M5? Loktajt to rozhodně nezachrání. Řešil jste to někdo?
Pokud to chceš na letadlo, tak celý šroub klidně vyhoď. U žádného motoru ho nemám a volnoběh seřizuju trimem a servem. Výhodou je možnost nouzového zhasnutí motoru trimem.
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 10498 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky:14
Benbenda píše:
Jo, je to do éra. Taky řešení
Já jsem dokonce ten blbej nosník pro štelovací šroub klapky na Roto35 uřízl, protože mě zrovna vyšel do motorový přepážky. Nějak nepociťuju jeho nepřítomnost. Jirka
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru